Global Aviation: Η πρώτη σχολή πιλότων με ιδιόκτητο αεροδρόμιο

Διαβάζεται σε 4'
Global Aviation: Η πρώτη σχολή πιλότων με ιδιόκτητο αεροδρόμιο

Η ζήτηση για πιλότους αυξάνεται διαρκώς, με την Global Aviation να συνεχίζει τις μεγάλες επενδύσεις και να καθιστά την Αθήνα στο επίκεντρο της πτητικής εκπαίδευσης

Όλοι ψάχνουμε για το επάγγελμα του μέλλοντος. Είτε για εμάς τους ίδιους, είτε για τα παιδιά μας. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα παρακάτω στοιχεία.

  • Fact No.1 – Η ζήτηση για πιλότους ξεπερνά σταθερά την προσφορά και θα συνεχίσει να το κάνει για τα επόμενα χρόνια.
  • Fact No.2 – Το έλλειμμα σε πιλότους την επόμενη 20ετία υπολογίζεται σε 649.000, με βάση πρόσφατη έρευνα της Boeing. 

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι το επάγγελμα του πιλότου ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι ένα από τα πλέον περιζήτητα και χρυσοφόρα. 

Όπως εξηγεί ο Αλέξανδρος Τσακτάνης, διευθύνων σύμβουλος της Global Aviation SA, της μεγαλύτερης σχολής πιλότων στην Ελλάδα και μιας εκ των σημαντικότερων σχολών της Ευρώπης,  η η παγκόσμια ζήτηση για πιλότους έχει αυξηθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα να υπάρχει τεράστιο κενό στην αγορά.

Ένα κενό, το οποίο η Global Aviation φιλοδοξεί να καλύψει, εκπαιδεύοντας τη νέα γενιά πιλότων, η οποία καλείται να ανταποκριθεί στην ολοένα και αυξανόμενη επιθυμία των πολιτών για αεροπορικά ταξίδια.

Και σ’ αυτήν την προσπάθεια, οι επενδύσεις συνιστούν αναπόσπαστο κομμάτι, με την Global Aviation να αποκτά το πρώτο 100% ιδιόκτητο αεροδρόμιο, αποκλειστικά για εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Εκτόξευση της ζήτησης για πιλότους

Αλέξανδρος Τσακτάνης, διευθύνων σύμβουλος της Global Aviation SA

Η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν στα προ-Covid επίπεδα, με αποτέλεσμα οι αεροπορικές εταιρείες να έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για την πρόσληψη προσωπικού.

Βάσει των παραγγελιών αεροσκαφών παγκοσμίως, η ανάπτυξη του κλάδου προβλέπεται εκρηκτική για το 2024, αφήνοντας οριστικά πίσω τις «μαύρες» ημέρες της πανδημίας. Αυτό, με λίγα λόγια, σημαίνει ότι η αγορά έχει επιστρέψει στην προ-Covid κατάσταση, όπου η ζήτηση για πιλότους ήταν τεράστια και οι απόφοιτοι έβρισκαν δουλειά αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το «έλλειμα πιλότων» είναι τρεις:

  1. O ετήσιος αριθμός των αποχωρήσεων (κυρίως λόγω συνταξιοδοτήσεων)
  2. O ετήσιος αριθμός νέων πιλότων που εκπαιδεύονται και εντάσσονται στην αγορά
  3. O ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης ή συρρίκνωσης της αγοράς

Επομένως… δεν υπάρχει καλύτερη περίοδος για να γίνεις πιλότος.

Το πρώτο 100% ιδιόκτητο αεροδρόμιο

Έχοντας 26 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εκπαίδευσης πιλότων, η Global Aviation SA έχει ως στόχο να καταστήσει την Ελλάδα ως σημαντικό κέντρο αεροπορικής εκπαίδευσης στο παγκόσμιο σκηνικό, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία 5ετία η Global Aviation SA έχει προχωρήσει σε αύξηση των συνολικών θέσεων απασχόλησης κατά 140% και του κύκλου εργασιών κατά 198%, προσθέτοντας νέα αεροσκάφη στον στόλο και ολοκληρώνοντας την πιο σημαντική επένδυση μέχρι σήμερα -την αγορά ενός ιδιωτικού αεροδρομίου, αφιερωμένο για τις πτητικές ανάγκες της εταιρίας.

Πρόκειται για το αεροδρόμιο «ΙΚΑΡΟΣ», το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2024, καθιστώντας την Global Aviation SA την πρώτη και μοναδική εταιρεία του χώρου, η οποία κατέχει 100% ιδιόκτητο αεροδρόμιο, αποκλειστικά για τις εκπαιδευτικές της ανάγκες. 

Ας σημειωθεί ότι η Global Aviation SA ιδρύθηκε το 1997, με έδρα την Αθήνα, από μια εξειδικευμένη ομάδα στον τομέα της αεροπορίας. Ο στόλος της αποτελείται από 16 ιδιόκτητα αεροπλάνα PiperPA-28 Warriors, PA-44 Seminoles και Cessna 172 και τρεις εξομοιωτές πτήσης Elite Evolution S812 FNPTII, Elite Evolution S923 FNPTII και Simnest A320 FNPTIIMCC, κτιριακές εγκαταστάσεις στην Αθήνα και στο Αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων. 

Το 2018 η εταιρεία επιλέχθηκε από την Aegean Airlines για να εκπαιδεύσει νέους χειριστές μέσω του προγράμματος υποτροφιών του Ομίλου, ενώ έναν χρόνο αργότερα επιλέχθηκε κι από τον ολλανδικό όμιλο EPST για την εκπαίδευση χειριστών στις εταιρείες Transavia, Ryanair και Air Astana.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα