Maestro: Είδαμε το πρώτο επεισόδιο της 3ης σεζόν – Η σκηνή-γροθιά στο στομάχι
Διαβάζεται σε 15'Πρεμιέρα κάνει απόψε στο MEGA η τρίτη σεζόν του “Maestro” του Χριστόφορου Παπακαλιάτη κι εμείς σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από το πρώτο επεισόδιο.
- 02 Δεκεμβρίου 2024 10:29
Η σειρά “Maestro” του MEGA απέδειξε πως η ελληνική τηλεόραση μπορεί να κάνει «θαύματα» όταν θέλει και όταν, φυσικά, υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις: ένα δυνατό σενάριο που σε «κρατάει», μια εμπνευσμένη σκηνοθετική ματιά, ηθοποιοί που υπερβαίνουν τον εαυτό τους στις ερμηνείες τους, ταξιδιάρικα πλάνα και μουσικές, καθώς και θεματικές που «συνομιλούν» με τη σύγχρονη εποχή, δημιουργώντας, παράλληλα, προβληματισμούς.
Το “Maestro” του Χριστόφορου Παπακαλιάτη περιλαμβάνει όλα τα ανωτέρω στοιχεία, γι’ αυτό και έχει αναδειχθεί σε φαινόμενο, ενώ πλέον «ταξιδεύει» σε όλο τον κόσμο, μέσα από την πλατφόρμα του Netflix. Οι δύο πρώτες σεζόν καθήλωσαν τους τηλεθεατές, οι οποίοι περιμένουν με λαχτάρα και μεγάλη ανυπομονησία τον τρίτο κύκλο, ελπίζοντας πως δεν θα είναι ο τελευταίος, πριν καν αυτός κάνει πρεμιέρα. Θα είναι, άραγε, αυτό το τέλος του “Maestro”;
Το NEWS 24/7 βρέθηκε στην ειδική δημοσιογραφική προβολή του πρώτου από τα τέσσερα επεισόδια της τρίτης σεζόν, παρουσία των συντελεστών και των ηθοποιών της σειράς. H αβάν πρεμιέρ έλαβε χώρα στην Εθνική Πινακοθήκη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα, η οποία θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά στο MEGA, απόψε, Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου στις 22:00, και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.
Σημειώνεται πως τα υπόλοιπα τρία επεισόδια της τρίτης σεζόν (συνολικά είναι τέσσερα) θα προβληθούν back-to-back στο MEGA την Τρίτη 3, την Τετάρτη 4 και την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου. Η νέα σεζόν του “Maestro” θα είναι διαθέσιμη στο Netflix από την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου σε Ελλάδα και Κύπρο και στις υπόλοιπες χώρες της πλατφόρμας από το Σάββατο 28 Δεκεμβρίου.
Δείτε το trailer
Πού μας άφησε το τέλος της 2ης σεζόν
Η δεύτερη σεζόν άφησε τους τηλεθεατές σε σοκ, με τον επίλογο να «γράφεται με αίμα»! Στο τελευταίο επεισόδιο, με τίτλο “Επαφή Κληρονομιάς”, οι ήρωες του “Maestro” επέστρεψαν στους Παξούς, εκεί όπου ξεκίνησαν όλα, καθώς ο αστυνομικός Δημοσθένης ξεκίνησε να αναζητά τον δολοφόνο του Χαράλαμπου.
Ο Ορέστης με την Κλέλια ήρθαν ξανά κοντά, ενώ και ο Σπύρος προσπάθησε να πλησιάσει τον Αντώνη. Ο Δημοσθένης φάνηκε ότι δεν σκοπεύει να τα παρατήσει, επιμένοντας στις διερευνητικές ερωτήσεις του, ενώ έμοιαζε να καταλαβαίνει πολλά περισσότερα από όσα έλεγε. Την ίδια στιγμή, ο Φάνης βρέθηκε αντιμέτωπος με τις συνέπειες των πράξεών του.
Στην τελευταία σκηνή του φινάλε, η Σοφία μαζί με τον Φάνη πήγαν στο κότερο του Τζιοβάνι, του Ιταλού μαφιόζου με τον οποίο συνεργαζόταν ο δήμαρχος, ώστε να αποκαταστήσουν την ηρεμία στις μεταξύ τους σχέσεις. Ο Φάνης συνομίλησε με τον Τζιοβάνι και η Σοφία με την δημοσιογράφο.
Στον δρόμο της επιστροφής, μέσω ενός πλοιαρίου που ανήκε στον Τζιοβάνι, η μηχανή της βάρκας σταμάτησε στη μέση του πουθενά, ενώ ένας από τους ανθρώπους του μαφιόζου έβγαλε όπλο και εκτέλεσε με μια σφαίρα στο κεφάλι τον Φάνη.
Τι είδαμε στο πρώτο επεισόδιο της 3ης σεζόν
ΠΕΡΙΕΧΕΙ SPOILERS
Στην αρχή του επεισοδίου, ο τηλεθεατής «πιάνεται» στον ύπνο. Κι αυτό, γιατί ενώ πιστεύει ότι θα δει επιτέλους τι ακριβώς συνέβη στον Φάνη και πώς φτάσαμε στην ψυχρή εκτέλεσή του, η αφήγηση μας πάει ανάποδα. Συγκεκριμένα, μάς πάει λίγο πιο πίσω, περιγράφοντάς μας όσα συνέβησαν πριν από αυτό το γεγονός και δείχνοντάς μας πώς καταλήξαμε σε όσα είδαμε στο τελευταίο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν.
Το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν, είναι χωρισμένο σε υπο-ενότητες, οι οποίες τιτλοφορούνται ως εξής και έχουν τη δική τους σημασία: «Άπιστος», «Κενό», «56%», «Λειτουργία Πτήσης», «Το όπλο», «Το Φεστιβάλ» και «Μπάλα Παγωτού».
Το πρώτο μέρος του επεισοδίου, εκτυλίσσεται στην Αθήνα, εκεί όπου οι ήρωες προσπάθησαν προηγουμένως να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητά τους. Ο κύκλος των δύο πρωταγωνιστών, της Κλέλιας και του Ορέστη, θα «κλείσει» στην πρωτεύουσα, με έναν όχι και τόσο όμορφο τρόπο.
Από τη μία, η Κλέλια θα έρθει αντιμέτωπη με τον χειριστικό και κακοποιητικό σύντροφό της, μια συμπεριφορά που είδαμε να χτίζεται σιγά-σιγά στην προηγούμενη σεζόν και που θύμισε σε πολλές γυναίκες τα δικά τους – πολλές φορές αόρατα – βιώματα. Η ψυχολογική καταπίεση και ο συναισθηματικός εκβιασμός του Θάνου προς την Κλέλια κορυφώνεται, σε μια σκηνή-γροθιά στο στομάχι: την απόπειρα βιασμού της από αυτόν, όταν του ζητά να χωρίσουν.
Από την άλλη, ο Ορέστης παίρνει και επίσημα διαζύγιο από την Αλεξάνδρα, υπογράφοντας τα χαρτιά που του είχε παραδώσει. Ένα ατύχημα με το παιδί του, μια φάση απόγνωσης στην οποία ανακαλεί μια σειρά από οικογενειακές στιγμές που μας είναι πολύ οικείες, αλλά και μια αποκάλυψη για τον τρόπο που τον εκδίωξαν από το Ωδείο στο οποίο δίδασκε, συμπληρώνουν το παζλ της «αθηναϊκής» του ζωής.
Στη συνέχεια, μεταφερόμαστε στους Παξούς, όπου ο Δημοσθένης προσπαθεί να ανακαλύψει δώσει απάντηση στο ερώτημα που τον ταλανίζει: Ποιος σκότωσε τον Χαράλαμπο; Άλλοτε με ευθείες ερωτήσεις και άλλοτε με υπαινιγμούς, ο αστυνομικός μάχεται να κατανοήσει τις σχέσεις μεταξύ των ηρώων και να συνδέσει τις συμπεριφορές τους, προκειμένου να φτάσει στη λύση του εγκλήματος.
Οι συγγενείς των προσώπων που εμπλέκονται στην δολοφονία του Χαράλαμπου, βάζουν «πλάτη» προκειμένου να προστατεύσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ανάμεσά τους και η Χάρις, που αναλαμβάνει μια δύσκολη αποστολή, ενώ η ίδια μαζί με τη Μαρία αποφασίζουν να αναβιώσουν το φεστιβάλ μουσικής: το φεστιβάλ που σηματοδότησε την αρχή της ιστορίας μας, αλλά και το ξεκίνημα όλων των τραγικών γεγονότων που ακολούθησαν.
Το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν, είναι αντάξιο των προσδοκιών και ικανοποιεί το αίσθημα της προσμονής που έχουν οι τηλεθεατές. Το ατμοσφαιρικό ύφος, τα μαγευτικά πλάνα, η εξαιρετική μουσική επένδυση, οι αριστουργηματικές ερμηνείες και η καθηλωτική πλοκή, συνεχίζονται και εδώ, με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη να διατηρεί το υψηλό επίπεδο της σειράς και, μαζί, το ενδιαφέρον μας.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως από το επεισόδιο – που αποτελεί έναν εξαιρετικό «προάγγελο» των όσων συγκλονιστικών γεγονότων θα ακολουθήσουν στα υπόλοιπα επεισόδια της τρίτης σεζόν – δεν λείπουν τα κωμικά στοιχεία, κυρίως, από την Στεφανία Γουλιώτη, που μας δείχνει και μια άλλη πλευρά της, αλλά και από την Χαρούλα Αλεξίου.
Χριστόφορε Παπακαλιάτη, θα έχουμε κι άλλη σεζόν;
Μετά το πέρας της προβολής, πραγματοποιήθηκε Q&A με τον δημιουργό και τους πρωταγωνιστές της σειράς, και με συντονιστή τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Οι συντελεστές προχώρησαν σε δηλώσεις, ενώ απάντησαν σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
Μία ήταν πάντως η ερώτηση που μονοπώλησε το ενδιαφέρον όλων: το αν αυτή θα είναι όντως, η τελευταία σεζόν ή αν ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης σκοπεύει να μας «χαρίσει» και μία τέταρτη. Ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος και πρωταγωνιστής της σειράς απάντησε, αφήνοντας, ίσως, ανοιχτό ένα μικρό «παραθυράκι».
«Νομίζω σ’ αυτή τη φάση αυτό που θέλω να κάνω, είναι να κάτσω, να ηρεμήσω, να ξεκουραστώ και να σκεφτώ. Προέχει πρώτα αυτό κι αμέσως μετά, αν θεωρήσω ότι… Η αλήθεια είναι ότι οι χαρακτήρες όλων, έχουν πάρα πολύ ενδιαφέρον και μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις σαν όχημα προκειμένου να πεις πάρα πολλά πράγματα. Πράγμα που είναι σπάνιο, δεν συμβαίνει πολύ συχνά στην τηλεόραση, σε μία ιστορία όλοι να είναι πρωταγωνιστές και ο καθένας να έχει μια αρχή, μέση και τέλος και ο καθένας να έχει πολλές διαφορετικές οπτικές. Υπήρξα πολύ τυχερός σε σχέση μ’ αυτό, σαν δημιουργός» είπε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
«Ένα κίνητρο για να συνέχιζα, θα ήταν οι χαρακτήρες και οι ηθοποιοί που τους ενσαρκώνουν. Όταν έχεις τόσο καλούς ηθοποιούς, το σκέφτεσαι», δήλωσε, προκαλώντας χαμόγελα.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης απάντησε και σε κάτι άλλο, πολύ ενδιαφέρον. Αναφορικά με το εάν η τρίτη σεζόν τον βρίσκει σε αυτό που είχε στο μυαλό του προτού ξεκινήσει την υλοποίηση της σειράς, δήλωσε: «Όταν κάνεις τηλεόραση μπορεί πάντα να έχεις στο μυαλό σου την αρχή τη μέση και το τέλος. Σίγουρα ανάλογα με τους χαρακτήρες και τους ηθοποιούς που τους παίζουν, υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν, αλλά οι στόχοι μένουν ίδιοι, τουλάχιστον σε μένα και σ’ αυτή την ιστορία».
Η συγκίνηση και τα λόγια των συντελεστών
Στη συνέχεια, σε δηλώσεις προχώρησαν και οι πρωταγωνιστές που έδωσαν το «παρών» στο δημοσιογραφικό event, με τον καθένα και την καθεμία να αναφέρει ορισμένα πράγματα για την εξέλιξη του χαρακτήρα του, αλλά και την ευγνωμοσύνη που αισθάνεται για το γεγονός ότι συμμετείχε σε μία τέτοια σειρά, όπως το “Maestro”. Κοινό συναίσθημα όλων τους, ήταν, επίσης, η συγκίνηση, για το τέλος αυτού του «ταξιδιού» – εάν θα είναι το τέλος! – αλλά και το χιούμορ.
Η μεγάλη Χαρούλα Αλεξίου μίλησε πρώτη, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Έζησα μια πολύ ωραία στιγμή. Ήταν μια αναγέννηση για μένα αυτή η στιγμή. Και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί – θα κάνω spoiler τώρα – εγώ ζω τελικά! Μάλλον δηλαδή… Εκτός αυτού, απέκτησα και σημείο ενδιαφέροντος, να τον!» είπε δείχνοντας τον Δημοσθένη. «Μ’ αρέσει πάρα πολύ που έχω το κωμικό κομμάτι της ιστορίας και το ότι ζω ευτυχώς» ανέφερε, επίσης, ενώ απαντώντας στο σχόλιο ότι δεν γνωρίζαμε πως έχει μια τέτοια χιουμοριστική πλευρά, είπε: «Το ξέρουν οι φίλοι μου, οι άνθρωποι που είναι πολύ κοντά μου. Παρόλο που είχα βγάλει έναν δραματικό τόνο στα τραγούδια, στη ζωή μου είμαι μέσα στις πλάκες και οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν ότι είμαι λίγο κλόουν».
Από την πλευρά της, η Μαρία Καβογιάννη έκανε μια έμμεση έκκληση στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη να μην τελειώσει η σειρά, δηλώνοντας: «Εγώ θέλω να πω ότι μέσα βαθιά δεν θέλω να τελειώσει ποτέ αυτό. Είναι ένα ταξίδι που δεν θέλω να τελειώσει. Τώρα που υποτίθεται είναι το τέλος, το φινάλε, που έχει προοπτικές... Η ευχή μου είναι να μην τελειώσει. Είναι μοναδικό αυτό που έχω ζήσει, σε μένα, στη ζωή μου, δεν έχει υπάρξει ποτέ ξανά. Έχουμε ζήσει υπέροχα, έχουμε μαγευτεί από όλο αυτό και έχουμε αξιωθεί να μας δουν και κάποιοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο», είπε, χαρακτηρίζοντας «σπάνιο» τον δημιουργό του “Maestro”.
Ο Γιώργος Μπένος και ο Ορέστης Χαλκιάς αναφέρθηκαν στο δυνατό δέσιμό τους και στην βαθιά εμπιστοσύνη που έχουν ο ένας στον άλλον. Ο Μπένος περιέγραψε το πώς, ενώ «δεν το έχει» με τις βάρκες και τη θάλασσα, κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό του, ενώ ο Χαλκιάς σημείωσε: «Έχουμε την τύχη να έχουμε ο ένας τον άλλον. Είναι πρόκληση για εμάς, το ότι κουβαλάμε αυτό το βάρος [των ρόλων]. Ακόμα και να είχα να πέσω από ένα ελικόπτερο, θα έπεφτα. Χωρίς ασφάλεια! Θα με έπιανε ο Μπένος. Το σημαντικό είναι η χημεία που έχουμε μεταξύ μας, δεν μας φοβίζει τίποτα».
Η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου αναφέρθηκε στην εξέλιξη του ρόλου της, λέγοντας: «Θα ήθελα πρώτα να πω μέσα από την ψυχή μου ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συνάντηση όλων αυτών των ανθρώπων και το πώς στηρίξαμε και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Είναι σπάνιο. Δεν θα πω τίποτα για το φινάλε του δεύτερου κύκλου. Αλλά θα σας πω, ότι όταν διάβασα τα σενάρια μου φάνηκε παράξενη η αλλαγή του χαρακτήρα. Απ’ αυτό που πιάστηκα, είναι ότι αυτή η γυναίκα, από εκεί που ήταν παθητική, γίνεται μια λέαινα, η οποία είναι εκεί για να σώσει τα παιδιά της no fucking matter what. Ξαφνικά, εκεί που βλέπουμε έναν πιο παθητικό άνθρωπο να δέχεται κάποια πράγματα, αρχίζει και παίρνει κάποιες αποφάσεις. Κι αυτό είναι πολύ δυνατό στον χαρακτήρα μου».
Για την Τόνια Μαράκη, τον ρόλο της οποίας ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος χαρακτήρισε – μαζί με του Δημήτρη Κίτσου – «άχαρα ταίρια», μίλησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. «Κι όμως, έχω να σου πω ότι στο δεύτερο επεισόδιο, η κεντρική αφηγήτρια είναι η Γιάννα. Δείχνουμε ότι δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται. Σεναριακά, σκέφτηκα ότι είναι πολύ ενδιαφέρον μια τέτοια ηρωίδα να την πάρεις και να την κάνεις αφηγήτρια και να δείξει από την δική της οπτική όλα τα πράγματα που συμβαίνουν» είπε.
Η ίδια η ηθοποιός ανέφερε: «Εμείς έχουμε τους ρόλους να κάνουμε τα «άχαρα ταίρια». Αλλά ο Χριστόφορος δεν έχει βάλει κανέναν χαρακτήρα προκειμένου να εξυπηρετήσει μόνο. Δεν γράφει για μονόπλευρους χαρακτήρες, είναι όλοι πολυδιάστατοι. Είμαι πολύ συγκινημένη. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και νιώθω ευλογημένη που ήρθαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή μου».
Η Κλέλια Ανδριολάτου αναφέρθηκε στον ρόλο της, χαρακτηρίζοντας τη συμμετοχή της στη σειρά «δώρο», ενώ στάθηκε στη σκηνή της απόπειρας βιασμού, λέγοντας: «Η ιδέα αρχικά ήταν σε μία διαφορετική μορφή βίας, που είναι η χειριστικότητα, μη οποία είναι πολύ συχνή στο σήμερα. Πολλές φορές δεν καταλαβαίνεις τι σου συμβαίνει στη ζωή και είναι πολύ λεπτές οι γραμμές της βίας στη ζωή μας. Όμως, η Κλέλια είναι νέο κορίτσι και θέλαμε να δείξουμε ότι μπορούμε τουλάχιστον να έχουμε τη δύναμη να μοιραστούμε κάτι και να έχουμε ανθρώπους δίπλα μας. Μου αρέσει αυτό το μήνυμα που περνάει» δήλωσε. Όσο για τη σχέση της με το υπόλοιπο καστ, είπε: «Νιώθω ότι μεγαλώνουμε μέσα απ’ αυτή τη δουλειά, έχουμε εξελιχθεί πάρα πολύ και δεν υπάρχουν λόγια για να πω πόσο κοντά μου νιώθω όλους αυτούς τους ανθρώπους. Είναι παντοτινό γιατί αυτή η ανάμνηση δεν θα σταματήσει ποτέ να δίνει αγάπη και έμπνευση».
Από την πλευρά του, ο Αντίνοος Αλμπάνης ανέφερε για τον δικό του χαρακτήρα: «Έχω την αίσθηση ότι αυτός ο χαρακτήρας, σε σχέση με την υπόλοιπη διανομή, έχει ένα αξιακό σύστημα στο οποίο πιστεύει πάρα πολύ. Και θέλει πολύ να είναι συνεπής σε αυτό που πιστεύει. Δεν είναι συνηθισμένος σε αυτό. Ούτε οι άλλοι είναι, αλλά επειδή οι άλλοι γνωρίζονται, έχουν μεγαλώσει μαζί σε αυτό τον τόπο, είναι διαφορετικό. Κάθε φορά κλείνει τα μάτια και τα αφτιά, για να εξυπηρετήσει τους άλλους» είπε, ενώ σημείωσε πως είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες παραγωγές, σαν το “Maestro”.
Όσο για τη Στεφανία Γουλιώτη, της οποίας βλέπουμε και μια πιο κωμική πλευρά σε αυτή τη σεζον, είπε: «Νομίζω ότι με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα, ο Χριστόφορος είχε μια πολύ μεγάλη πρόκληση, δεδομένου ότι ήρθε και μας συστήθηκε ως μια σκύλα που θα φέρει τα πάνω κάτω. Σε αυτό που είδαμε, ήταν μεγάλη έκπληξη και για μένα το χιούμορ. Χαίρομαι που τελικά δόθηκε και η κωμική πλευρά, γιατί είχαμε δει την πλευρά της γυναίκας που γεννάει στο δρόμο και ήταν πολύ μεγάλη χαρά να δω και αυτή την κατεύθυνση. Η Αλεξάνδρα λέει σε κάποια στιγμή ότι «έκανα τικ σε όλα τα κουτιά». Ισχύει και για τις γυναίκες σήμερα. Δεν χρειάζεται όλο αυτό. Πέφτει στην ίδια της την παγίδα. Πιστεύω ότι δεν έχει βρει ακόμα τον εαυτό της, έχει δρόμο».
Ο Κώστας Μπερικόπουλος δήλωσε σχετικά με τον Δημοσθένη και την είσοδό του στη σειρά την προηγούμενη σεζόν: «Όταν μου εξήγησε περίπου ποιος είναι ο ρόλος, πριν διαβάσω το σενάριο, είπα ότι μου αρέσει που δεν είναι ο κλασικός Πουαρό. Όταν ήρθαν τα νέα σενάρια, έβαλα τα κλάματα. Συγκινήθηκα πάρα πολύ για τον τρόπο που συνέχισε να βλέπει τον Δημοσθένη ο Χριστόφορος, πώς τον εξέλιξε. Περιμένουμε κι άλλα να δούμε από τον Δημοσθένη. Έχει ανατροπές και κάποιες πτυχές του που δεν είδαμε ακόμα».
Τέλος, ο Φάνης Μουρατίδης, σχολίασε με χιούμορ τον ρόλο του, ενώ συγκινήθηκε μιλώντας για το τέλος του “Maestro”: «Δεν θα πω για τον χαρακτήρα μου. Ξέρετε όλοι τι συμβαίνει! Είμαι πάρα πολύ συγκινημένος, είναι από τις λίγες στιγμές που είμαι έτσι. Ήταν πολύ καθοριστικό για μένα, γιατί αυτή την οικογένεια που έφτιαξε ο Χριστόφορος, θα την κουβαλάω πάντα στην καρδιά μου».