Κυριακή, 23 Απριλίου 2017
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

 

 

Πρόγραμμα-χαρτοπαίκτης κερδίζει σε διαγωνισμό πόκερ 6 αντιπάλους

 
 
 
Παρόλο που οι άνθρωποι θεωρούν το μπλοφάρισμα μια καθαρά ανθρώπινη επινόηση, αποδεικνύεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει να μπλοφάρει ακόμα καλύτερα
 

Ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης με την ονομασία Lengpudashi νίκησε μια ομάδα έξι παικτών πόκερ σε ένα πενθήμερο διαγωνισμό στην Κίνα και το έπαθλο των 290.000 δολαρίων.

 

Είναι η δεύτερη φορά που ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης τα καταφέρνει καλύτερα και από τους έμπειρους παίκτες στο πόκερ. Είχε προηγηθεί το Liberatus - μια προηγούμενη εκδοχή του Lengpudashi- που είχε νικήσει τέσσερις από τους καλύτερους επαγγελματίες παίκτες πόκερ φέτος τον Ιανουάριο στις ΗΠΑ.

Τα δύο συστήματα-χαρτοπαίκτες είναι δημιούργημα του καθηγητή της επιστήμης των υπολογιστών Τουόμας Σάντχολμ του αμερικανικού Πανεπιστημίου Κάρνεγκι Μέλον, ο οποίος -μαζί με ένα συνεργάτη του- έχει ιδρύσει την εταιρεία Strategic Machine, η οποία και θα εισπράξει το ποσό των 290.000 δολαρίων.

Το Lengpudashi, σύμφωνα με το BBC, αντιμετώπισε μια εξάδα Κινέζων με την ονομασία «Ομάδα του Δράκου», αποτελούμενη από παίκτες πόκερ, μηχανικούς πληροφορικής, προγραμματιστές και επενδυτές, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους από τη θεωρία των παιγνίων και τη μηχανική μάθηση, αλλά δεν κατάφεραν να τα βγάλουν πέρα.

Αντίθετα με το σκάκι και το Go, όπου όλα είναι φανερά πάνω στο τραπέζι του παιγνιδιού, στο πόκερ υπάρχουν κρυφά χαρτιά, γι' αυτό θεωρείται «παιγνίδι ατελούς πληροφόρησης», πράγμα που επιτρέπει τις μπλόφες και τις κόντρα-μπλόφες, στο πλαίσιο πολύπλοκων στρατηγικών εκ μέρους των παικτών.

 

(Φωτογραφία: AP Photo / Steven Senne, με πληροφορίες από Euractive, ΑΠΕ-ΜΠΕ)

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus