Ο σκοπός της ζωής του Dominique P. ήταν ο κανδαυλισμός

Διαβάζεται σε 3'
Ο σκοπός της ζωής του Dominique P. ήταν ο κανδαυλισμός
O Dominique P. Marion Dubreuil/RMC

Επαγγελματίας ψυχικής υγείας που εξέτασε τον Dominique P. και καταθέτει στη δίκη της φρίκης της Gisèle P. επιβεβαίωσε πως ο 71χρονος είχε έναν προορισμό στη ζωή του: τον κανδαυλισμό. Περί τίνος πρόκειται.

Ενας εκ των πραγματογνώμων που ανέλαβαν να δημιουργήσουν το ψυχολογικό και ψυχιατρικό προφίλ του Dominique P. κατέθεσε σήμερα πως «την πρώτη φορά που τον συνάντησα δεν είδα σημάδια κατάθλιψης ή μετάνοιας. Ήταν την ημέρα που συνελήφθη».

Ο πρόεδρος του δικαστηρίου ρώτησε «είχε άλλον στόχο στη ζωή του από τον κανδαυλισμό;».

Ο ειδικός απάντησε πως «μπορούμε να το πούμε ότι είχε τεράστια σημασία στο μυαλό του να διατηρεί την εικόνα της ισορροπημένης οικογένειας. Μπόρεσε να λειτουργήσει ως μοντέλο, υπό την έννοια ότι έκανε πράξη τις φαντασιώσεις του».

Γιατί ενώ ήταν χειριστικός δεν έπεισε τη Gisèle να συνταχθεί με τη διαστροφή του; «Ίσως επειδή δεν ήθελε να χαλάσει την εικόνα του, εμφανιζόμενος να την περιορίζει.

Στον κατηγορούμενο παρατηρούμε μια τάση για παραβατικότητα στη σεξουαλικότητα. Υπάρχει μια εμμονή στο πρωκτικό στάδιο που αναφέρεται σε οτιδήποτε υπάρχει η συνθήκη του ελέγχου και της ηδονοβλεψίας.

Η σχέση του με τη Gisèle είναι το μεγαλύτερο μέρος της ερωτικής του ζωής. Μιλάει για μια ικανοποιητική σεξουαλικότητα που είναι ακόμα ενεργή. Η διάσταση της ηδονοβλεψίας είναι σημαντική, για αυτό και αντάλλαζε φωτογραφίες και μετά βίντεο στο διαδίκτυο».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΔΑΥΛΙΣΜΟΣ

Το φαινόμενο candaulism περιγράφεται στη διεθνή βιβλιογραφία ως σεξουαλική πρακτική κατά την οποία ο ένας από τους συντρόφους αισθάνεται διεγερμένος, βλέποντας τον άλλο να έχει σεξουαλική επαφή με έναν ή περισσότερους ανθρώπους.

Ο όρος προέρχεται από την ιστορία του βασιλιά Κανδαύλη της Λυδίας. Σύμφωνα με τις περιγραφές του Ηροδότου, ο Κανδαύλης ζήτησε από τον υπηρέτη του Γύγη να δει γυμνή τη σύζυγό του -εν αγνοία της-, ώστε να πειστεί για την ομορφιά της, ότι ήταν πιο όμορφη από όλες τις γυναίκες.

Ο Γύγης αρνήθηκε,ο βασιλιάς επέμενε και τελικά «όταν ο Κανδαύλης είδε πως είναι ώρα για ύπνο, έμπασε το Γύγη στο δωμάτιο, και ύστερα αμέσως παρουσιάστηκε και η γυναίκα του.

Την ώρα που μπήκε κι απόθετε τα ρούχα της, τη θαύμαζε ο Γύγης. Μόλις ωστόσο βρέθηκε πίσω από την πλάτη της, καθώς προχωρούσε η γυναίκα στο κρεβάτι, γλίστρησε να βγει έξω. Μα η γυναίκα τον είδε καλά την ώρα που ξεγλιστρούσε.

Ένιωσε τι της είχε κάνει ο άνδρας της, όμως ούτε φώναξε, μ’ όλη της την ντροπή, ούτε έδειξε πως το κατάλαβε, έχοντας στο νου της να εκδικηθεί τον Κανδαύλη. Γιατί στους Λυδούς, όπως επίσης και στους άλλους βαρβάρους, είναι μεγάλη ντροπή ακόμη και έναν άντρα να τον δουν γυμνό».

Η βασίλισσα διατήρησε τη ψυχραιμία της και χωρίς να το ξέρει ο σύζυγος της, έστειλε να φωνάξουν τον Γύγη. Όταν εμφανίστηκε μπροστά της του είπε «Τώρα σου ανοίγονται δύο δρόμοι, Γύγη, και σου δίνω το δικαίωμα να πάρεις όποιον από τους δύο θέλεις: ή σκότωσε τον Κανδαύλη και πάρε εμένα και τη βασιλεία των Λυδών, ή ο ίδιος αμέσως τώρα πρέπει να πεθάνεις, για να μη γίνει και δεις του λοιπού με την τυφλή σου υπακοή στον Κανδαύλη όσα δε σου επιτρέπεται.

Αλλά ή εκείνος που τα μηχανεύτηκε αυτά πρέπει να αφανιστεί, ή εσύ που εμένα με είδες γυμνή κάνοντας μια πράξη άπρεπη».

Στο τέλος της ιστορίας, ο Γύγης σκότωσε τον Κανδαύλη και πήρε τη γυναίκα του και το θρόνο του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα