Τον Δεκέμβριο ο διαγωνισμός για το Εμπορευματικό Κέντρο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη

Διαβάζεται σε 2'
Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI

Ο παραχωρησιούχος που θα προκύψει θα αναλάβει την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Επιχειρηματικού Πάρκου, συνολικής έκτασης 672.000 τ.μ.

Την δεύτερη παράταση στον διαγωνισμό για την ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου στο ακίνητο του πρώην Στρατοπέδου Γκόνου, στη Θεσσαλονίκη έδωσε η ΤΑΙΠΕΔ που τρέχει τον διαγωνισμό για λογαριασμό της ΓΑΙΑΟΣΕ.

Σύμφωνα με απόφαση που έλαβε η ημερομηνία από τις 15 Νοεμβρίου μεταφέρθηκε στις 16 Δεκεμβρίου ενώ η αποσφράγιση των φακέλων θα γίνει στις 19 Δεκεμβρίου.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, ενώ ο παραχωρησιούχος που θα προκύψει θα αναλάβει την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Επιχειρηματικού Πάρκου, συνολικής έκτασης 672.000 τ.μ.

Η διαγωνιστική διαδικασία θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση αφορά στην προεπιλογή υποψηφίων βάσει κριτηρίων τεχνικής και χρηματοοικονομικής ικανότητας και η δεύτερη φάση στην ολοκλήρωση ανταγωνιστικού διαλόγου με τους προεπιλεγέντες υποψηφίους και την υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών.

Η διάρκεια της Σύμβασης Παραχώρησης θα αντιστοιχεί σε τριάντα (30) έτη κατ’ ελάχιστο και ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 260 εκατ. ευρώ. Η ακριβής διάρκεια της παραχώρησης, καθώς και της παράτασης που δύναται να δοθεί, θα καθοριστούν με την ολοκλήρωση της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου και θα περιληφθούν στην Πρόσκληση Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών.

Το ακίνητο στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου σχεδιάζεται να αξιοποιηθεί ως ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών, που θα λειτουργήσει ως υποδοχέας επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και λειτουργιών εφοδιαστικής αλυσίδας. Καταλαμβάνει στρατηγική θέση στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, καθώς βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από σημαντικούς οδικούς, σιδηροδρομικούς και ακτοπλοϊκούς κόμβους.

Η εγγύτητα του ακινήτου με τον λιμένα Θεσσαλονίκης, την Εγνατία οδό, το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης και την παρακείμενη σιδηροδρομική υποδομή, καθώς και η γειτνίασή του με τα Βαλκάνια, προσδίδουν σημαντικά γεωστρατηγικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την σχεδιαζόμενη ανάπτυξη και τις προβλεπόμενες χρήσεις.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα