Αλέξανδρος Εξάρχου (ΙΝΤΡΑΚΑΤ): Τον Νοέμβριο του 2024 σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης

Διαβάζεται σε 3'
Μετρό Θεσσαλονίκης
Μετρό Θεσσαλονίκης ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ

Ο επικεφαλής του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστικού Ομίλου της χώρας, σημείωσε πως με την αγορά της ΑΚΤΩΡ πληρώθηκαν περίπου 85 εκατ. ευρώ σε υποχρεώσεις της εταιρείας για να μπορεί να λειτουργήσει χωρίς βαρίδια.

Την πεποίθησή του εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, Αλέξανδρος Εξάρχου, σε χθεσινή δημοσιογραφική συνάντηση καθώς, όπως είπε, “τον Νοέμβριο θα κόβουμε εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης”.

Ο κ. Εξάρχου σημείωσε πως από την ημέρα που η ΑΚΤΩΡ πέρασε πλέον στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ το έργο τρέχει προς ολοκλήρωση. Ανέφερε πως το έργο έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά και πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. “Κάναμε τις παραγγελίες των Η/Μ, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης” είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των Η/Μ θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία. Αυτό θα σημάνει και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία και σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου αυτό τοποθετείται τον ερχόμενο Νοέμβριο όπου η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει να εξυπηρετεί επιβάτες.

Ουσιαστικά ο κ. Εξάρχου έδωσε ένα περίγραμμα για την αντίστροφη μέτρηση των έργων που με τη είσοδο του 2024 θα μετρούν πλέον 18 χρόνια από την ημέρα υπογραφής, τον Ιούνιο του 2006.

Αναφορικά με την λειτουργία του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ υπογράμμισε ότι η προσοχή εστιάζεται αποκλειστικά σε Ελλάδα και Ρουμανία. Στόχος πλεόν της ΙΝΤΡΑΚΑΤ είναι πέρα από το υψηλό ανεκτέλεστο στην Ελλάδα, να χτιστεί ένα αντίστοιχο στη Ρουμανία στο επίπεδο των 2,5 δισ. ευρώ.

Ο επικεφαλής του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστικού Ομίλου της χώρας, σημείωσε πως με την αγορά της ΑΚΤΩΡ πληρώθηκαν περίπου 85 εκατ. ευρώ σε υποχρεώσεις της εταιρείας για να μπορεί να λειτουργήσει χωρίς βαρίδια.

Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου καθώς δεν το έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή ο Όμιλος. Για το θέμα του προσωπικού ο κ.Εξάρχου σημείωσε πως δεν πιστεύει στην λύση των διακρατικών συμφωνιών καθώς δεν εξασφαλίζει το προσωπικό που πραγματικά χρειάζεται ο κατασκευαστικός τομέας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η λύση έγκειται στην εξεύρεση ικανού εγχώριου προσωπικού, όπως έπραξε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με την απόκτηση της ΑΚΤΩΡ αλλά και στην παρουσία χρημάτων για την έγκαιρη αποπληρωμή των συνεργείων ούτως ώστε να έχει το προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών.

Ο κ.Εξάρχου επίσης σημείωσε πως αναμένεται από το υπουργείο η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών αλλά και η προσφυγή για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης για να μπορέσουν να ξεκινήσουν τα έργα αυτά.

Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου τόνισε ότι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ εστιάζει σε οργανική ανάπτυξη στον τομέα των ΑΠΕ, όπου έχει ένα μεγάλο pipeline έργων. Δεν απέφυγε να πει, ότι ήδη ώριμες αδειοδοτήσεις “υπερτιμολογούνται” στην αγορά, και γι’ αυτό η εταιρεία “βλέπει” περισσότερο την προώθηση δικών της έργων.

Επίσης, υπογράμμισε ότι απαιτείται παρέμβαση σε σχέση με έργα ΑΠΕ που “μένουν στα χαρτιά”, τονίζοντας ότι θα πρέπει να μπει ένα χρονικό όριο, μέσα στο οποίο θα πρέπει να καταφαίνεται, αν ο επενδυτής έχει τη διάθεση να ολοκληρώσει το πλάνο που έχει καταθέσει ή όχι, λόγω και του περιορισμένου ηλεκτρικού χώρου.

Σε σχέση με τα υπεράκτια αιολικά σημείωσε ότι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει συνάψει συμμαχία με την Parkwind. Ωστόσο, δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για το κόστος και τη χρησιμότητα των έργων αυτών, δοθέντων των δυνατοτήτων των δικτύων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα