Κυριακή, 20 Απριλίου 2014
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μηχανή του Χρόνου: Πόντιος Πιλάτος. Ο Ρωμαίος που αιματοκύλησε πολλές φορές τους Εβραίους. Ποια ήταν η διαπλοκή του με τους Αρχιερείς;

 

Τραγωδία στην Αττική Οδό: Ανήμερα του Πάσχα 57χρονος πήδηξε στο κενό από γέφυρα

 

Βίντεο: Καρέ καρέ πτώση μετεωρίτη, κάνοντας τη νύχτα, μέρα

 

Πέθανε ο πυγμάχος Ρούμπιν Κάρτερ: Είχε καταδικαστεί άδικα για φόνο

 

Το θαύμα της "Κιβωτού" σπάει τα ακριτικά σύνορα

 

Πάσχα στις γειτονιές του κόσμου

 

Άγιοι από ελληνικό χέρι στο Νέο Μεξικό

 

Από την "αγκαλιά" του Κουστώ, στα παιδικά βιβλία για ελληνικά έθιμα

 

Η "Ανάσταση" των ελληνικών δισκογραφικών εταιρειών

 

Δέκα πράγματα που δεν ξέραμε την προηγούμενη Κυριακή

 

Διασημότητες στα ψηφοδέλτια. Αυτή είναι η γνώμη μας

 

"Όχι" απάντησε ο Λαζόπουλος στην πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για ευρωεκλογές

 

Μάιλι Σάιρους: Νοσηλεύεται για πέμπτη ημέρα. Σώθηκε από έμφραγμα

 

Βίντεο: Ο μικρός μάγος που "παγώνει" την εικόνα

 

Η Γέφυρα που άλλαξε την εικόνα της Ελλάδας

 

Μηχανή του Χρόνου: "Δεν υπήρξε ποτέ ο Βαραββάς". Μελετητές αμφισβητούν και την "απονομή χάριτος"

 

Δημοσιογραφία, η άλλη πένα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

 

Συγκλονιστικό: Ένα λεπτό πριν τον εκτελέσουν, τον συγχώρησαν οι γονείς του θύματος

 

 

 

"Πράσινο φως" για πίστα Φόρμουλα 1 στην Πάτρα

 
 
 
Ανάβει το "πράσινο φως" για τη δημιουργία πίστας αγώνων Φόρμουλα 1 στην Πάτρα. Θα στοιχίσει 94,6 εκατομμύρια ευρώ και θα δημιουργήσει 497 νέες θέσεις εργασίες (Pic)
 

Εγκρίθηκε το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" για τη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας.

Η έγκριση του συγκεκριμένου επενδυτικού σχεδίου, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, εντάσσεται στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των διαδικασιών αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων του προηγούμενου νόμου για τις ιδιωτικές επενδύσεις (3299/2004) και αφορά στην ίδρυση αυτοκινητοδρομίου στη θέση Ρέντες του Δημοτικού Διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρρών, του Νομού Αχαΐας.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 94,6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,571%, δηλαδή 28,92 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης.

Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.

Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.

Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928,5 στρεμμάτων , κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.

Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.". Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά.

Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση "Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών", με διακριτικό τίτλο "Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο". Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει οριστεί σε είκοσι (20) έτη.

Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου).

Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus