ΣΕΒ: Στόχος η διαφύλαξη της εμπιστοσύνης του καταναλωτή – Η πρωτοβουλία για τη διαφάνεια στην αγορά

Διαβάζεται σε 3'
ΣΕΒ: Στόχος η διαφύλαξη της εμπιστοσύνης του καταναλωτή – Η πρωτοβουλία για τη διαφάνεια στην αγορά
ÏÄÏÓ ÅÑÌÏÕ (ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ ÃÉÙÑÃÏÓ EUROKINISSI) (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)

Η έκδοση του Εικονογραφημένου Πρακτικού Οδηγού για την σωστή επικοινωνία της μείωσης τιμής, έχει σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς την διασφάλισης της προστασίας του καταναλωτή αλλά και της φήμης των επιχειρήσεων.

Με μήνυμα “Εκπτώσεις; Προσφορές; Κάν’ το σωστά!”, το Υπουργείο Ανάπτυξης, ο ΣΕΒ, το ΕΒΕΑ και ο ΕΣΑ ανακοίνωσαν την υλοποίηση κοινής πρωτοβουλίας ενημέρωσης των επιχειρήσεων για το σωστό τρόπο επικοινωνίας της μείωσης των τιμών.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν φορείς της αγοράς, κλειδί της όλης προσπάθειας είναι η διασφάλιση όρων αξιοπιστίας στη σχέση με τον καταναλωτή.

Χαρακτηριστικά, ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας Καταναλωτή και Πρόεδρος του ΣΕΒΤ, κ. Γιάννης Γιώτης, τόνισε ότι,

“για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, η διαφύλαξη της εμπιστοσύνης του καταναλωτή είναι αδιαπραγμάτευτη αξία. Για αυτό και ο ΣΕΒ αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες για να ενημερώσει τα μέλη του για τους ενδεδειγμένους τρόπους επικοινωνίας της μείωσης των τιμών.

Οι παρεμβάσεις του ΣΕΒ περιλαμβάνουν την έκδοση του Εικονογραφημένου Πρακτικού Οδηγού για την σωστή επικοινωνία της μείωσης τιμής, ώστε να σταματήσουν να υπάρχουν ερωτηματικά και να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να καταλάβουν το πλαίσιο και να το εφαρμόσουν σωστά, να προστατεύσουν τον καταναλωτή αλλά και τη φήμη τους από λάθη που, σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να οφείλονται σε παρεξήγηση ή αβεβαιότητα λόγω των πλήθους των παρεμβάσεων που γίνονται. Περιέχει επίσης τακτικές ενημερωτικές συναντήσεις των μελών του με εξειδικευμένους νομικούς, τεχνικές συναντήσεις με το Υπουργείο Ανάπτυξης για την αποσαφήνιση ρυθμιστικών διατάξεων αλλά και προτάσεις απλοποίησης του ισχύοντας νομικού πλαισίου για μείωση της γραφειοκρατίας και μεγαλύτερη ασφάλεια δικαίου στις επιχειρήσεις”.

Η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, δήλωσε ότι

“η κοινή πρωτοβουλία Υπουργείου Ανάπτυξης, ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, ΕΣΑ υπηρετεί έναν βασικό στόχο: να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Και αυτό γιατί σε περιόδους εκπτώσεων η εμπιστοσύνη μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών δοκιμάζεται. Πριν από μερικούς μήνες είχαμε διοργανώσει μια συζήτηση για τη διερεύνηση των μελλοντικών τάσεων στο εμπόριο, στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΕΒΕΑ με την Ειδική Γραμματεία Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού.

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα, που αναδείχθηκαν από τη συζήτηση, ήταν ότι το μέλλον γίνεται όλο και πιο πελατοκεντρικό. Σήμερα, απευθυνόμαστε σε έναν νέο τύπο καταναλωτή, που διεκδικεί ενισχυμένο ρόλο στη σχέση του με τις επιχειρήσεις και με τα εμπορικά σήματα.

Έχει μεγαλύτερη από ποτέ πρόσβαση σε πληροφόρηση και δυνατότητες επιλογής, ανάμεσα σε διαφορετικά κανάλια πώλησης. Αποφασίζει με κριτήρια αντικειμενικά, αλλά πλέον και αξιακά. Για εμάς στο ΕΒΕΑ, είναι σημαντικό να αναδείξουμε αυτές τις τάσεις. Και να προσφέρουμε στα μέλη μας τη δυνατότητα να τις αποκωδικοποιήσουν και να τις εντάξουν στη στρατηγική τους. Η ενημέρωση και η υιοθέτηση σύγχρονων προτύπων συμπεριφοράς, που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, είναι προϋπόθεση για την υγιή λειτουργία της αγοράς και σε αυτή τη κατεύθυνση θέλουμε να συμβάλουμε”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα