Μην τα χάσετε

 

 

Όταν πήρε φωτιά το κεφάλι του Μάικλ Τζάκσον - Πώς εθίστηκε στα χάπια

 
 
Το δραματικό ατύχημα στα γυρίσματα διαφημιστικού σποτ της Pepsi - Ο Τζάκσον υπέστη εγκαύματα δευτέρου και τρίτου βαθμού - Η αρχή του εθισμού του στα παυσίπονα και στα χάπια είχε γίνει
 

Πάμε πίσω στις 27 Ιανουαρίου του 1984.

 

Ο Μάικλ Τζάκσον βρίσκεται πάνω στη σκηνή για να γυρίσει διαφημιστικό για λογαριασμό της Pepsi. Το ατύχημα σημειώθηκε όταν τα πυροτεχνήματα που είχαν προγραμματιστεί να εκραγούν αφού ο «βασιλιάς της ποπ» θα άρχιζε να κατεβαίνει μια σκάλα, εξερράγησαν νωρίτερα. Το αποτέλεσμα ήταν να υποστεί εγκαύματα δεύτερου και τρίτου βαθμού στο κεφάλι, το πρόσωπο και το σώμα και να υποβληθεί σε πλαστικές επεμβάσεις.

Τα πλάνα ήρθαν στη δημοσιότητα το 2013 από το radaronline.com. Στο βίντεο καταγράφεται ο Τζάκσον να χορεύει με τα μαλλιά του να έχουν πάρει φωτιά. Σύμφωνα με τους βιογράφους του, από το ατύχημα αυτό και μετά, ο Τζάκσον άρχισε να παίρνει βαριά παυσίπονα και χάπια, τα οποία τον οδήγησαν τελικά σε εθισμό.

Όπως αναφέρεται δε στην αυτοβιογραφία του, "Moonwalk" του 1988, "τα εκρηκτικά μαγνησίου που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τοποθετημένα σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου από το κεφάλι του, παραβιάζοντας τους κανόνες ασφαλείας".

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER