Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Apple – Γιατί ζήτησε συγγνώμη
Διαβάζεται σε 2'Η τελευταία διαφήμιση της Apple για το νέο iPad προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, αναγκάζοντας την εταιρεία να απολογηθεί και να πει ότι “έχασε τον στόχο της”.
- 10 Μαΐου 2024 11:58
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της Apple για το νέο της iPad, κάνοντας τον τεχνολογικό κολοσσό να απολογηθεί και να παραδεχθεί ότι ήταν “άστοχη”.
Η εν λόγω διαφήμιση της Apple δείχνει μια πρέσα να καταστρέφει -μεταξύ άλλων- μουσικά όργανα, αλλά και βιβλία, για να καταλήξει στο νέο iPad που είναι το πιο λεπτό προϊόν που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.
“Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, την πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παραγάγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του”, έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ.
Το κοινό ωστόσο δεν πήρε με “καλό μάτι” την κίνηση αυτή της εταιρείας, κατηγορώντας την ότι συνθλίβει τη δημιουργικότητα και την τέχνη.
Οι αρνητικές αντιδράσεις κυρίως στα social media ήταν πολλές, με αρκετούς καλλιτέχνες, αλλά και ηθοποιούς να εκφράζουν την αντίθεσή τους με το μήνυμα της διαφήμισης.
Μεταξύ των αντιδράσεων ήταν και αυτή του ηθοποιού Χιου Γκραντ, ο οποίος σε ανάρτησή του στο X έγραψε ότι αποτελεί “την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας από τη Σίλικον Βάλεϊ”.
Από την πλευρά του, ο κινηματογραφιστής Τζάστιν Μπέιτμαν έγραψε: “Γιατί η Apple έκανε μια διαφήμιση που συντρίβει τις τέχνες; Η Τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθούν να καταστρέψουν τις τέχνες και την κοινωνία εν γένει”.
Η Apple “έχασε το στόχο της”
Σε μια δήλωση στο AdAge, ο αντιπρόεδρος επικοινωνιών μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren, απολογήθηκε για τη διαφήμιση.
“Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Χάσαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε“, δήλωσε ο Tor Myhren.
Η Apple επιβεβαίωσε τη δήλωση που παρείχε στο AdAge αλλά αρνήθηκε να δώσει περαιτέρω σχόλια.