“Κλαίει η Ζόζεφιν” – Δέκα (όχι ψύχραιμες) αντιδράσεις για τη Μαρίνα Σάττι στη Eurovision

Διαβάζεται σε 4'
Μαρίνα Σάττι
Μαρίνα Σάττι papadakispress

Η Μαρίνα Σάττι πάει Eurovision με την Ελλάδα και το Twitter φωνάζει ήδη “σήκωσέ το!”

Η Μαρίνα Σάττι θα είναι η εκπρόσωπος της Ελλάδας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, όπως ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης.

Υπενθυμίζεται ότι ο μουσικός θεσμός θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024, με τη Μαρίνα Σάττι να δηλώνει πως έχει πολλή όρεξη για εξέλιξη και δουλειά.

Η αγαπημένη τραγουδίστρια ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι κάτι που το συζητούσαμε εδώ και χρόνια και απλά τότε δεν ήμουν έτοιμη. Τώρα είμαι πιο σίγουρη με τον εαυτό μου να εκπροσωπήσω την Ελλάδα. Φέτος δεν ξέρω τι άλλαξε, κάποια στιγμή θα γινόταν. Δεν έχω άγχος για έναν περίεργο λόγο. Μου φαίνεται σαν τα ταξίδια που κάνουμε και συμμετέχουμε σε φεστιβάλ. Αν συνεχίζω να το βλέπω έτσι, θα πάει καλά, ανυπομονώ, έχουμε να κάνουμε ετοιμασίες, βίντεο».

Οι περισσότεροι χρήστες του Twitter χάρηκαν πολύ με την επιλογή της Μαρίνας Σάττι για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision 2024, με τους eurofan να ενθουσιάζονται για τα καλά και άλλους να… πετούν σπόντες για τη Ζόζεφιν, η οποία είχε εκφράσει την επιθυμία της να τραγουδήσει στη σκηνή του διαγωνισμού!

Οι 10 καλύτερες αντιδράσεις στο Twitter

Το βιογραφικό της Μαρίνας Σάττι

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.

Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.

Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα