Μην τα χάσετε

 

 

Digital Marketing: Ο λόγος πίσω από την επιτυχία του 'T Brand Studio' των New York Times

 
 
To T Brand Studio, η επιχειρηματική μονάδα παραγωγής περιεχομένου πολυμέσων των New York Times, κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά, αξιοποιώντας στο έπακρο και με απόλυτη επιτυχία τις δυνατότητες του Digital Marketing
 

Το Digital Marketing, αλλάζει διαρκώς ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής. Η κατανόησή του είναι εξαιρετικά σημαντική για εταιρείες και επιχειρήσεις που θέλουν το περιεχόμενό τους να φτάσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες, σε συνδυασμό με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, διαφήμισης και δικτύωσης.

 

Στο άκρως επιτυχημένο παράδειγμα λειτουργίας των T Brand Studio και T Brand Services θα αναφερθεί ο Executive Director της The New York Times στο Ηνωμένο Βασίλειο, Patrick M. Falconer, ο οποίος είναι προσκεκλημένος ομιλητής στο συνέδριο Game Changer, με θέμα το Digital Marketing.

Το T Brand Studio αποτελεί την πλήρη και ολοκληρωμένη επιχειρηματική μονάδα παραγωγής περιεχομένου πολυμέσων των New York Times, η οποία λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία από το 2014, έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία και διακρίσεις.

 

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, σε συνδυασμό με το δημοσιογραφικό κύρος των New York Times, το T Brand Studio παράγει περιεχόμενο πολυμέσων, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στο κοινό. Μέσα από στρατηγικές εξαγορές νέων καινοτόμων εταιρειών και εξειδικευμένες συνεργασίες το T Brand Studio, έχει καταφέρει να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην αγορά.

Οι δυνατότητές του έγιναν αμέσως εμφανής στην αγορά, παρουσιάζοντας με μία εντελώς φρέσκια, δυναμική και διεισδυτική την κατάσταση των γυναικείων φυλακών, σε συνεργασία με το Netflix και την άκρως επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά του "Orange Is The New Black". Ολα αυτά, πάντα με την εγκυρότητα της δημοσιογραφικής σφραγίδας των New York Times. Αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας μεγάλης σειράς επιτυχιών.

Σήμερα απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους, με παρουσία σε διεθνείς αγορές. Τα έσοδά του, από 13 εκατ. δολάρια στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, εκτινάχθηκαν στα 35 εκατ. δολάρια την επόμενη χρονιά.

Τα τελευταία χρόνια έχει αποσπάσει σημαντικά βραβεία και διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, όπως: το Μεγάλο Βραβείο των Mobile Lions στις Κάννες το 2016, Hottest in Native Advertising από το Adweek το 2015 και Best Publishing Platform στα βραβεία Digiday το 2015.

 

Ο Patrick M Falconer είναι επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της "The New York Times" στο Λονδίνο και υπεύθυνος πωλήσεων σε όλες τις πλατφόρμες media των NYT, μεταξύ των οποίων τα T Brand Studio και T Brand Services. Έχει επίσης εργαστεί για την International Herald Tribune και την Time Inc., ως υπεύθυνος του περιοδικού Fortune στη Βόρεια Ευρώπη. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της World Media Group το 1988, όπου θήτευσε και ως πρόεδρος την περίοδο 2009-2010.

Το δεύτερο Συνέδριο Game Changer in Digital Marketing επιστρέφει στις 10 Οκτωβρίου

H 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ, διοργανώνουν το δεύτερο Συνέδριο Game Changer με τίτλο "Digital Marketing". Για ό,τι έχει σχέση με το Digital Marketing θα μιλήσουν οι κορυφαίοι του τομέα τους στο Game Changer, που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Εξασφάλισε τη θέση σου, κλείνοντας το εισιτήριό σου τώρα.

Χορηγός του συνεδρίου είναι η Valuecom. Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες: Το Athens Tech College, το BCA College η Regus, η Globe One και η Tempo.

Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με τα Adbusiness, Business Today, BusinessNews.gr, Advertising.gr. και η HuffPost Greece. To συνέδριο πραγματοποιείται με την Αιγίδα των ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, GRECA, ΙΑΒ και ΣΔΕ.

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER