Καρύδες, “brat”, memes: Πώς η Κάμαλα Χάρις έγινε το απόλυτο trend

Διαβάζεται σε 4'
Κάμαλα Χάρις
Κάμαλα Χάρις AP Photo/Morry Gash

Γιατί οι αναρτήσεις για την Κάμαλα Χάρις συνοδεύονται από emojis με καρύδες και ποια η σχέση της με την ποπ σταρ Charli XCX; Το virality της υποψήφιας των Δημοκρατικών.

Μια διαφορετική προσέγγιση στην επικοινωνία φαίνεται πως ακολουθεί το επιτελείο της Κάμαλα Χάρις, η οποία είναι η υποψήφια του Δημοκρατικού κόμματος για την προεδρία των ΗΠΑ, μετά την απόσυρση του Τζο Μπάιντεν.

Η καμπάνια της Κάμαλα Χάρις προσπαθεί να πλησιάσει το νεαρότερο σε ηλικία κοινό, ενώ το ύφος μοιάζει λιγότερο “ξύλινο”. Η υποψήφια των Δημοκρατικών “αγκαλιάζει” τα memes, γελάει δυνατά, χορεύει και έρχεται πιο κοντά στην GEN Z, ενώ δεν διστάζει να γίνει viral.

Αυτό είναι αισθητό και στον λογαριασμό της εκστρατείας της στο Twitter/X, ο οποίος έχει αλλάξει στυλ και ακολουθεί τις διαμορφωμένες τάσεις του διαδικτύου.

Γιατί βλέπουμε παντού καρύδες και κοκοφοίνικες;

Τον τελευταίο καιρό μπορεί να έχετε παρατηρήσει πως το όνομα της Κάμαλα Χάρις συνοδεύεται από emojis με καρύδες και κοκοφοίνικες στα social media, κάτι που καθόλου τυχαίο δεν είναι.

Μάλιστα, οι Δημοκρατικοί που εξέφρασαν την στήριξή τους στην υποψηφιότητα της Κάμαλα Χάρις, συνόδευσαν τις αναρτήσεις τους με παρόμοια emojis και memes.

“Κυρία Αντιπρόεδρε, είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε”, έγραψε ο γερουσιαστής της Χαβάης Brian Schatz στο X, μαζί με μια φωτογραφία του να σκαρφαλώνει σε ένα δέντρο καρύδας.

Από την άλλη, ο κυβερνήτης του Κολοράντο Jared Polis δημοσίευσε στο Twitter μόνο τρία emoji: μια καρύδα, έναν φοίνικα και μια αμερικανική σημαία.

Πώς προέκυψαν, όμως, οι καρύδες και οι κοκοφοίνικες;

Όλα ξεκινούν από μια ομιλία που έδωσε η Κάμαλα Χάρις τον Μάιο του 2023, σε εκδήλωση του Λευκού Οίκου για την προώθηση ευκαιριών για τους Ισπανοαμερικανούς.

Κάποια στιγμή, προς το τέλος της ομιλίας της, αναφέρθηκε στο πώς το έργο της θα επικεντρωθεί στους νέους, αλλά θα πρέπει, επίσης, να λάβει υπόψη τις ανάγκες των οικογενειών, των παππούδων, των δασκάλων και των κοινοτήτων τους.

“Όλα βρίσκονται στο πλαίσιο”, είχε αναφέρει, προχωρώντας σε ένα… ανέκδοτο.

“Η μητέρα μου… μας δυσκόλευε μερικές φορές και μας έλεγε, “Δεν ξέρω τι συμβαίνει με εσάς τους νέους. Νομίζετε ότι πέσατε από ένα δέντρο καρύδας;” είπε η Χάρις γελώντας δυνατά. “Υπάρχεις στο πλαίσιο όλων αυτών που ζεις και όσων ήρθαν μπροστά σου” πρόσθεσε έπειτα, θέλοντας να εξηγήσει πως είμαστε μέρος ενός ευρύτερου συνόλου.

Τότε είχε γίνει viral, ενώ τώρα, με αφορμή την συζήτηση γύρω από το όνομά της, οι καρύδες και οι κοκοφοίνικες επανήλθαν στα social media και έγιναν κάτι σαν σύμβολό της.

“kamala IS brat”

Το virality συνεχίστηκε και εκτοξεύτηκε, όταν η δημοφιλής Βρετανίδα ποπ σταρ Charli XCX έκανε μια ανάρτηση στο Twitter/X, γράφοντας απλά: “Η Κάμαλα είναι brat”.

“Brat” τιτλοφορείται το νέο άλμπουμ της και όταν το είχε ανακοινώσει μέσω Instagram, το είχε συνοδεύσει με ένα λιτό εξώφυλλο που έδειχνε τη λέξη “brat” γραμμένη με σχεδόν πρόχειρα γράμματα πάνω σε ένα πράσινο φόντο.

Η λέξη σημαίνει “κακομαθημένο” αλλά και “παλιόπαιδο”, με την ίδια την τραγουδίστρια Charli XCX να δίνει την εξής ερμηνεία: “Είναι κάποια που της αρέσει να παρτάρει, λέει κάποια χαζά πράγματα μερικές φορές και είναι ειλικρινής, ωμή και λίγο ασταθής”.

Έκτοτε, το εν λόγω φόντο έγινε viral και χρησιμοποιείται από πολλούς στα social media.

Στο διαδίκτυο πολλά κορίτσια άρχισαν να αυτοπροσδιορίζονται ως “brats”, απορρίπτοντας την αισθητική του “καθαρού κοριτσιού”, ενώ αυτό έγινε το νέο trend του φετινού καλοκαιριού. Το hashtag έχει σχεδόν 1 εκατομμύριο αναρτήσεις στο TikTok, ενώ το πράσινο χρώμα του εξωφύλλου της Charli έγινε της μόδας.

 

Από όταν η τραγουδίστρια αποκάλεσε “brat” την 52χρονη πολιτικό, οι επεξεργασίες βίντεο άρχισαν να πλημμυρίζουν το TikTok, συνδυάζοντας πλάνα της Κάμαλα Χάρις να χορεύει ή να γελάει, καρύδες και κοκοφοίνικες, ενώ από πίσω παίζουν τα τραγούδια της Charli XCX!

Η Κάμαλα Χάρις και το επιτελείο της, πάντως, φαίνεται να αξιοποιούν αυτό το virality για να προσεγγίζουν τη νέα γενιά του TikTok.

Ακόμη κι ο λογαριασμός της καμπάνιας της στο Twitter άλλαξε το φόντο σε “πράσινο brat”, κερδίζοντας κατευθείαν νέους ακόλουθους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα