Η ENA Athletics λάνσαρε το πρώτο “δρομικό” ελληνικό παπούτσι

Διαβάζεται σε 2'
Η ENA Athletics λάνσαρε το πρώτο “δρομικό” ελληνικό παπούτσι
ENA Athletics

Η νεοσύστατη εταιρεία με έδρα στην Ελλάδα και βασικό επενδυτή τον Αλέξανδρο Λάτση ξεκινά τη δραστηριότητα της.

Τριακόσιοι δρομείς που συμμετείχαν στον 41ο Μαραθώνιο της Αθήνας την προηγούμενη εβδομάδα έτρεξαν με το Proto Runner, το εξειδικευμένο αθλητικό παπούτσι της ελληνικής start up εταιρείας Ena Athletics.

Το επίσημο ντεμπούτο ωστόσο για το νέο εγχείρημα και την εμπορευματοποίηση του έγινε χθες με τα εγκαίνια του καταστήματος στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, όπου η Ena Athletics δημιούργησε το πρώτο σημείο πώλησης.

H start up αθλητικών ειδών έχει ως βασικούς μετόχους τον κ. Αλέξανδρο Λάτση, τον  Peter Ruppe, στέλεχος με μακρά εμπειρία στον αμερικανικό κολοσσό της Nike, και τον  Εμμανουέλε Μπιάνκι, σχεδιαστή υποδημάτων με 20 χρόνια εμπειρία σε μεγάλες φίρμες της μόδας, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro,  Donna Karan μεταξύ άλλων. Στο πρώτο διοικητικό της συμβούλιο συμμετέχει ο κ. Ευάγγελος Χρόνης, αντιπρόεδρος του δ.σ. της Lamda Development αλλά και πρόεδρος και μέλος Διοικητικών Συμβουλίων σειράς εταιρειών συμφερόντων του Ομίλου Λάτση και κοινωφελών Ιδρυμάτων. Επίσης η Αργυρώ Αναγνώστου, στέλεχος με διάφορες αρμοδιότητες στις δραστηριότητες Λάτση. Πρόεδρος και CEO είναι ο Θωμάς Θωμαϊδης, στέλεχος με προϋπηρεσία στο βρετανικό ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ Ocado.

Το εμπορικό ντεμπούτο της εταιρείας πραγματοποιείται με το πρώτο κατάστημα της στο Golden Hall και με το ομώνυμο e-shop,  ενώ σύμφωνα με τον κ. Θωμαϊδη η εμπορική ανάπτυξη θα γίνει με στοχευμένες τοποθετήσεις του προϊόντος. Ο ίδιος ανάφερε δε πως μετά το πρώτο μοντέλο που λανσάρει η εταιρεία, το Proto Runner με τιμή 230 ευρώ, θα ακολουθήσει εμπλουτισμός της φίρμας με εξειδικευμένα προϊόντα αθλητικής ένδυσης και υπόδησης.

Αν και ο σχεδιασμός των παπουτσιών ξεκινά από την Ελλάδα και το Μιλάνο (έδρα του σχεδιαστή της εταιρείας), η παραγωγή του γίνεται στην Ασία και σε εξειδικευμένα εργοστάσια.

Σημειώνεται ότι το προϊόν έχουν ήδη χρησιμοποιήσει 300 δρομείς του κλασικού μαραθωνίου της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ «πρεσβευτές» του προϊόντος είναι οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδά.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα