5 νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα PR Awards 2024
Διαβάζεται σε 2'Βραβεύτηκε για 3η συνεχή χρονιά για τις καινοτόμες και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες της στον τομέα της επικοινωνίας.
- 02 Απριλίου 2024 17:20
Δυναμικό «παρών» στα PR Awards έδωσε και φέτος η Lidl Ελλάς, κατακτώντας συνολικά 5 βραβεία, 3 Gold, 1 Silver και 1 Bronze, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που αναδεικνύουν για ακόμη μία χρονιά τη δημιουργικότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο που επιτυγχάνεται μέσα από τις ενέργειες επικοινωνίας της.
Τα PR Awards διοργανώνονται τα τελευταία 3 χρόνια με στόχο την αναγνώριση των κορυφαίων επαγγελματιών και των πιο καινοτόμων έργων στον χώρο των δημοσίων σχέσεων στη χώρα.
Αναλυτικά τα βραβεία που κατέκτησε η εταιρεία:
- Gold βραβείο στην κατηγορία “Diversity & Inclusion” για τη συμμετοχή της Lidl Ελλάς στο Athens Pride 2023, που αποτέλεσε την αφορμή για ένα σύνολο εσωτερικών δράσεων, ενισχύοντας τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, παρέχοντας ένα εργασιακό περιβάλλον όπου ο κάθε άνθρωπος μπορεί να είναι ο εαυτός του.
- Gold βραβείο στην κατηγορία “Website/Microsite” για τη δημιουργία tailormade microsite σε συνεργασία με το Πρώτο Θέμα με στόχο την ανάδειξη του προγράμματος Plastic Free Greece της Lidl Ελλάς μέσα από longform άρθρα και προώθηση στα social media με αυξημένη συμμετοχή και διαδραστικότητα.
- Gold βραβείο στην κατηγορία “Film & Video (Video Series)” για τη δημιουργία σειράς βίντεο υψηλών προδιαγραφών, αφιερωμένων στις δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Plastic Free Greece το οποίο υλοποιήθηκε για 4η χρονιά σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, και την προβολή τους στα social media της Lidl Ελλάς.
- Silver βραβείο στην κατηγορία “Internal Communications & Employee Engagement” για την ανταπόκριση της Lidl Ελλάς στις αλλαγές των κυκλοφοριακών συνθηκών που επέφεραν τα έργα του Fly Over, με άμεση ενίσχυση της πολιτικής τηλεργασίας, με στόχο την διευκόλυνση της ομάδας της.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία “Media Relations” για τη διοργάνωση βιωματικού δημοσιογραφικού ταξιδιού γευστικής γνωριμίας στην Κρήτη με στόχο την ανάπτυξη και εδραίωση συνεργασιών της Lidl Ελλάς με τοπικούς προμηθευτές.
Οι βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Lidl Ελλάς για δημιουργικότητα, καινοτομία και συνέπεια στην επικοινωνία, δίνοντας έμφαση στη διευρυμένη απήχηση και την αλληλεπίδραση με τις κοινότητές της.