Κυριακή, 23 Απριλίου 2017
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

 

 

Ο Narendra Modi είναι ο παγκόσμιος ηγέτης με τους περισσότερους followers στο Instagram

 
 
 
Ο Ινδός Πρωθυπουργός Narendra Modi ξεπερνά τον τέως Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Obama, σύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller. 73 ηγέτες κρατών, 38 επικεφαλής κυβερνήσεων και 28 Υπουργοί Εξωτερικών διαθέτουν προσωπικές σελίδες στο Instagram
 

Ο Ινδός Πρωθυπουργός Narendra Modi ξεπέρασε τη θέση του απερχόμενου Αμερικανού Προέδρου, Barack Obama, ως του πλέον ακολουθούμενου ηγέτη παγκοσμίως στο Instagram με 6,8 εκατομμύρια followers (ακολούθους) στο λογαριασμό του, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο νυν Αμερικανός Πρόεδρος Donald J. Trump με 6,3 εκατομμύρια followers, σύμφωνα με την πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη του 2017 “World Leaders on Instagram” που διεξήγαγε η κορυφαία εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων παγκοσμίως, Burson-Marsteller.

 

Στην τρίτη θέση με 3,7 εκατομμύρια followers βρίσκεται ο Πάπας Φραγκίσκος που προηγείται του λογαριασμού του Λευκού Οίκου, που έχει 3,4 εκατομμύρια followers. Ο Πρόεδρος της Ινδονησίας Joko Widodo σημείωσε αύξηση 673% σε followers κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, περνώντας στην πέμπτη θέση με 3,4 εκατομμύρια followers.



Η μελέτη αναλύει τη δραστηριότητα 325 λογαριασμών Instagram, που ανήκουν σε ηγέτες κρατών, επικεφαλής κυβερνήσεων και υπουργούς Εξωτερικών κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, χρησιμοποιώντας συγκεντρωτικά δεδομένα από το εργαλείο CrowdTangle του Facebook. Από την 1η Απριλίου του 2017, οι λογαριασμοί έχουν συνδυαστικά ένα σύνολο 48,7 εκατομμυρίων followers με 61.281 δημοσιεύσεις στους τελευταίους 12 μήνες που έχουν συγκεντρώσει συνολικά 371,7 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις (Comments και Likes/Σχόλια και Μου αρέσει).

Ο Modi, ο οποίος έχει αναρτήσει μόνο 53 φωτογραφίες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι επίσης ο πιο αποτελεσματικός παγκόσμιος ηγέτης στο Instagram, δεδομένου ότι κάθε μία από τις αναρτήσεις του δέχεται κατά μέσο όρο 223.000 αλληλεπιδράσεις (comments και likes). Ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Recep Tayyip Erdoğan, βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 141.000 αλληλεπιδράσεις, ενώ οι δημοσιεύσεις του Πάπα Φραγκίσκου στο Instagram καταγράφουν 138.000 αλληλεπιδράσεις κατά μέσο όρο.

Με 9,67 τοις εκατό, ο Πρόεδρος της Τουρκίας έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης, το οποίο είναι ο συνολικός αριθμός των αλληλεπιδράσεων διαιρεμένος με τον αριθμό των δημοσιεύσεων και του μέσου αριθμού των followers κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών.



Στη μελέτη World Leaders on Instagram (Παγκόσμιοι Ηγέτες στο Instagram) διαπιστώθηκε επίσης ότι 140 από τα 193 κράτη-μέλη των Ηνωμένων Εθνών διατηρούν έναν επίσημο λογαριασμό στο Instagram, τέσσερις περισσότερους από όσους στη μελέτη του 2016. Εβδομήντα τρεις ηγέτες κρατών, 38 επικεφαλής κυβερνήσεων και 28 υπουργοί Εξωτερικών διατηρούν προσωπικές σελίδες στην πλατφόρμα, η οποία τείνει να έχει καλύτερη απήχηση από όση έχουν οι θεσμικοί λογαριασμοί.

Οι ηγέτες ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν το Instagram για να διαδώσουν παντού τα μηνύματά τους με ενδιαφέροντες και δημιουργικούς τρόπους, κάνοντας χρήση του πλήρους φάσματος των δυνατοτήτων του Instagram. Οι ηγέτες δημιουργούν σύντομες ιστορίες στο Instagram και χρησιμοποιούν μεγάλο κολάζ με εικόνες, ενώ ακόμη δημοσιεύουν τόσα πολλά βίντεο που σήμερα μια στις 10 αναρτήσεις τα περιέχουν. Η selfie έχει πλέον πάρει τη θέση της παραδοσιακής φωτογραφίας με χειραψία, σηματοδοτώντας σαφώς το νέο διπλωματικό περιβάλλον το 2017.

«Το δεύτερο μέρος της μελέτης της Burson-Marsteller World Leaders on Instagram (Παγκόσμιοι Ηγέτες στο Instagram) καταδεικνύει τη δημοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της οπτικής επικοινωνίας στο δημόσιο τομέα», δήλωσε ο Don Baer, Worldwide Chair και CEO της Burson-Marsteller. «Οι ηγέτες σε όλο τον κόσμο καλλιεργούν τη διαδικτυακή επικοινωνία για να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο, ενώ επίσης μοιράζονται την αίσθηση της προσωπικότητας και της δημιουργικότητάς τους. Οι ηγέτες των επιχειρήσεων και όλων των άλλων κλάδων μπορούν να μάθουν από τον τρόπο χρήσης του Instagram από τις κυβερνήσεις.»

Στις 20 Ιανουαρίου του 2017, ο λογαριασμός Instagram του Λευκού Οίκου, που συστάθηκε από τον Πρόεδρο Obama τον Ιανουάριο του 2012, και όλες οι 1.747 δημοσιεύσεις του αρχειοθετήθηκαν στο λογαριασμό Instagram @ObamaWhiteHouse. Ένα νέο κανάλι δημιουργήθηκε στο Instagram με το όνομα @WhiteHouse για τη διοίκηση Trump, το οποίο ξεκίνησε από την αρχή αλλά διατήρησε τους 3.586.458 followers που είχαν συγκεντρωθεί από τον Ομπάμα. Μέχρι στιγμής η διοίκηση Trump έχει αναρτήσει μόνο 33 φορές, και από τη μετάβαση του λογαριασμού έχει χάσει πάνω από 100.000 followers, καθώς υποστηρικτές του Obama έπαψαν να ακολουθούν το λογαρισμό Instagram του Trump στο Λευκό Οίκο.



Άλλα σημαντικά ευρήματα:

- Ο Πρόεδρος Trump βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης των πιο διαδραστικών ηγετών με 114.554.016 συνολικά αλληλεπιδράσεις. Ακολουθείται από τον Ιρανό Ayatollah Ali Khamenei, στη δεύτερη θέση, με 89.090.894 αλληλεπιδράσεις και, στη συνέχεια, από τον Πάπα Φραγκίσκο με 45.408.641 αλληλεπιδράσεις.

- Η κυβέρνηση του Μπρουνέι έχει τον πιο ενεργό λογαριασμό, αναρτώντας κατά μέσο όρο 16 φορές την ημέρα. Είναι πολύ πιο μπροστά από το Υπουργείο Εξωτερικών του Κουβέιτ το οποίο δημοσιεύει 6,6 φορές την ημέρα και τον Nana Akufo-Addo της Γκάνα που δημοσιεύει 4,7 φορές την ημέρα.

- Οι ηγέτες του κόσμου κάνουν χρήση της νέας λειτουργίας βίντεο του Instagram - η δημοσίευση βίντεο έχει υπερδιπλασιαστεί κατά τους τελευταίους 12 μήνες και τα βίντεο λαμβάνουν κατά μέσο όρο 2.027 περισσότερες αλληλεπιδράσεις από όσες οι απλές δημοσιεύσεις φωτογραφιών.

Σχετικά με τη Μελέτη

Η μελέτη World Leaders on Instagram αποτελεί την πιο πρόσφατη έρευνα της Burson-Marsteller με θέμα την επικοινωνία των παγκόσμιων ηγετών, των κυβερνήσεων και των διεθνών οργανισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα βασίζεται στην ιδιαίτερα αναγνωρισμένη ετήσια μελέτη Twiplomacy της Burson-Marsteller, η οποία διεξάγεται για πέμπτη χρονιά. Το 2016, η μελέτη Twiplomacy επεκτάθηκε ώστε να καλύψει όλες τις βασικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και ενίσχυσε σημαντικά την ψηφιακή φήμη Burson-Marsteller παγκοσμίως.

Σχετικά με την Burson-Marsteller

Η Burson-Marsteller, που ιδρύθηκε το 1953, κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Παρέχει στους πελάτες της στρατηγικό σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων σε ένα ευρύ φάσμα δημοσίων σχέσεων, εταιρικής φήμης και διαχείρισης κρίσεων, διαφήμισης και ψηφιακών στρατηγικών. Το παγκόσμιο δίκτυο της εταιρείας αποτελείται από 73 γραφεία και 85 θυγατρικά γραφεία, που δραστηριοποιούνται σε 110 χώρες σε έξι ηπείρους. Η Burson-Marsteller είναι μέλος του ομίλου Young & Rubicam, θυγατρικής εταιρείας του WPP (NASDAQ: WPPGY), παγκόσμιου ηγέτη στις υπηρεσίες επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.burson-marsteller.com. Στην Ελλάδα, το θυγατρικό γραφείο λειτουργεί μέσω της Publicom Burson-Marsteller από τις αρχές Ιανουαρίου 2017.

(Φωτογραφία: AP Photo/Manish Swarup)

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus