Προχωρά ο διαγωνισμός για τα αντιπλημμυρικά στο Λουτράκι

Διαβάζεται σε 3'
Προχωρά ο διαγωνισμός για τα αντιπλημμυρικά στο Λουτράκι
ISTOCK

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στο 16 Σεπτεμβρίου 2021 και προσήλθαν 10 σχήματα εκ των οποίων τελικά εγκρίθηκαν εννέα προσφορές.

Στην ΖΙΤΑΚΑΤ κατακυρώθηκε με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το μεγάλο έργο που αφορά στην αντιπλημμυρική προστασία της ευρύτερης περιοχής του Λουτρακίου. Πλέον ο διαγωνισμός μετά από μεγάλο διάστημα αναμονής οδεύει προς ολοκλήρωση. Επόμενα βήματα εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις είναι η συγγραφή της σύμβασης, η αποστολή της για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και τελικά η τελετή υπογραφών που θα δώσει σάρκα και οστά στο σημαντικό αυτό έργο.

Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός ξεκίνησε στο 16 Σεπτεμβρίου 2021 και προσήλθαν 10 σχήματα εκ των οποίων τελικά εγκρίθηκαν εννέα προσφορές. Η ΖΙΤΑΚΑΤ με προσφορά 37,52% επικράτησε στον σχετικό διαγωνισμό.

Η αποσφράγιση των προσφορών πραγματοποιήθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 2021. Προσφορές υπέβαλαν επίσης οι: Πρωτεύς με 31,10%, η ελληνική υδροκατασκευή με 26% και Τεχνική Έργων με 25,86% και ακολούθησαν οι Θεμέλη, Εργοδυναμική, Λατομεία Τυρνάβου, Intrakat, Αρχιμήδης, Οδός, ΑΚΤΩΡ, Εργοροή, Παπαϊωάννου, Γεωγένεσις, . Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το έργο είναι αρχικού ποσού με ΦΠΑ 21 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ είναι 16,93 εκατ. ευρώ).

Η περιοχή του έργου, βρίσκεται στις υπώρειες του όρους Γεράνεια. Διοικητικά, οι εξυπηρετούμενοι από τα έργα οικισμοί ανήκουν, στον ενοποιημένο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων.

Η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Με μετριοπαθείς προβλέψεις το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί το 2025.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και την ΕΤΕπ και εντάσσεται στο πακέτο των αντιπλημμυρικών έργων που υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το αντικείμενο των έργων

Σκοπός του έργου είναι η αντιπλημμυρική προστασία της ευρύτερης περιοχής των ρεμάτων Κατουνίστρα, Πράθι και Καρέλη.

Τα έργα στο ρέμα Κατουνίστρα περιλαμβάνουν έργα διευθέτησης κοίτης από τη Χ.Θ 0+000 έως τη Χ.Θ 5+492,1,τεχνικά έργα διάβασης οδών του ρέματος, αναβαθμούς και έργο εκβολής με κοιτόστρωση από σκυρόδεμα και προστασία με ογκολίθους.

Τα έργα στο ρέμα Πράθι περιλαμβάνουν έργα διευθέτησης κοίτης από τη Χ.Θ 0+082 έως τη Χ.Θ 7+544,2, τεχνικά έργα διάβασης οδών του ρέματος, αναβαθμούς και έργο εκβολής με κοιτόστρωση από σκυρόδεμα και προστασία με ογκολίθους.

Τα έργα στο ρέμα Καρέλη περιλαμβάνουν έργα διευθέτησης κοίτης από τη Χ.Θ 0+000 έως τη Χ.Θ 0+700,8, τεχνικά έργα διάβασης οδών του ρέματος, αναβαθμούς και έργο συμβολής με περιορισμένη επέμβαση με συρματοκιβώτια για τη διαμόρφωση της συμβολής του ρέματος Καρέλη στο ρ. Πράθι.

Πέραν των ανωτέρω έργων και για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά την αξιολόγηση της Οριστικής Μελέτης, προτείνονται συγκεκριμένα πρόσθετα έργα και στα τρία ρέματα, τα οποία περιγράφονται στην τεχνική περιγραφή των έργων και η δαπάνη των οποίων έχει συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό.

Συνοπτικά θα κατασκευασθούν:

Έργα διευθέτησης

  • στο Ρέμα Κατουνίστρα σε μήκος 5.492,10m με τα συνοδά του έργα,
  • στο Ρέμα Πράθι σε μήκος 7.462,20m με τα συνοδά του έργα και
  • στο Ρέμα Καρέλη σε μήκος 700,80m με τα συνοδά του έργα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα