Βρετανία: Πήρε αποζημίωση… 2 λιρών, γιατί η Mars που αγόρασε δεν είχε κυματισμούς
Διαβάζεται σε 2'Η απουσία του κλασικού κυματισμού στη σοκολάτα Mars στάθηκε αφορμή για έναν άνδρα στη Βρετανία να ζητήσει αποζημίωση. Και την πήρε.
- 01 Δεκεμβρίου 2024 23:17
Ένας 34χρονος ραδιοφωνικός παραγωγός από τη Βρετανία κατάφερε να κερδίσει αποζημίωση… 2 λιρών από τη Mars Wrigley UK και ταυτόχρονα να γίνει viral στο διαδίκτυο, όταν μοιράστηκε τη φωτογραφία μιας μπάρας Mars χωρίς τις χαρακτηριστικές κυματιστές γραμμές στην επιφάνειά της.
Ο Harry Seager παρατήρησε το «ατελές» γλυκό καθώς ταξίδευε με φίλους του προς μια έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στο Μπέρμιγχαμ, μέσα σε ένα vintage λεωφορείο. Η λεία επιφάνεια του Mars bar του προκάλεσε τόσο την περιέργεια, που αποφάσισε να επικοινωνήσει με την εταιρεία για να μάθει τι συνέβη στη γραμμή παραγωγής.
«Δεν με ενδιέφερε η αποζημίωση. Ήθελα απλώς να μάθω τι διαδικασία μπορεί να παρέλειψαν και δεν εμφανίστηκαν οι κυματισμοί», δήλωσε.
Όπως γράφει ο Guardian, η Mars Wrigley UK δεν έδωσε εξηγήσεις για το περιστατικό, παραπέμποντας απευθείας στην αποζημίωση. Σε δήλωσή της, ανέφερε ότι η μπάρα «γλίστρησε» στη γραμμή παραγωγής και καθησύχασε τους καταναλωτές ότι οι χαρακτηριστικοί κυματισμοί δεν πρόκειται να εξαφανιστούν.
Ειδικοί της σελίδας Dull Men’s Club στο Facebook, όπου δημοσιεύτηκε η φωτογραφία του Seager, εξήγησαν ότι η μπάρα πιθανότατα δεν πέρασε από τη μηχανή εμφύσησης αέρα (enrober), η οποία δημιουργεί τους κυματισμούς. «Η γεύση ήταν ίδια απλώς το πάνω μέρος ήταν πιο λεπτό», ανέφερε ο Seager.
Το Mars bar, που κατασκευάζεται από το 1932 στο Slough του Berkshire, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή γλυκά στη Βρετανία. Το περιστατικό αυτό ανέδειξε τη λεπτομέρεια που δίνουν οι καταναλωτές στις αγαπημένες τους σοκολάτες.
Ο Harry Seager, σχολιάζοντας με χιούμορ το περιστατικό, πρότεινε: «Θα μπορούσαν να λανσάρουν ελαττωματικές σοκολάτες, όπως κάνουν με τα σπασμένα μπισκότα. Ίσως να είναι μια καλή ιδέα».
Η ιστορία του Seager δεν είναι μόνο μια αστεία στιγμή, αλλά και μια υπενθύμιση για το πώς οι καταναλωτές δίνουν σημασία ακόμη και στις μικρότερες λεπτομέρειες στα προϊόντα που αγαπούν.