Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Σημαντικές επαφές της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στην έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο

 
 
Η αφρόκρεμα του παγκόσμιου Τουρισμού έδωσε το παρών στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB 2017, του Βερολίνου. Φιλοξενήθηκαν 187 χώρες και 10.000 εκθέτες
 

Του Δημήτρη Μπαλή

Χωρίς να εντυπωσιάζει με τεράστια περίπτερα, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συμμετείχε και στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB 2017, του Βερολίνου, με ουσιαστικό τρόπο.

 

Η έκθεση που φιλοξένησε 187 χώρες και 10.000 εκθέτες σε 2.500 περίπτερα, αναμφίβολα συγκέντρωσε την αφρόκρεμα του παγκόσμιου τουρισμού κι εκεί η Ελλάδα έκανε αισθητή την παρουσία της.

Όσον αφορά επιμέρους στα Ιόνια νησιά, η Περιφέρεια κινήθηκε οργανωμένα, με επικεφαλής τον αντιπεριφερειάρχη τουρισμού, Σπύρο Γαλιατσάτο. Σε συνεργασία με γερμανικό γραφείο Δημοσίων Σχέσεων, πραγματοποιήθηκε σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους τύπου του τουριστικού ρεπορτάζ, έγκυρων ραδιοτηλεοπτικών δικτύων καθώς και με τουριστικούς παράγοντες της γερμανικής αγοράς.

Στις παραπάνω συναντήσεις συμμετείχε και ο δήμαρχος Κέρκυρας Κωνστανίνος  Νικολούζος, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κέρκυρας Βασίλης Καββαδίας, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Παξών Γεώργιος  Λύχνος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος, ο πρόεδρος της Ένωσης τουριστικών πρακτόρων της Κέρκυρας Βασίλης  Καλούδης καθώς και  επιχειρηματίες από τα Ιόνια Νησιά.

Συγκεκριμένα έγιναν επαφές με στελέχη του παγκοσμίου φήμης ταξιδιωτικού περιοδικού Lonely Planet (τον εκδότη Andrea Bierle και το διευθυντή marketing Tom Melzer), την ημερήσια εφημερίδα Stuttgarter Zeitung (200.000 φύλλα ημερησίως). Επίσης με τους Henry Barchet από το SWR (Sudwestrundfunk) με 2 τηλεοπτικούς σταθμούς και 6 ραδιοφωνικούς σταθμούς στη Γερμανία και τους Jirka Grahl από την ημερήσια εφημερίδα Neues Deutschland και Martin Cyris που συνεργάζεται με το Spiegel, το Sonntag Aktuel και άλλα. Επίσης με τους Jo Igele travel blog , με το Mia Buhler & Thiesjanknecht Lifestyle & Travel blog, Reisegala, Matthias Dikert και με το Νo 1 γυναικείο περιοδικό Bauer Media με 433 εκατομμύρια τεύχη στη Γερμανία.

Πέραν των παραπάνω, έγιναν συναντήσεις με tour operators και άλλα μεγάλα MME όπως το CNN, το Travel Chanel, κ.λ.π

Καταλήγοντας, τα μηνύματα από τη συμμετοχή στην έκθεση είναι θετικά για τη φετινή τουριστική περίοδο, αλλά και από τώρα διαφαίνονται   ενθαρρυντικές  τάσεις και για το 2018.

Πηγή: driveandtravel

 
Περισσότερα: Τουρισμός

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER