BSH: Έμφαση στις υπηρεσίες από τον ηγέτη της αγοράς ηλεκτρικών
Διαβάζεται σε 3'Θετικές επιδόσεις σε επίπεδο πωλήσεων από την ελληνική θυγατρική. Οι τάσεις του 2023 και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις after sale υπηρεσίες.
- 15 Φεβρουαρίου 2024 07:04
Ανάπτυξη πωλήσεων στην εγχώρια αγορά συνεχίζει να καταγράφει η BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒΕΕ, θυγατρική του ομώνυμου γερμανικού ομίλου BSH Finance and Holdings GmbH, η οποία ολοκλήρωσε τη φάση μετασχηματισμού της επικεντρώνοντας αποκλειστικά στην εμπορική δραστηριότητα.
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει τα σήματα ηλεκτρικών συσκευών Pitsos, Bosch, Siemens, Neff και Gaggenau κατέχει ηγετικά μερίδια στην εγχώρια αγορά διαφόρων κατηγοριών λευκών και μικρών συσκευών, το οποίο κατ’ εκτίμηση κινείται μεταξύ 32%-35%, κα το οποίο διατηρήθηκε αλώβητο ακόμη και κατά τα χρόνια της κρίσης.
Στην επάνοδο της ζήτησης για ηλεκτρικές συσκευές, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται σημαντικά καθώς σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση του 2022 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21%. Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 187,85 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 7,44 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 209.908 ευρώ το 2021.
Σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Γρατσώνη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, η τάση για το 2023 διατηρήθηκε θετική σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας, με τα σήματα της εταιρείας να συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδια αγοράς στις διάφορες κατηγορίες.
Σημειώνεται πως μετά την απόφαση της μητρικής για παύση της παραγωγικής δραστηριότητας το 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε στα τέλη του 2023 και την πώληση του εργοστασιακού ακινήτου στου Ρέντη προς τον όμιλο Σκλαβενίτη.
Σημειώνεται ότι πέρα από την εμπορική της διείσδυση, η BSH δεν διαθέτει τραπεζικό δανεισμό και οι προμηθευτές της είναι οι υπόλοιπες εταιρίες του μητρικού ομίλου, γεγονός που εξασφαλίζει την απρόσκοπτη δραστηριότητα τους χωρίς αυτή να επηρεαστεί από καθυστερήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μάλιστα κατά τον κ. Γρατσώνη, μετά και την πρόσφατη αναταραχή των παγκόσμιων μεταφορών στην Ερυθρά Θάλασσα, ο όμιλος δεν αναμένεται να επηρεαστεί επιχειρησιακά αλλά και κοστολογικά, καθώς ο κύριος όγκος παραγωγής και προμηθειών βρίσκεται κοντά στην Ευρώπη.
Πέρα από την ισχυρή διείσδυση και την ανάπτυξη των πωλήσεων, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο after sale service, άξονα που θεωρεί ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ειδικότερα, η εταιρεία διαθέτει in house ομάδα τεχνικής υποστήριξης για την κάλυψη των μεγάλων αστικών κέντρων αλλά και διατηρεί συνεργασία με δίκτυο 102 εξωτερικών συνεργατών, που καλύπτουν όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Η εταιρεία εγγυάται επίσης ανταλλακτικά για 15 χρόνια μετά τη διακοπή παραγωγής κάποιου μοντέλου παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των προϊόντων, κίνηση συμβατή με τους κανόνες sustainability που εφαρμόζει ο όμιλος.