24 MEDIA CREATIVE TEAM

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ: ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΜΦΥΛΙΟΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ

Συνεργασίες καλλιτεχνών με νυχτερινά κέντρα που έληξαν άδοξα γιατί τσακώθηκαν με τους ιδιοκτήτες τους.

Τη Δευτέρα ξεκίνησε να κυκλοφορεί στα social media μια μαρκίζα έξω από νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, που έμοιαζε με κακό photoshop και με έκανε να σκεφτώ πως μάλλον πρόκειται για αστείο. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, ώσπου άρχισε να αναπαράγεται από αρκετά άτομα που ακολουθώ στο Twitter και το Instagram.

Η εν λόγω αφίσα αφορά τον λαϊκό τραγουδιστή Μάκη Χριστοδουλόπουλο, όπου εμφανιζόταν στο νυχτερινό κέντρο “Can Can” και απολύθηκε πριν από λίγες μέρες, γιατί τσακώθηκε με τον επιχειρηματία του μαγαζιού. Είδηση που δεν πέρασε καθόλου αδιάφορη από τις μεσημεριανές εκπομπές, μια και το drama πουλάει.

Έτσι ακολούθησαν αναλύσεις και δηλώσεις, με τον ιδιοκτήτη να κατηγορεί τον τραγουδιστή για προβληματική συμπεριφορά απέναντι στο προσωπικό, τους συνεργάτες και τους μουσικούς. Ο Μάκη Χριστοδουλόπουλος απέρριψε τις κατηγορίες και έβαλε μπροστά τον δικηγόρο του.

Όμως, το “διαζύγιο” δεν έμεινε μόνο στις ανακοινώσεις και στα λαϊκά δικαστήρια των πρωινών εκπομπών, αφού όπως φαίνεται και σε βίντεο που προβλήθηκε στην εκπομπή “Πρωινό ΣουΣού”, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος… εξαφανίστηκε και από την αφίσα του μαγαζιού. Η αφίσα δεν άλλαξε μετά την απομάκρυνση του τραγουδιστή, αλλά παρέμεινε στη θέση της έξω από το νυχτερινό κέντρο, με μια όμως μικρή «παρέμβαση»: το όνομα και η φωτογραφία του Χριστοδουλόπουλου καλύφθηκαν με λευκή μπογιά -το κακό photoshop που γράφαμε παραπάνω.

Με αφορμή το viral στιγμιότυπο, θυμηθήκαμε αποχωρήσεις τραγουδιστών από σχήματα, μετά από καυγάδες με τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων.

Ο ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 60 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ο Θέμης Αδαμαντίδης είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο χαρακτηριστικές φωνές του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, με μια καριέρα που σημάδεψε δεκαετίες. Ωστόσο, συχνά έρχεται στο φως της δημοσιότητας για τη σχέση του με τον τζόγο και για τα περιστατικά συλλήψεων για συμμετοχή σε παράνομες δραστηριότητες, που πολλές φορές έγιναν αφορμή για έντονη συζήτηση γύρω από την προσωπικότητά του.

Η αποχώρηση του από το σχήμα με τον Πάνο Καλλίδη και την Ελένη Χατζίδου το 2018, είχε προκαλέσει επίσης μεγάλο ντόρο, αφού τον κατηγόρησαν ότι φέρθηκε αντιεπαγγελματικά. Ο Καλλίδης είχε επιτεθεί στον Αδαμαντίδη με μια μακροσκελή ανάρτηση στο Instagram κατηγορώντας τον για το πρόωρο τέλος του καλλιτεχνικού σχήματος του North Live Stage. “Άφησε πίσω του 60 οικογένειες εν όψει γιορτών χωρίς δουλειά και χωρίς καν να σκεφτεί στιγμή“, ενώ άφηνε ένα υστερόγραφο όλο νόημα: “ο ίδιος άνθρωπος που με γοήτευσε, με απογοήτευσε“.

PAPADAKIS PRESS

Ο Θέμης Αδαμαντίδης σχολίασε το γεγονός τρεις μήνες μετά, στην εκπομπή της Ελεωνόρας Μελέτη λέγοντας πως:

«Έχω μάθει να κρατάω το λόγο μου. Λίγες φορές στη ζωή μου έχω κάνει συμβόλαιο, όπως και σε αυτή τη συνεργασία, δεν είχαμε συμβόλαιο, είχαμε ένα περσινό συμβόλαιο. Προτάσεις είχα πάρα πολλές και το γνώριζε ο τελικά υπεύθυνος για τις 60 οικογένειες, όπως κι εγώ ήμουν μια από αυτές τις 60 οικογένειες. Μου είχε γίνει πρόταση πολύ πριν ξεκινήσω εκεί. Το άντεξα για δύο μήνες. Είμαι πλέον υπεύθυνος για τις 160 οικογένειες (σ.σ. αναφερόταν στο νέο κέντρο στο οποίο δούλευε)».

ΟΙ ΑΚΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Η συνεργασία του Νότη Σφακιανάκη με το νυχτερινό κέντρο «Έναστρον» το 2014, έληξε αιφνιδιαστικά. Ο επιχειρηματίας του κέντρου, Κώστας Ματσίκας, πήρε την απόφαση να ρίξει αυλαία για δύο λόγους, όπως μετέδωσαν τα media εκείνη την περίοδο: λόγω της μείωση των κρατήσεων, που οδήγησε στον περιορισμό των εμφανίσεων μόνο κάθε Σάββατο, και για τις τοποθετήσεις του καλλιτέχνη από μικροφώνου, οι οποίες προκαλούσαν αμηχανία στο κοινό και τους συνεργάτες.

Το περιστατικό που λέγεται ότι αποτέλεσε τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι συνέβη επί σκηνής, όταν ο Σφακιανάκης φέρεται να σχολίασε με έντονο ύφος: «Ψηφίζετε τους πολιτικούς που ψηφίζετε… Επιτέλους, ζώα, πρέπει να ξυπνήσετε».

PAPADAKIS PRESS

Μόλις λίγες ώρες πριν το «διαζύγιο», ο Νότης Σφακιανάκης εμφανίστηκε στην εκπομπή «Όλα Τρέλα» και σχολίασε ανοιχτά διάφορα θέματα, από την πολιτική μέχρι την καλλιτεχνική του πορεία. Επανέλαβε την αντίθεσή του στα «καθεστώτα» και τους «τυράννους» που, όπως είπε, κυβερνούν την Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις δηλώσεις του για τη Χρυσή Αυγή, λέγοντας πως είναι ενάντια σε κάθε καθεστώς, δηλώνοντας «αντιεξουσιαστής» (!).

Στην ίδια εκπομπή, ο τραγουδιστής μίλησε επίσης για τη λήξη της συνεργασίας του με τη Δέσποινα Βανδή, χαρακτηρίζοντας την αποχώρησή της «πισώπλατη μαχαιριά». Άφησε, ωστόσο, αιχμές ότι η απόφασή της μπορεί να επηρεάστηκε από εξωτερικές πιέσεις, ενώ δεν έκρυψε τη λύπη του για την ακύρωση του καλλιτεχνικού προγράμματος που είχε οραματιστεί μαζί της.

Η Δέσποινα Βανδή τοποθετήθηκε φέτος για την αποχώρησή της από τη συνεργασία της με τον Νότη Σφακιανάκη, το 2013, λίγο πριν την πρεμιέρα, λέγοντας πως «στην ιστορία με τον Νότη είναι η αλήθεια ότι είχα στριμωχτεί πάρα πολύ ψυχολογικά. Γιατί από τη μία ήθελα πάρα πολύ να κάνω αυτή τη συνεργασία και ήταν όλα έτοιμα αλλά από την άλλη ήταν μια στάση ζωής η απόφαση μου αυτή. Ξέρω πως ο Νότης είναι ένας σπουδαίος καλλιτέχνης, έχει πει απίστευτα τραγούδια, ακραίος όμως ως προσωπικότητα και φυσικά το γνώριζα αυτό. Ένα πράγμα το οποίο με έκανε να φύγω ήταν ένα ρήμα στις δηλώσεις του, εκείνο το “επιβάλλεται¨. Αυτό, μόνο αυτό».

Ο Νότης Σφακιανάκης είχε πει τότε, μεταξύ άλλων: «Βεβαίως δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή και έχουν κλείσει κάποιον μέσα, ο οποίος είναι αρχηγός πολιτικού κόμματος. Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιος σου το έδωσε το δικαίωμα ρε Ευάγγελε γουρούνι, συνταγματολόγε!». Μετά από αυτές τις δηλώσεις η δημοσιογράφος του είπε: «Αύριο μπορεί να λένε όμως ότι στηρίζεις τη Χρυσή Αυγή», με τον Νότη Σφακιανάκη να απαντάει: «Στηρίζω; Επιβάλλεται να τη στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή, διότι αυτή αν μη τι άλλο έχει μέσα και την αυγή, οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος».

Η ΑΠΟΧΏΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΡΙΧΡΟΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ “ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ”

Το 2020 και έπειτα από τρία χρόνια συνεργασίας, ο Νίκος Οικονομόπουλος ανακοίνωσε την αποχώρηση του από το Κέντρο Αθηνών, εν μέσω της σεζόν. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η αποχώρηση του τραγουδιστή φαίνεται να σχετίζεται με διαφωνίες που προέκυψαν νωρίτερα στη σεζόν.

Ειδικότερα, φέρεται να υπήρξε ένταση όταν ο επιχειρηματίας ζήτησε να προστεθεί στο σχήμα άλλο μεγάλο όνομα, με φήμες να αναφέρουν την Πάολα. Παράλληλα, μετά τις γιορτές, υπήρξε πρόταση στον καλλιτέχνη για μείωση των αποδοχών του, την οποία ο ίδιος αρνήθηκε.

PAPADAKIS PRESS

Η ξαφνική αποχώρηση προκάλεσε την έντονη αντίδραση των εργαζομένων του Κέντρου Αθηνών, οι οποίοι εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους με ανακοίνωση.

«Οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αθηνών ευχαριστούμε με τη σειρά μας τον Νίκο Οικονομόπουλο για την τρίχρονη συνεργασία που, όπως φαίνεται, δεν σήμαινε τίποτα για εκείνον… Ευχαριστούμε επίσης την αιφνίδια απόφασή του να σταματήσει τη λειτουργία του μαγαζιού εν μέσω της σεζόν, αφήνοντάς μας ξεκρέμαστους εμάς και τις οικογένειές μας. Δεν την κοπανάμε μέσα στη νύχτα σαν τους κλέφτες, κύριε Οικονομόπουλε!» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Στις αντιδράσεις των εργαζομένων, δεν απάντησε ο ίδιος αλλά οι συνεργάτες του, όπου με μια μακροσκελή ανακοίνωση έπλεξαν το εγκώμιο του λαϊκού τραγουδιστή. «Εκτός από άψογος καλλιτέχνης, μας χάρισε τη χαρά να δουλεύουμε σε πάντα γεμάτα μαγαζιά, μοιραζόμενοι την επιτυχία του. Είσαι δυνατός και οι δοκιμασίες είναι για τους δυνατούς. Νίκο, σε αγαπάμε!», ανέφερε χαρακτηριστικά η ομάδα του

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα