Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Ξυδάκης: Η ΕΡΤ είναι τριτοκοσμική, κανένας σταθμός δεν κάνει έρευνα

 
 
Επίθεση στα ΜΜΕ, τα οποια κατηγόρησε συνολικά για εγκατάλειψη της ερευνητικής δημοσιογραφίας και υιοθέτηση της "δημοσιογραφίας του κουτσομπολιού" εξαπέλυσε μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ
 

Την πλήρη απογοήτευσή του για την σημερινή εικόνα της κρατικής τηλεόρασης μετά την «ανάστασή» της από τον ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Ξυδάκης, στο πάνελ «Protecting the fourth estate: Democracy, Accountability and the Media» του 2ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών με συντονίστρια την Νόνη Καραγιάννη, γενική διευθύντρια του Αθήνα 9,84, χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα «τραγική» και «τριτοκοσμική».

 

«Η ΕΡΤ είναι τραγική όπως είναι, είναι τριτοκοσμική αυτή τη στιγμή και γενικά δεν υπάρχει κανένας τηλεοπτικός σταθμός που να κάνει πρωτογενή έρευνα, δεν υπάρχει καμία εφημερίδα που να κάνει σοβαρή αρθρογραφία» ανέφερε χαρακτηριστικά γενικεύοντας ακόμα περισσότερο την μηδενιστική αυτή του προσέγγιση με το να αποκαλέσει το σύνολο των δημοσιογράφων «εξευτελισμένους και μισογύνηδες». Αιτία για την δυσμενή αυτή εξέλιξη της δημοσιογραφίας και των μέσων, κατά τον κύριο Ξυδάκη είναι «“η δημοσιογραφία του κοτσομπολιού” η οποία ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και συμπαρέσυρε τις κυριακάτικες εφημερίδες αποβλακώνοντας τους δημοσιογράφους με αποτέλεσμα σήμερα να μην είναι σε θέση να πετύχουν τους στοιχειώδης όρους αναπαραγωγής».

Νωρίτερα κατά την εναρκτήρια ομιλία του στο πάνελ ο πρώην υπουργός Πολιτισμού αλλά και Εξωτερικών επιχείρησε μια αναδρομή της δημοσιογραφίας από την δεκαετία του ’80 ως την φούσκα του ’90 και την κρίση του 2017, κάνοντας λόγο για ένα φαινόμενο διαρκούς κατάρρευσης και μιντιακής υπερέκτασης που οδήγησε τα περισσότερο ενημερωτικά μέσα αρχικά στο χρηματιστήριο και στη συνέχεια στη χρεοκοπία.

Εκτενή αναφορά έκανε και στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν σήμερα οι κολοσσοί των social media, τα οποία συγκεντρώνουν και το 1/3 της διαφημιστικής δαπάνης καθώς και στις ψευδής ειδήσεις που αυξάνονται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

 

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER