Συγκατοίκηση για ΑΒ Βασιλόπουλο και PEPCO στη Βόρεια Ελλάδα
Διαβάζεται σε 2'Συμφωνία μίσθωσης χώρων εντός των υποκαταστημάτων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ υπέγραψε η πολωνική αλυσίδα προσιτής ένδυσης. Στόχος η δημιουργία άμεσα 5 σημείων.
- 22 Νοεμβρίου 2023 14:14
Αν έως πρότινος η συνύπαρξη των σούπερ μάρκετ με τις αλυσίδες ένδυσης περιορίζονταν στην κοινή τους παρουσία εντός εμπορικών κέντρων και πάρκων, συμφωνία συνεργασίας μεταξύ τη; ΑΒ Βασιλόπουλος και της πολωνικής αλυσίδας ένδυσης PEPCO, αποδεικνύει ότι μπορούν να συνυπάρξουν και κάτω από την ίδια στέγη.
Ειδικότερα, με αρχή το κατάστημα των Σερρών, η ΑΒ Βασιλόπουλος μισθώνει χώρους στην αλυσίδα ένδυσης, η οποία θα λειτουργήσει ανεξάρτητο shop in a shop κατάστημα, με δικό της ταμείο και είσοδο, αξιοποιώντας ωστόσο την υποδομή της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει αντίστοιχες κινήσεις για τη δημιουργία στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στις Σάπες Ροδόπης, στα Γρεβενά, την Πτολεμαϊδα και την Κομοτηνή.
Η συμφωνία καταδεικνύει αφενός τις συνέργειες που μπορούν να προκύψουν για τα δύο δίκτυα εξαιτίας της καταναλωτικής κίνησης που εκτιμάται ότι θα φέρει το ένα στο άλλο, ενώ ταυτόχρονα «αποχρωματίζει» στη συνείδηση του καταναλωτή την εντύπωση πως η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί ένα premium σούπερ μάρκετ.
Παράλληλα, καταδεικνύει τη δυσκολία εξεύρεσης ποιοτικών εμπορικών ακινήτων στην περιφέρεια με χαρακτηριστικά όπως οι υποδομές, το πάρκινγκ και η εγγύτητα στην αγορά, στοιχεία απαραίτητα για την επέκταση αλυσίδων όπως η Pepco.
Η πολωνική Pepco ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα το 2022, έχοντας έως σήμερα αναπτύξει δίκτυο 17 σημείων πώλησης σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά με το πρώτο κατάστημα της στο retail park του ομίλου Φουρλή (της θυγατρικής του Trade Estates) στην οδό Πειραιώς τον περασμένο Δεκέμβριο. Έκτοτε συνέχισε το σερί εγκαινίων, ενώ τα τελευταία καταστήματα που ίδρυσε ήταν σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα (πάλι σε εμπορικά κέντρα της Trade Estates). Σύμφωνα με το σχεδιασμό της ελληνικής θυγατρικής της Pepco στόχος ήταν πριν το τέλος του 2023 να έχουν δημιουργηθεί ακόμη 5 σημεία πώλησης , δημιουργώντας έτσι μια κρίσιμη μάζα δικτύου, που φαίνεται πως εξυπηρετείται μετά τη συμφωνία με την ΑΒ Βασιλόπουλος.