Το μεγάλο "Όχι" της Gen Z στους εργοδότες istockphoto

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ “ΟΧΙ” ΤΗΣ GEN Z ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ

Οι εργαζόμενοι της Generation Z αναζητούν κάτι απλό στη δουλειά τους, αλλά δεν το βρίσκουν…

Η σύγχρονη αγορά εργασίας χαρακτηρίζεται από την συνύπαρξη πολλών γενεών, με τους εργαζομένους της Generation Z και των Millennials να αποτελούν ήδη σημαντικό μέρος του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού, ενώ αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο, αυτή η συνύπαρξη δημιουργεί νέες προκλήσεις, καθώς οι δύο αυτές γενιές έχουν διαφορετικές αντιλήψεις, αξίες και προσδοκίες για την εργασία και τον τρόπο ζωής τους, κάτι που συχνά οδηγεί σε δυσκολίες επικοινωνίας και στην εμφάνιση συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον.

Έρευνες δείχνουν ότι οι δύο αυτές γενιές δεν αλληλεπιδρούν πάντα ομαλά στον εργασιακό χώρο, με αποτέλεσμα να παρατηρείται διαγενεακή ρήξη που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγικότητα, την ικανοποίηση των εργαζομένων και την απόδοσή τους.

Η GEN Z ΔΗΛΩΝΕΙ -ΗΔΗ- ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΗ

Τα στοιχεία από πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία Oak Engage, η οποία ειδικεύεται στην επικοινωνία των εργαζομένων, αποκαλύπτουν ότι μεγάλο ποσοστό εργαζομένων νιώθουν εξάντληση λόγω υπερφόρτωσης πληροφοριών, ενώ γενεακές διαφορές στη στάση και την εργασιακή ηθική οδηγούν συχνά σε παρανοήσεις και ένταση.

Η ανάγκη για υιοθέτηση μιας εξατομικευμένης και ευέλικτης διοικητικής προσέγγισης από τους μάνατζερ, καθώς και η ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των γενεών, είναι επιτακτική για την εξομάλυνση αυτών των διαφορών και τη διασφάλιση ενός παραγωγικού και αρμονικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Σημαντικά ζητήματα, όπως η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, η τεχνολογική καινοτομία και η υιοθέτηση προγραμμάτων μέντορινγκ μεταξύ των γενεών, αποτελούν βασικά στοιχεία που θα πρέπει να εξετάσουν οι οργανισμοί για να διατηρήσουν υψηλό επίπεδο αφοσίωσης και δέσμευσης των εργαζομένων.

Μια έρευνα σε περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους από την κορυφαία πλατφόρμα εργασιακών ζητημάτων, Oak Engage, αποκάλυψε ότι το 50% των εργαζομένων έχουν νιώσει καταβεβλημένοι από την υπερφόρτωση πληροφοριών στη δουλειά και βιώνουν εξάντληση.

Το μεγάλο "Όχι" της Gen Z στους εργοδότες
Το μεγάλο "Όχι" της Gen Z istockphoto

Η έρευνα δείχνει ότι το 47% των εργαζομένων πιστεύει πως η γενεακή ρήξη στον εργασιακό χώρο οδηγεί σε παρερμηνείες, και από αυτούς το 41% δηλώνει πως αυτό οφείλεται σε διαφορές στην εργασιακή ηθική. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν το 60% των εργαζομένων της Generation Z και των Millennials θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να εγκαταλείψουν την εργασία τους εάν βρουν μια θέση με καλύτερη εργασιακή κουλτούρα.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 59% των εργαζομένων δεν είναι διατεθειμένοι να καταβάλουν υπερβολική προσπάθεια για τον εργοδότη τους και το 37% των εργαζομένων τόσο της Generation Z όσο και των Millennials έχει μπει σε mode «σιωπηρής παραίτησης» στη δουλειά τους.

Η έρευνα υπογραμμίζει σημαντικές διαφορές στις συνήθειες εργασίας, τις στάσεις και τις προσδοκίες μεταξύ των δύο ομάδων. Καθώς αναμένεται ότι οι Generation Z και Millennials θα αποτελέσουν σχεδόν το 60% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού έως το 2030, οι οργανισμοί πρέπει να υιοθετήσουν εργαλεία για να γεφυρώσουν το γενεακό χάσμα, να βελτιώσουν την επικοινωνία και να δημιουργήσουν ένα πιο αρμονικό και παραγωγικό εργασιακό περιβάλλον.

Σημαντικά ευρήματα της έρευνας:

  • 48% των εργαζομένων νιώθουν συχνά εξάντληση στη δουλειά τους.
  • 59% της Generation Z δηλώνει ότι σκοπεύει να εγκαταλείψει την εργασία της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, έναντι του 51% των Millennials.
  • 26% των εργαζομένων της Generation Z πιστεύουν ότι οι Millennials συνάδελφοί τους θεωρούν φυσιολογικό το να εργάζονται πολλές ώρες, ενώ το 22% των Millennials περιγράφει τη Generation Z ως «ανυπόμονη».
  • Η Generation Z δίνει προτεραιότητα στην επαγγελματική ανέλιξη (21%), ενώ οι Millennials επιδιώκουν υψηλότερους μισθούς (28%).

ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ακόμη, μια νέα έρευνα της UKG και της Workplace Intelligence ρίχνει φως στο τι χρειάζεται η Generation Z στους χώρους εργασίας. Κι όπως φαίνεται, η γενιά αυτή χρειάζεται περισσότερη ευελιξία.

Οι εργαζόμενοι της Generation Z αναζητούν κάτι απλό στη δουλειά τους, αλλά συχνά δεν το βρίσκουν. Πρόκειται για ένα περιβάλλον που να τους προσφέρει ουσιαστική αναγνώριση, διαφάνεια και ευελιξία –στοιχεία που δεν είναι αυτονόητα σε πολλούς παραδοσιακούς χώρους εργασίας.

Ως η πρώτη γενιά που μεγάλωσε σε έναν ψηφιακά συνδεδεμένο και κοινωνικά ευαισθητοποιημένο κόσμο, οι νέοι αυτοί έχουν ανάγκη από εργασία με σκοπό και νόημα, και περιμένουν από τους εργοδότες τους ανοιχτή επικοινωνία και αμεσότητα. Όταν βρεθούν σε θέσεις όπου οι στόχοι είναι ασαφείς ή η ιεραρχία αυστηρή και παρωχημένη, είναι εύκολο να αισθανθούν ότι η συμβολή τους παραβλέπεται.

Οι θέσεις εργασίας πρώτης γραμμής, εξ ορισμού, απαιτούν συχνά από τους εργαζόμενους να είναι φυσικά παρόντες σε έναν συγκεκριμένο χώρο ή χρόνο για να κάνουν τη δουλειά τους. Για τους νέους, αυτό σημαίνει έλλειψης ευελιξίας, κι αυτό είναι ένα ισχυρό εργασιακό “red flag”.

Hustle Culture
Hustle Culture istockphoto

Όπως διαπιστώνει η έρευνα, οι εργαζόμενοι της Generation Z επιθυμούν μεγαλύτερη συμμετοχή στην απόφαση του πότε, πού και για πόσο διάστημα θα εργάζονται. Αυτό ίσως εξηγεί γιατί οι εργαζόμενοι πρώτης γραμμής της Generation Z αισθάνονται περισσότερο εξαντλημένοι (83%) σε σύγκριση με το 75% όλων των εργαζομένων πρώτης γραμμής, ενώ περισσότερο από το ένα τρίτο της Generation Z (36%) δηλώνει ότι θα παραιτούνταν επειδή η εργασία τους επηρεάζει αρνητικά τη σωματική/ψυχική τους υγεία.

Επιπλέον, το 58% των εργαζομένων της Generation Z θα προτιμούσε περισσότερο χρόνο διακοπών αντί αύξησης μισθού, και 1 στους 3 (29%) λέει ότι θα αρνιόταν μια προαγωγή για μία επιπλέον εβδομάδα πληρωμένων διακοπών τον χρόνο.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι:

  • Το 61% της Generation Z δεν είναι ικανοποιημένο με τη συνολική εργασιακή εμπειρία, έναντι του 55% όλων των εργαζομένων πρώτης γραμμής.
  • Περισσότεροι από 7 στους 10 της Generation Z (72%) δηλώνουν ότι οι αλληλεπιδράσεις με ανθρώπους στη δουλειά επιδεινώνουν την ψυχική τους υγεία, σε σύγκριση με το 62% όλων των εργαζομένων πρώτης γραμμής.
  • Το 71% της Generation Z -και το 59% των εργαζομένων πρώτης γραμμής όλων των γενεών- δηλώνουν ότι ίσως παραιτηθούν λόγω αρνητικών αλληλεπιδράσεων με τους διευθυντές, τους συναδέλφους ή τους πελάτες τους.

Στα θετικά:

  • Το 81% των εργαζομένων πρώτης γραμμής αισθάνονται ψυχολογική ασφάλεια στη δουλειά, δηλαδή μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις και τις ιδέες τους, να παίρνουν ρίσκα ή να κάνουν λάθη χωρίς φόβο αντιποίνων.
  • Το 66% της Generation Z και το 61% των εργαζομένων πρώτης γραμμής δηλώνουν ότι όταν παρέχουν ανατροφοδότηση για την εργασιακή τους εμπειρία, αυτή συνήθως επηρεάζει θετικά τις αλλαγές στον οργανισμό τους.
  • Τα δύο τρίτα όλων των εργαζομένων πρώτης γραμμής (67%) λένε ότι αντιμετωπίζονται με σεβασμό στην εργασία τους.

«Η παγκόσμια μελέτη μας διαπιστώνει ότι δεν υποστηρίζονται όλοι οι εργαζόμενοι της Generation Z και της πρώτης γραμμής από την εργασιακή κουλτούρα», δήλωσε ο Dan Schawbel, διευθύνων συνεργάτης της Workplace Intelligence. «Αν και δεν είναι όλα άσχημα —για παράδειγμα, τα δύο τρίτα των εργαζομένων πρώτης γραμμής παγκοσμίως (66%) θεωρούν το εργασιακό τους περιβάλλον καλό γενικά— υπάρχει ακόμα κρίσιμη δουλειά για να ενθουσιαστούν περισσότερο οι Gen Z για την εργασία στην πρώτη γραμμή. Ένα πράγμα είναι σίγουρο για όλες τις γενιές: αν δεν βελτιωθεί η εμπειρία στην πρώτη γραμμή, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί πολύτιμο ταλέντο».

ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗ GEN Z

Στη σύγχρονη, διαρκώς εξελισσόμενη αγορά εργασίας, η GEN Ζ, αποτελούμενη κυρίως από νέους ανθρώπους που μόλις ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, “εισβάλλει” στον επαγγελματικό τομέα με μεγάλες ελπίδες και φιλοδοξίες για το μέλλον.

Αυτή η γενιά έχει ανατραφεί σε μια εποχή ψηφιακής και τεχνολογικής έκρηξης, έχοντας πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και εκπαιδευτικών εργαλείων που οι προηγούμενες γενιές δεν είχαν. Ωστόσο, παρόλο που οι νέοι αυτοί διαθέτουν σημαντικές ακαδημαϊκές γνώσεις και δεξιότητες, φαίνεται πως οι εργοδότες δεν είναι πάντα πρόθυμοι να τους υποδεχτούν με ανοιχτές αγκάλες.

Τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας ρίχνουν φως σε μια ανησυχητική πραγματικότητα: η GEN Ζ αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στην είσοδό της στην αγορά εργασίας, καθώς οι εργοδότες εμφανίζονται διστακτικοί όσον αφορά την πρόσληψή τους.

Νέοι εργαζόμενοι / GEN Z
Νέοι εργαζόμενοι istockphoto

Η έρευνα αποκαλύπτει μια σειρά από προκλήσεις που χαρακτηρίζουν τη σχέση μεταξύ εργοδοτών και νέων αποφοίτων. Παρά τις υψηλές προσδοκίες των νέων επαγγελματιών, οι απαιτήσεις που θέτει η σύγχρονη αγορά εργασίας συχνά τους φαίνονται υπερβολικά δύσκολες.

Πολλοί εργοδότες υποστηρίζουν ότι η γενιά Ζ, παρόλο που έχει γνώσεις και δεξιότητες, δεν είναι πάντα προετοιμασμένη για τις συνθήκες και την πίεση που συνεπάγεται ο επαγγελματικός κόσμος. Οι νέοι συχνά αισθάνονται ότι οι εργοδότες δεν είναι διατεθειμένοι να τους προσφέρουν ευκαιρίες, και ότι οι προσδοκίες των εταιρειών υπερβαίνουν κατά πολύ τις δυνατότητές τους.

Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι η αναντιστοιχία μεταξύ των προσδοκιών των νέων εργαζομένων και των απαιτήσεων των εργοδοτών. Η γενιά Ζ έχει μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που δίνει έμφαση στην καινοτομία και την ταχύτητα, αλλά ταυτόχρονα αναζητά ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, ευέλικτες συνθήκες εργασίας και ευκαιρίες για προσωπική ανάπτυξη.

Αντίθετα, πολλές εταιρείες εξακολουθούν να λειτουργούν με πιο παραδοσιακά μοντέλα, με αυστηρά ωράρια και υψηλές απαιτήσεις απόδοσης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε σύγκρουση μεταξύ των δύο πλευρών.

Η γενιά Ζ καλείται να προσαρμοστεί και να εξελίξει τις δεξιότητές της, αλλά ταυτόχρονα και οι εργοδότες πρέπει να αναγνωρίσουν την αξία και το δυναμικό αυτής της γενιάς. Πώς, λοιπόν, μπορεί να επιτευχθεί μια καλύτερη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών;

Νέοι εργαζόμενοι / GEN Z
Νέοι εργαζόμενοι istockphoto

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΜΑΖΙΚΑ Η GEN Z

Η Intelligent, μια πλατφόρμα συμβουλευτικής για την εκπαίδευση και την επαγγελματική σταδιοδρομία, πραγματοποίησε πρόσφατα μια έρευνα με 966 ηγέτες επιχειρήσεων που εμπλέκονται στις διαδικασίες πρόσληψης στην εταιρεία που εργάζονται, με στόχο να ερευνήσει τις απόψεις σχετικά με την πρόσληψη εργαζομένων της GEN Ζ που αποφοίτησαν πρόσφατα από το πανεπιστήμιο.

Η νέα αυτή έρευνα αποκαλύπτει όχι μόνο τις ανησυχίες και τις προσδοκίες των διευθυντών πρόσληψης, αλλά και την ανάγκη για μια νέα προσέγγιση στην εκπαίδευση και στην ένταξη των νέων επαγγελματιών στην αγορά εργασίας.

Σημαντικά ευρήματα που προκύπτουν:

  • Το 75% των εταιρειών αναφέρει ότι κάποιοι ή όλοι οι εργαζόμενοι που αποφοίτησαν πρόσφατα και προσλήφθηκαν φέτος δεν τους ικανοποίησαν τελικά με τις ικανότητές τους.
  • 6 στις 10 εταιρείες απέλυσαν έναν νέο πτυχιούχο που προσλήφθηκε φέτος.
  • 1 στους 6 διευθυντές πρόσληψης δηλώνουν ότι είναι επιφυλακτικοί να προσλάβουν άτομα που αποφοίτησαν πρόσφατα.
  • Οι διευθυντές πρόσληψης δηλώνουν ότι οι πρόσφατοι απόφοιτοι είναι απροετοίμαστοι για την αγορά εργασίας, δεν μπορούν να διαχειριστούν τον φόρτο εργασίας και είναι μη επαγγελματίες.
  • 1 στις 7 εταιρείες μπορεί να αποφύγει την πρόσληψη ατόμων που αποφοίτησαν πρόσφατα το επόμενο έτος.
  • 9 στους 10 διευθυντές πρόσληψης λένε ότι οι εργαζόμενοι που αποφοίτησαν πρόσφατα από το πανεπιστήμιο πρέπει να υποβληθούν σε εκπαίδευση.

3 στις 4 εταιρείες αναφέρουν προβλήματα με προσλήψεις πρόσφατων πτυχιούχων

Φέτος, το 94% των εταιρειών αναφέρει ότι προσέλαβε άτομα που αποφοίτησαν πρόσφατα από το πανεπιστήμιο. Μεταξύ αυτών των εταιρειών, μόνο το 25% δηλώνει ότι όλες οι προσλήψεις νέων αποφοίτων λειτουργούσαν καλά, ενώ το 62% αναφέρει ότι μόνο μερικές ήταν επιτυχείς. Επιπλέον, το 14% αναφέρει ότι μόνο λίγες ή καμία από τις προσλήψεις δεν ήταν επιτυχείς.

Οι πιο συχνά αναφερόμενοι λόγοι για τους οποίους οι προσλήψεις νεαρών εργαζομένων τελικά δεν λειτουργούσαν ήταν η έλλειψη κινήτρων ή πρωτοβουλίας (50%), οι κακές επικοινωνιακές ικανότητες (39%) και η έλλειψη επαγγελματισμού (46%). Άλλοι παράγοντες περιλάμβαναν δυσκολίες με την ανατροφοδότηση (38%) και ανεπαρκείς ικανότητες επίλυσης προβλημάτων (34%).

6 στις 10 εταιρείες απέλυσαν φέτος έναν εργαζόμενο που αποφοίτησε πρόσφατα

Η πλειονότητα των εταιρειών (79%) αναφέρει ότι αναγκάστηκαν να θέσουν τουλάχιστον κάποιους από αυτούς τους υπαλλήλους σε διαδικασία βελτίωσης απόδοσης, και το 60% αναφέρει ότι κάποιοι τελικά απολύθηκαν.

«Πολλοί από όσους αποφοίτησαν πρόσφατα μπορεί να δυσκολεύονται να εισέλθουν στην αγορά εργασίας για πρώτη φορά, καθώς μπορεί να υπάρχει μια τεράστια αντίθεση με ό,τι έχουν συνηθίσει κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής τους πορείας. Συχνά είναι απροετοίμαστοι για ένα λιγότερο δομημένο περιβάλλον, τις πολιτισμικές δυναμικές του χώρου εργασίας και τις προσδοκίες για αυτονομία στη δουλειά. Αν και μπορεί να έχουν κάποια θεωρητική γνώση από το πανεπιστήμιο, συχνά λείπει η πρακτική, εμπειρική γνώση και οι «μαλακές» δεξιότητες που απαιτούνται για να πετύχουν στο εργασιακό περιβάλλον. Αυτοί οι παράγοντες, σε συνδυασμό με τις προσδοκίες των πιο έμπειρων εργαζομένων, μπορεί να δημιουργήσουν προκλήσεις τόσο για τους πρόσφατους αποφοίτους όσο και για τις εταιρείες στις οποίες εργάζονται», δηλώνει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Καριέρας της Intelligent, Huy Nguyen.

«Είναι εύκολο για τους διευθυντές να υιοθετούν τυπικά στερεότυπα για τη GEN Ζ και να τους απορρίπτουν εντελώς. Ωστόσο, οι εταιρείες έχουν την ίδια ευθύνη να τους προετοιμάσουν για την συγκεκριμένη θέση και να τους δώσουν την καλύτερη ευκαιρία να πετύχουν. Κατανοώντας τις προκλήσεις των εργαζομένων της GEN Ζ, οι εταιρείες μπορούν να υιοθετήσουν μια πιο προληπτική προσέγγιση, εφαρμόζοντας επίσημα προγράμματα εκπαίδευσης υπαλλήλων που περιγράφουν σαφώς την εταιρική κουλτούρα και τις προσδοκίες. Η σύνδεση πρόσφατων αποφοίτων με μέντορες στην εταιρεία μπορεί επίσης να αποδώσει σημαντικά, καθώς μπορεί να παρέχει στους εργαζομένους της GEN Ζ καθοδήγηση, ανατροφοδότηση και υποστήριξη για να πετύχουν.»

“Είναι απροετοίμαστοι για την αγορά εργασίας”

Σύμφωνα με την έρευνα, οι διευθυντές πρόσληψης έχουν αρκετούς προβληματισμούς σχετικά με τους νέους αποφοίτους στην εργασία.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των διευθυντών πρόσληψης που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύουν ότι οι νέοι απόφοιτοι πανεπιστημίου είναι απαιτητικοί, και το 63% θεωρεί ότι προσβάλλονται πολύ εύκολα. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς (55%) πιστεύουν ότι τους λείπει η εργασιακή ηθική, και το 54% λέει ότι δεν ανταποκρίνονται καλά στην ανατροφοδότηση. Ομοίως, το 53% αισθάνεται ότι οι νέοι απόφοιτοι πανεπιστημίου είναι απροετοίμαστοι για την αγορά εργασίας και πιστεύουν ότι έχουν κακές επικοινωνιακές ικανότητες.

“Θα πρέπει να εκπαιδευτούν”

Περισσότεροι από το 1/5 (21%) των διευθυντών πρόσληψης αναφέρουν ότι οι νέοι απόφοιτοι συχνά δεν μπορούν να διαχειριστούν τον φόρτο εργασίας. Περίπου το 20% λέει ότι συχνά αργούν να ξεκινήσουν τη δουλειά και το 19% παρατηρεί ότι συχνά δεν ντύνονται επαγγελματικά. Επιπλέον, το 19% διαπιστώνει ότι συχνά δεν χρησιμοποιούν κατάλληλη γλώσσα για την εργασία, ενώ το 18% παρατηρεί ότι συχνά αργούν σε συναντήσεις. Περίπου το 17% πιστεύει ότι είναι συχνά πολύ δύσκολοι στη διαχείριση, και το 15% αναφέρει ότι συχνά παραδίδουν τις εργασίες αργά.

Σχεδόν οι μισοί διευθυντές πρόσληψης (46%) πιστεύουν ότι οι απόφοιτοι πανεπιστημίου θα πρέπει σίγουρα να κάνουν εκπαίδευση σχετικά με τη συμπεριφορά στο γραφείο, ενώ το 42% πιστεύει ότι μάλλον θα πρέπει να κάνουν.

Προς το παρόν, το 54% των εταιρειών προσφέρει εκπαίδευση, το 48% την καθιστά υποχρεωτική για όλους τους νέους υπαλλήλους, το 24% την απαιτεί συγκεκριμένα για όλους τους υπαλλήλους της GEN Ζ, και το 16% την επιβάλλει σε όλους τους εργαζομένους στην εταιρεία.

1 στις 7 εταιρείες ενδέχεται να μην προσλάβουν νέους απόφοιτους πανεπιστημίου το 2025

Η πλειονότητα (84%) των εταιρειών σκοπεύει να προσλάβει νέους απόφοιτους πανεπιστημίου το 2025, ενώ περίπου το 5% δεν σκοπεύει να το κάνει, και το 10% δεν είναι σίγουρο. Για τις εταιρείες που δεν σκοπεύουν να προσλάβουν πρόσφατους αποφοίτους, οι κύριοι λόγοι περιλαμβάνουν την απουσία θέσεων εργασίας (51%), ανησυχίες για την προετοιμασία της GEN Ζ για την αγορά εργασίας (31%), και τα υψηλά ποσοστά αποχώρησης μεταξύ των νέων αποφοίτων (31%).

1 στους 6 διευθυντές πρόσληψης είναι επιφυλακτικοί να προσλάβουν νέους απόφοιτους πανεπιστημίου

Το ένα τέταρτο των διευθυντών πρόσληψης δηλώνει στην εταιρεία ότι θα ένιωθαν εξαιρετικά ενθουσιασμένοι να προσλάβουν έναν νέο απόφοιτο, και το 34% θα ένιωθαν κάπως ενθουσιασμένοι. Τέλος, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, περίπου το 25% αισθάνεται ουδέτερα, ενώ το 13% είναι κάπως επιφυλακτικοί και το 4% είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα