Μην τα χάσετε

 

 

VICE SPECIALS "Αθήνα, το νέο Βερολίνο;"

 
 
 
Στο νέο ντοκιμαντέρ βλέπουμε την ελληνική πρωτεύουσα μέσα από τα μάτια ενός Αμερικανού συνεργάτη του VICE και μιλάμε με κατοίκους και έναν μεσίτη που έχουν πληγεί από την κρίση
 

Την Κυριακή 18 Ιουνίου, στη μία μετά τα μεσάνυχτα, το ελληνικό γραφείο του VICE παρουσιάζει αποκλειστικά στον ANT1, το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Αθήνα, το Νέο Βερολίνο;».

 

Επί επτά χρόνια, η φήμη της Ελλάδας διασύρθηκε σε διεθνές επίπεδο και η χώρα μετετράπη σε σύμβολο της ευρωπαϊκής κρίσης. Ενώ κάθε δυνατός τρόπος δημοσιογραφικής κάλυψης της ελληνικής οικονομικής ύφεσης εξαντλήθηκε, κάποια διεθνή μέσα βλέπουν μια αχτίδα ελπίδας, μια ευκαιρία για την Αθήνα να γίνει ο νέος πολιτιστικός κόμβος της Ευρώπης.

 

Μερικά μέσα ενημέρωσης, μάλιστα, δε διστάζουν να χαρακτηρίσουν την Αθήνα ως «το νέο Βερολίνο».

Επιπλέον, εκθέσεις τέχνης, όπως οι Documenta, Remap και Biennale, έχουν τροφοδοτήσει αυτήν την άποψη. Παρά την κατεστραμμένη οικονομία του, πριν και μετά από την πτώση του Τείχους, το Βερολίνο αποτέλεσε καλλιτεχνικό επίκεντρο, προσελκύοντας καλλιτέχνες και δημιουργούς από ολόκληρο τον κόσμο, με αποτέλεσμα να γίνει μία τεράστια εστία για μουσική, εκθέσεις και έκφραση της ελευθερίας.

 

Στο νέο ντοκιμαντέρ «Αθήνα, το Νέο Βερολίνο;» βλέπουμε την ελληνική πρωτεύουσα μέσα από τα μάτια ενός Αμερικανού συνεργάτη του VICE και μιλάμε με κατοίκους και έναν μεσίτη που έχουν πληγεί από την κρίση.

Επίσης συναντάμε ξένους καλλιτέχνες και ελεύθερους επαγγελματίες που ήρθαν στην Ελλάδα εξαιτίας του καλού καιρού, του φθηνού ενοικίου και των μεγάλων χώρων, για να ρωτήσουμε αν τελικά η Αθήνα είναι το νέο Βερολίνο, ή όχι.

 

Παρουσίαση/Παραγωγή: Laurent Laughlin

Βοηθός Παραγωγής: Αντώνης Θεοδωρίδης

Μοντάζ: Στεφανία Γιαννίκου

Γραφικά: V Productions

Δ/νση Φωτογραφίας - Κάμερα: Andy Dermanis

Κάμερα: Γιώργος Ηλιόπουλος / Δημήτρης Ζιβόπουλος

Ηχοληψία: Άρης Αθανασόπουλος

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus