Το μήνυμα που μεταφέρουν τα πορτρέτα αθλητών που βλέπουμε στο μετρό της Αθήνας

Διαβάζεται σε 4'
Το μήνυμα που μεταφέρουν τα πορτρέτα αθλητών που βλέπουμε στο μετρό της Αθήνας
Uniform of Hope

27 αθλητές και προπονητές υποστηρίζουν την ψυχική υγεία στην Εθνική Καμπάνια Ευαισθητοποίησης «Uniform of Hope» της Breathe Hellas.

“Πορτραίτα ελπίδας” θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει τα 27 πορτραίτα αθλητών και προπονητών που εκτίθενται σε 14 σταθμούς του Μετρό της Αθήνας, από τις 31 Ιουλίου και για όλο τον Αύγουστο, στο πλαίσιο της τρίμηνης εθνικής καμπάνιας “The Uniform of Hope”, με κυρίαρχο μήνυμα #StrongerTogether (Δυνατοί Μαζί).

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Πρέσβεως Ψυχικής Υγείας, Τατιάνας Μπλάτνικ και της Breathe Hellas, που καλεί τους αθλητές να γίνουν πρότυπα υπέρ της ψυχικής υγείας, εξαλείφοντας το στίγμα, προωθώντας τον ανοιχτό διάλογο και ενθαρρύνοντας παράλληλα τους νέους να μοιραστούν τη δική τους ιστορία.

Τα μηνύματα που συνοδεύουν τα 27 πορτραίτα αθλητών & προπονητών

Uniform of Hope

«Πίστεψε», «Να τολμάς», «Αγάπα το όνειρό σου», «Η ψυχική υγεία είναι θέμα προόδου, όχι τελειότητας», «Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου, εμπιστεύσου τον», «Το καλύτερο μετάλλιο που μπορείς να κερδίσεις είναι η εσωτερική σου ισορροπία». Αυτά είναι μερικά από τα μηνύματα που συνοδεύουν τα πορτραίτα και καταγράφηκαν από τους ίδιους τους αθλητές και προπονητές που απεικονίζονται.

Πολλοί από τους συμμετέχοντες της καμπάνιας είναι μέλη της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας που ταξίδεψε στο Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Η πλήρης λίστα περιλαμβάνει τους: Αλέξανδρο Γκιννή, Αιμιλία Εφραίμογλου, Αλεξάνδρα Εφραίμογλου, Αλέξη Παππά, Άννη Πανταζή, Αντώνη Τσαπατάκη, Ντέμη Νικολαΐδη, Δημήτρη Ιτούδη, Δώρα Γκουντούρα, Ελευθερία Πλευρίτου, Ευαγγελία Πλατανιώτη, Εβίνα Μάλτση, Γιώργο Πρίντεζη, Ιωάννη Μπουρούση, Ιωάννη Φουντούλη, Κλέλια Πανταζή, Λευτέρη Πετρούνια, Μαργαρίτα Πλευρίτου, Μαρία Πολύζου, Νικολέτα Κυριακοπούλου, Νόρα Δράκου, Πάτρικ Μουράτογλου, Πολυχρόνη Τζωρτζάκη, Στέλιο Μαλακόπουλο, Τάκη Ξουρή, Θοδωρή Ιακωβίδη, Βασιλική Μιλλούση και Βασιλική Πλευρίτου.

Uniform of Hope

Μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις τους τον Μάιο του 2024, μοιράστηκαν τις ιστορίες τους, τους θριάμβους, τις προκλήσεις και τις απογοητεύσεις. Μίλησαν για σημαντικές στιγμές που τους καθόρισαν, μοιράστηκαν τα δυνατά σημεία αλλά και τις αδυναμίες τους, και περιέγραψαν τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν για καλή ψυχική υγεία παράλληλα με τη σωματική τους άσκηση. Με την εκπαίδευση τόσο του σώματος όσο και του νου τους, οι αθλητές αποδεικνύουν τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους.

“Γιορτάζουμε τη νίκη ενάντια στις αντιξοότητες”

Η ιδρύτρια της Breathe Hellas Τατιάνα Μπλάτνικ υποστηρίζει: «Καθώς η Ελλάδα συμμετέχει στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024, αυτή είναι μια κορυφαία στιγμή για να υποστηρίξουμε τους ήρωες του Ελληνικού αθλητισμού και να γιορτάσουμε τη νίκη ενάντια στις αντιξοότητες. Η ελπίδα μας είναι ότι, με τον ίδιο τρόπο που η Ολυμπιακή δάδα περνά από αθλητή σε αθλητή, η εκστρατεία μας θα εμπνεύσει ακόμα περισσότερους ανθρώπους και κοινωνικές ομάδες να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας υπέρ της ψυχικής υγείας και της εξάλειψης του στίγματος. Είναι μια ανοιχτή πρόσκληση σε αθλητές να ενταχθούν στο έργο μας, ξεκινώντας από την Ελλάδα».

Uniform of Hope

Η καμπάνια «The Uniform of Hope» της Breathe Hellas συνεχίζει να αφήνει το αποτύπωμά της. Μεταξύ των δράσεών της είναι η συνεργασία με τη Mantility για τη δημιουργία του “Scarf of Hope”. Το signature αυτό «Μαντήλι Ελπίδας» αντλεί έμπνευση από τα μηνύματα που μοιράστηκαν οι κορυφαίοι Έλληνες αθλητές και Ολυμπιονίκες. Σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, το μαντήλι αυτό δωρίστηκε στους Έλληνες αθλητές που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ψυχικής υγείας και της αλληλεγγύης.

Οι σημαιοφόροι της Ελληνικής αποστολής, Εμμανουήλ Καράλης και Ευαγγελία Πλατανιώτη Uniform of Hope

Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, η καμπάνια θα φιλοξενηθεί σταδιακά σε διάφορους ανοιχτούς και δημόσιους χώρους σε όλη την Ελλάδα, ενώ το υλικό είναι ήδη διαθέσιμο και στο διαδίκτυο, με στόχο να δημιουργήσει μια βιωματική εμπειρία που είναι παράλληλα προσιτή, ουσιαστική και ενδιαφέρουσα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα