Η μπύρα ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει ιστορίες δημιουργών του σήμερα που έκαναν το πάθος τους πραγματικότητα

Η μπύρα ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει ιστορίες δημιουργών του σήμερα που έκαναν το πάθος τους πραγματικότητα

Τα brands Badila, Hermina και studiomateriality ζωντανεύουν την καμπάνια της μπύρας ΜΑΜΟΣ και μοιράζονται την ιστορία τους για το πρώτο βήμα με στόχο να μας εμπνεύσουν.

Μέσα από τη νέα καμπάνια που κυκλοφορεί στον αέρα, η μπύρα ΜΑΜΟΣ, μιλά για όλες τις «ασίγαστες φωνές» που έχουμε μέσα μας, πριν κάνουμε το πρώτο βήμα. Αντλώντας έμπνευση από την πραγματική ιστορία του Πέτρου Μάμου, μας προτρέπει όταν μία σκέψη γεννηθεί στον νου και «ζυμώνεται» μέσα μας, να το τολμήσουμε με πάθος.

Η καμπάνια πλέον ζωντανεύει μέσα από ανθρώπους του σήμερα που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και όραμα με αυτό του Πέτρου Μάμου. Ανθρώπους που έχουν το μεράκι και τη «μαγιά», που έκαναν το πρώτο βήμα, αψήφησαν τις όποιες εσωτερικές φωνές τους έλεγαν «όχι» και αποφάσισαν να τολμήσουν το εγχείρημά τους.

Οι ιστορίες των δημιουργών Badila, Hermina και studiomateriality είναι ιστορίες που χρειάστηκαν θάρρος και πάθος, για να καταφέρουν να γίνουν πραγματικότητα.

Στόχος της συνέργειας είναι μέσα από τις ιστορίες αυτές να εμπνεύσουν όλους αυτούς που βρίσκονται μπροστά στην απόφαση για το πρώτο βήμα και να δώσει θάρρος ώστε να το τολμήσουν.

Badila


Το πρώτο βήμα έγινε το 1989 όταν ο Λευτέρης και η Άρια Μπαντήλα πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν ένα fashion brand που θα ήταν καινοτόμο και αμιγώς ελληνικό. Ένα διαχρονικό brand με ρούχα που ήρθε αντιμέτωπο με τις τάσεις της μόδας και με ένα όραμα που δεν πρόδωσαν ποτέ.

Hermina


Η Κωνσταντίνα Παντελούς ήταν μεταφράστρια αλλά έψαχνε έναν τρόπο να εκφραστεί. Δεν της ταίριαζε ποτέ το ρήμα «φοβάμαι» αλλά το ρήμα «τολμώ». Το 2012 έκανε το πρώτο βήμα. Δημιούργησε το brand Hermina για να σχεδιάζει τολμηρά και σύγχρονα κοσμήματα που της θυμίζουν τα statement κομμάτια της μητέρας της. Το όραμά της είναι να δημιουργεί μικρούς θησαυρούς που θα περάσουν από τους μεγαλύτερους στους νεότερους.

studiomateriality


Ο Μίλτος Κοντογιάννης έβλεπε τους χώρους της Αθήνας να επαναλαμβάνονται, τους έβρισκε μονότονους. Το πάθος να απλώσει την ομορφιά και τη διαφορετικότητα μέχρι τελικά να επικρατήσουν, άρχισε να ζυμώνεται μέσα του πριν κάποια χρόνια. Το 2016 αποφάσισε να δημιουργήσει το studiomateriality, ένα studio που ασχολείται με το interior design και το branding. Που διαχειρίζεται υλικά για να δημιουργήσει εικόνες και αισθήσεις.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ:

https://www.instagram.com/p/CvZtV9SIrqg/

https://www.instagram.com/p/CvZb5IPKDQ7/

https://www.instagram.com/p/CvZsaHDP2ZW/

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα