Ο Μαξ Φερστάπεν πρωταθλητής της F1 για 4η φορά

Διαβάζεται σε 3'
Ο Μαξ Φερστάπεν πρωταθλητής της F1 για 4η φορά

Ο Μαξ Φερστάπεν μπήκε στο κλειστό κλαμπ των οδηγών της ιστορίας της Formula 1 με τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα, χάρη στην 5η θέση του στο GP του Λας Βέγκας, εμπρός από τον 6ο Λάντο Νόρις.

Ο θρύλος του Μαξ Φερστάπεν στην ιστορία της Formula 1 γιγαντώνεται, καθώς η 5η θέση στο σημερινό GP του Λας Βέγκας -22ο από τους 24 αγώνες της σεζόν- εμπρός από τον 6ο Λάντο Νόρις ήταν αρκετή για να εξασφαλίσει στον Ολλανδό το τέταρτο διαδοχικό πρωτάθλημα της θαυμαστής του καριέρας.

Όπως γράφει το SPORT24, τον αγώνα στους δρόμους της αμερικανικής πόλης κέρδισε ο Τζορτζ Ράσελ σε ένα επιβλητικό 1-2 της Mercedes, τόσο επιβλητικό που ο Λιούις Χάμιλτον δεν είχε κανένα πρόβλημα να ανέβει στη 2η θέση ενώ είχε εκκινήσει από την 10η.

Το βάθρο έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, που βγήκε νικητής της μάχης του σε όλο τον αγώνα με τον ομόλογό του Σαρλ Λεκλέρ. Οι δύο οδηγοί της Scuderia πέρασαν στο τέλος τον Φερστάπεν, αλλά αυτό είχε μικρή σημασία για τον Ολλανδό που του αρκούσε να τερματίσει μπροστά (είτε μια θέση πίσω) από τον Λάντο Νόρις.

Και όντως, με την απρόσμενη έλλειψη ταχύτητας της McLaren στις κρύες συνθήκες του Λας Βέγκας, και την επίσης λίγο απρόσμενη ταχύτητα της Red Bull, ο Φερστάπεν τερμάτισε στην 5η θέση, εμπρός από τον 6ο Νόρις, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Όσκαρ Πιάστρι, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Γιούκι Τσουνόντα και Σέρτζιο Πέρεζ.

Το GP του Λας Βέγκας με μια ματιά

  • Όλοι οι πρωταγωνιστές εκκίνησαν με τη μέση γόμα και όλοι έκαναν από δύο πιτ-στοπς.
  • Ο Ράσελ αμύνθηκε στην εκκίνηση από τον Σάινθ και έκτοτε δεν απειλήθηκε ποτέ, ανοίγοντας από νωρίς σημαντικό προβάδισμα.
  • Στα πρώτα δύο stins ο Φερστάπεν ήταν ταχύτατος με τη μέση/σκληρή γόμα, και ανέβηκε στη 2η θέση, καθώς οι δύο Ferrari πάσχιζαν και στα δύο αυτά.
  • Στο τρίο stint αντιστράφηκαν οι ρόλοι, οι Σάινθ, Λεκλέρ ανέβασαν το ρυθμό τους και πέρασαν τον Φερστάπεν.
  • Στο μεταξύ, στα δύο πρώτα stints ο Χάμιλτον έκανε την προέλασή του με μια σειρά προσπεράσεων, και στο δεύτερο πιτ-στοπ κατάφερε να περάσει τον Σάινθ για αυτή που θα ήταν στο τέλος η 2η θέση.
  • Η McLaren ήταν σκιά του εαυτού της, και με πολύ φτωχό ρυθμό σε όλο τον αγώνα δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί ούτε τη Red Bull.
  • Ο Γκασλί, με την εκπληκτική του 3η θέση στην εκκίνηση, εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα