«Ασκληπιείο» Βούλας: Η απάντηση της διοίκησης για τους “χρυσούς” μισθούς

Διαβάζεται σε 2'
«Ασκληπιείο» Βούλας: Η απάντηση της διοίκησης για τους “χρυσούς” μισθούς
«Ασκληπιείο» Βούλας InTime

Τον τρόπο που προέκυψε το ποσό των 17.223,60 ευρώ, ώστε να καλυφθούν για 2 μήνες οι μισθοί 3 γραμματέων, αναλύει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του νοσοκομείου.

Με ανακοίνωση η οποία αναρτήθηκε μόνο στον δικτυακό τόπο του «Ασκληπιείου» Βούλας, όμως δεν εστάλη στους διαπιστευμένους συντάκτες του υπουργείου Υγείας από το γραφείο Τύπου, η διοίκηση του νοσοκομείου απαντά στην καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων «γιατί πλήρωνε 3 γραμματείς από 2.870 ευρώ τον μήνα».

Στην ανακοίνωση χαρακτηρίζεται ως «εσφαλμένη και δόλια η επιχειρούμενη προσπάθεια διαστρέβλωσης της αλήθειας» του Σωματείου Εργαζομένων και επιχειρεί να εξηγήσει πώς προέκυψε το ποσό των 17.223,60 ευρώ, ώστε να καλυφθούν για 2 μήνες οι μισθοί 3 γραμματέων.

Μάλιστα, στο τέλος της ανακοίνωσης αναφορικά με την απευθείας ανάθεση, η διοίκηση του νοσοκομείου φάσκει και αντιφάσκει, καθώς αναφέρει ότι «πραγματοποιήθηκε απευθείας ανάθεση ως ορίζει ο Νόμος, αφού προηγουμένως διενεργήθηκε έρευνα αγοράς και δεν ανταποκρίθηκε άλλη εταιρεία πλην της εν λόγω».

Η ανακοίνωση της διοίκησης του «Ασκληπιείου» Βούλας

«Αναφορικά με την εσφαλμένη και δόλια επιχειρούμενη προσπάθεια διαστρέβλωσης του κόστους από το σωματείο εργαζομένων και τους σκοπούς που επιχειρεί τεχνηέντως να υπηρετήσει, επισημαίνονται τα εξής:

α)Λαμβάνονται υπόψη οι εργοδοτικές εισφορές, οι ασφαλιστικές εισφορές, οι νόμιμες κρατήσεις υπέρ τρίτων και δημοσίου καθώς και ο φόρος προστιθέμενης αξίας,

β)Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν συμβληθεί με ανάδοχο εταιρεία, λαμβάνουν όπως ο Νόμος ορίζει, δώρο Χριστουγέννων, δώρο Πάσχα και επίδομα αδείας εν αντιθέσει με έναν εργαζόμενο, ο οποίος συμβάλλεται απευθείας με φορέα του Δημοσίου,

γ)Η οικονομική προσφορά της αναδόχου εταιρείας περιλαμβάνει νομίμως και το κόστος αντικατάστασης εργαζομένων και την κανονική άδεια. Δεδομένης της έλλειψης προσωπικού στο Νοσοκομείο μας, όπως διαφαίνεται και από το υπ’αριθμ.14624/07-08-23 έγγραφο της Προϊσταμένης του τμήματος γραμματείας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, αφενός δεν προκρίνεται εκ της διοικήσεως η ανάκληση θερινών αδειών, πολλώ μάλλον δε, εξαιτίας της ήδη καταπόνησης του προσωπικού λόγω της πανδημίας και αφετέρου της έλλειψης συγκρότησης Διοικητικού Συμβουλίου λόγω λήξης της θητείας του ΔΣ και μη έκδοσης ΦΕΚ διορισμού νέου, άρα και αδυναμία πρόσληψης επικουρικού προσωπικού, δημιουργήθηκε επιτακτική ανάγκη για την εν λόγω ενέργεια.

Ήτοι, πραγματοποιήθηκε απευθείας ανάθεση ως ορίζει ο Νόμος, αφού προηγουμένως διενεργήθηκε έρευνα αγοράς και δεν ανταποκρίθηκε άλλη εταιρεία πλην της εν λόγω, προκειμένου να διασφαλισθεί η εύρυθμη, ομαλή και απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών υγείας λόγω έλλειψης διοικητικής υποστήριξης».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα