Nova – COSMOTE TV: Συμφωνία για κοινό αθλητικό περιεχόμενο

Διαβάζεται σε 2'
COSMOTE TV NOVA
COSMOTE TV NOVA ΜΑΡΚΟΣ ΧΟΥΖΟΥΡΗΣ / EUROKINISSI

Στην τελική ευθεία το μεγάλο αθλητικό deal μεταξύ Nova και COSMOTE TV. Πώς εξελίσσονται οι διαπραγματεύσεις.

Σε φάση τελικών συζητήσεων φαίνεται να έχει μπει σύμφωνα με πληροφορίες, η εδώ και μήνες διαπραγμάτευση μεταξύ Nova και COSMOTE TV για συμφωνία αμοιβαίας χονδρικής διάθεσης των αθλητικών καναλιών των δύο πλατφορμών.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη θα ανακοινωθεί το τελικό πλαίσιο για την εν λόγω συνεργασία.

Με βάση μάλιστα αρμόδιες πηγές η συμφωνία θα επιτρέψει στην COSMOTE TV να εμπλουτίσει περαιτέρω το αθλητικό περιεχόμενο που προσφέρει στους έχοντες ή έχουσες συνδρομή στην πλατφόρμα του κυρίαρχου “παίκτη” στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

Η κίνηση αυτή, όπως αναφέρεται, θα εισφέρει και στην καταπολέμηση της πειρατείας, η οποία στρεβλώνει την αγορά.

Μια τέτοια λοιπόν συμφωνία θα επιτρέψει πρόσβαση στους συνδρομητές της COSMOTE TV  στους εντός έδρας αγώνες του Άρη Θεσσαλονίκης που σήμερα μεταδίδονται από τη Nova, ενώ οι συνδρομητές της Nova θα έχουν πρόσβαση στους ποδοσφαιρικούς αγώνες της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού που σήμερα μεταδίδονται από την COSMOTE TV.

Παράληλα, οι συνδρομητές της COSMOTE TV θα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τους αγώνες Basketaball Euroleague, που σήμερα μεταδίδονται αποκλειστικά από τη Nova, ενώ οι συνδρομητές της Nova αποκτούν πρόσβαση στις διοργανώσεις των Champions League, Europa League και Conference League της περιόδου 2024-2027 που έχει αναλάβει η COSMOTE TV.

Σημειώνεται ότι Nova και COSMOTE έχουν συνδρομητική βάση που ξεπερνά το 1 εκατ., με τη δεύτερη να έχει πάνω από 577 χιλιάδες συνδρομητές και τη Nova 432 χιλιάδες συνδρομητές. Να σημειωθεί ότι η συγκέντρωση στον χώρο κρίνεται από παράγοντες απαραίτητους λόγω του μεγέθους της αγοράς.

Υπενθυμίζεται ότι η φορολογία έχει οδηγήσει όλο τον κλάδο σε αντίδραση, ζητώντας κατάργηση του φόρου 10% που καλούνται να πληρώνουν όλοι οι συνδρομητές, κάτι που δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό με τους διεθνείς παίκτες της αγοράς, όπως το Netflix.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα