Η μπύρα Μύθος συνεχίζει να κάνει τη χαρά προσβάσιμη σε όλους, μέσα από ειδικά σεμινάρια για επαγγελματίες της HORECA
Διαβάζεται σε 4'Τη χρονιά που μας πέρασε το brand Mythos μίλησε για τη σημασία της συμπερίληψης, συνδέοντάς την με την απλή, καθημερινή αλλά και ουσιαστική έννοια της «χαράς», η οποία αφενός χαρακτηρίζει απόλυτα τη μάρκα και αφετέρου δεν αποκλείει ποτέ κανέναν.
- 23 Μαΐου 2024 09:00
Φέτος, λοιπόν, το brand διευρύνει ακόμη περισσότερο τη μηνυματική της καμπάνιας του, με ενέργειες που εμπλέκουν ένα κοινό που είναι ακόμη πιο κοντά στις έννοιες της «χαράς» και της «διασκέδασης». Συγκεκριμένα, ο Mythos προχώρησε στη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης, σε συνεργασία με τον Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους και την Black Light, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την εκπαίδευσή τους πάνω σε θέματα συμπερίληψης, εστιάζοντας σε ομάδες ατόμων με αναπηρία.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε θέματα προσβασιμότητας και συμπερίληψης, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε βιωματικές ασκήσεις εξοικείωσης με την τυφλότητα. Μέσα από διαδραστικές συζητήσεις με ειδικούς στην προσβασιμότητα, έγιναν κατανοητές οι προδιαγραφές που απαιτούνται, προκειμένου μια επιχείρηση εστίασης να θεωρηθεί πλήρως προσβάσιμη προς όλους.
Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και η κα. Άννα Σπύρου, Category Manager στο «e-food», η οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το εκπαιδευτικό σεμινάριο αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης ατόμων με κινητική, οπτική, ακουστική βλάβη / κινητική, οπτική ή ακουστική αναπηρία. Πληροφορίες, που είναι εξαιρετικά σημαντικές τόσο στην εργασία μας ως επαγγελματίες του χώρου της εστίασης, όσο και στην καθημερινότητά μας ως πολίτες.
«Βαρύνουσας σημασίας είναι η ενίσχυση της προσβασιμότητας στα καταστήματα εστίασης, για να έχουν όλοι πρόσβαση στη χαρά και τη διασκέδαση, κάτι το οποίο στη θεωρία είναι αυτονόητο», ανέφερε ο κ. Σωτήρης Σαμπάνης, ο οποίος διαθέτει επιχείρηση εμπορίας ποτών, αναψυκτικών και τυποποιημένων ζαχαρωδών προϊόντων στον Ασπρόπυργο. Συμπληρώνει μάλιστα, πως «Οι επιχειρήσεις αποδεικνύουν με αυτόν τον τρόπο την κοινωνική τους ευαισθησία που ωφελεί το κοινωνικό σύνολο και τις μετατρέπει σε παραδείγματα προς μίμηση».
Η κα. Ελευθερία Δαμιανού, ιδιοκτήτρια των επιχειρήσεων «Papafritas» και «Μέλι και Λάδι», σημείωσε μάλιστα ότι «Τέτοιες ενέργειες εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τον κλάδο μας, αλλά και για την κοινωνία γενικότερα, καθώς δίνουν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έννοιες, ανθρώπους και καταστάσεις, με τις οποίες κάποιοι από εμάς μπορεί να μην είμαστε τόσο εξοικειωμένοι. Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετείχα σε αυτή την πρωτοβουλία, και που έμαθα ακόμη περισσότερα για το πώς μπορούν οι επιχειρήσεις HORECA να γίνουν προσβάσιμες σε όλα τα κοινά, έτσι ώστε να δούμε πώς μπορούμε να το πετύχουμε».
Τέλος, ο κ. Σπύρος Παππάς, υπεύθυνος του καταστήματος εστίασης «Bolivar», υποστήριξε πως «Η εκπαίδευση του προσωπικού σε καταστήματα εστίασης πάνω σε θέματα συμπερίληψης και προσβασιμότητας είναι καθοριστικής σημασίας, έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται σωστά και ισότιμα τα άτομα με κινητικές ή/και οπτικές βλάβες». Έδωσε παράλληλα έμφαση στο γεγονός ότι «Όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίσοι και αξίζουμε ισότιμη πρόσβαση στη χαρά και τη διασκέδαση».
Φέτος, λοιπόν, ο Mythos έκανε ακόμη ένα βήμα, διευρύνοντας και απευθύνοντας ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της συμπερίληψης και στο κανάλι της εστίασης, ευελπιστώντας όχι μόνο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει αλλά και να κινητοποιήσει για δράσεις που πρέπει να γίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση.