Ουάσιγκτον: Στο φως τα στοιχεία και του τρίτου πιλότου του Black Hawk – Τι εξετάζουν οι Αρχές

Διαβάζεται σε 3'
Ουάσιγκτον: Στο φως τα στοιχεία και του τρίτου πιλότου του Black Hawk – Τι εξετάζουν οι Αρχές
AP

Το Πεντάγωνο αποκάλυψε, με αρκετές ώρες καθυστέρηση, τα στοιχεία και του τρίτου μέλους του πληρώματος που επέβαινε στο Black Hawk. Τι εκτιμούν οι Αρχές για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας.

Μετά τα ερωτηματικά που προκάλεσε η ασυνήθιστη κίνηση του Πενταγώνου να μη δημοσιεύσει το όνομα του τρίτου μέλους του πληρώματος του στρατιωτικού ελικοπτέρου Black Hawk, που ενεπλάκη στην πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία της Ουάσιγκτον, τελικά ο Αμερικανικός Στρατός έκανε γνωστά τα εν λόγω στοιχεία.

Όπως γνωρίζαμε μέχρι τώρα οι δύο στρατιώτες που επέβαιναν στο στρατιωτικό ελικόπτερο ήταν ο 28χρονος υπαξιωματικός Ryan Austin O’Hara και ο 39χρονος αξιωματικός Andrew Loyd Eaves.

Πλέον, μετά τη δημοσίευση των πλέον πρόσφατων στοιχείων, γνωρίζουμε ότι το τρίτο μέλος του πληρώματος ήταν η 28χρονη λοχαγός Ρεμπέκα Λόμπαχ από το Ντάραμ της Βόρειας Καρολίνας.

Ήταν απόφοιτη του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας στο Chapel Hill και εντάχθηκε ενεργά στο στρατό ως αξιωματικός αεροπορίας το 2019.

Η 28χρονη λοχαγός είχε 500 ώρες πτήσης, ένας αριθμός που θεωρείται φυσιολογικός για πιλότους του στρατού, ενώ ο Eaves διέθετε 1.000 ώρες πτήσης, κατατάσσοντάς τον στους έμπειρους αεροπόρους.

Η καλύτερή της φίλη, η Ανθυπολοχαγός Σαμάνθα Μπράουν, αξιωματικός του πυροβολικού, την περιέγραψε ως λαμπρή, αφοσιωμένη και ανταγωνιστική. Όπως αποκάλυψε, η Λόμπαχ βάδιζε 19 χιλιόμετρα φορώντας σακίδιο 20 κιλών με ρυθμό γρηγορότερο από το επίσημο στρατιωτικό πρότυπο για τους πεζικάριους. Το όνειρό της ήταν να συμμετάσχει σε αποστολή μάχης με το Black Hawk και κάποια μέρα να γίνει γιατρός.

Σε γραπτή δήλωσή της, η οικογένεια Λόμπαχ ανέφερε: “Είμαστε συντετριμμένοι από την απώλεια της αγαπημένης μας Ρεμπέκα. Ήταν ένα φωτεινό αστέρι στη ζωή μας. Ήταν καλή, γενναιόδωρη, έξυπνη, αστεία, φιλόδοξη και δυνατή. Κανείς δεν ονειρευόταν περισσότερο και δεν εργαζόταν σκληρότερα για να πετύχει τους στόχους του.”

Τι μπορεί να πήγε στραβά

Σύμφωνα με το npr και τον αναλυτή Μπραντ Μπόουμαν, πρώην πιλότο Black Hawk, οι αρχικές ενδείξεις δείχνουν ότι η πτήση ίσως να ήταν “checkride” – δηλαδή μια πτήση αξιολόγησης ενός λιγότερο έμπειρου πιλότου από έναν έμπειρο εκπαιδευτή.

“Σε αυτές τις πτήσεις, ο νεότερος πιλότος μπορεί να είναι αγχωμένος και να προσπαθεί να μην κάνει λάθη, ενώ ο εκπαιδευτής αξιολογεί τις αντιδράσεις του σε διάφορα σενάρια”, εξήγησε ο Μπόουμαν. Ωστόσο, σημείωσε ότι αν ο εκπαιδευτής δοκίμασε τις αντιδράσεις του λιγότερο έμπειρου πιλότου σε μια τόσο απαιτητική περιοχή, αυτό θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο.

Επίσης εξετάζεται αν το Black Hawk παραβίασε το όριο ύψους που είχε τεθεί από τον πύργο ελέγχου. Σύμφωνα με αξιωματούχους που μίλησαν ανώνυμα στο NPR, ενδέχεται να είχε ανέβει πάνω από 300 πόδια ενώ όπως σημείωσαν τέσσερις αξιωματούχοι στους New York Times, το στρατιωτικό ελικόπτερο ενδεχομένως πετούσε εκτός εγκεκριμένης διαδρομής και πάνω από το επιτρεπτό ύψος τη στιγμή της σύγκρουσης με το επιβατικό αεροσκάφος.

Ο Πύργος Ελέγχου του Διεθνούς Αεροδρομίου Ρίγκαν είχε προειδοποιήσει το Black Hawk για την παρουσία του American Eagle Flight δύο φορές: Δύο λεπτά πριν τη σύγκρουση και μόλις 12 δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση.

Οι ερευνητές έχουν ήδη ανακτήσει τα μαύρα κουτιά και των δύο αεροσκαφών, ενώ οι επιχειρήσεις ανάκτησης των σορών συνεχίζονται.

Παράλληλα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) έχει επιβάλει πλέον αυστηρούς περιορισμούς στην περιοχή, επιτρέποντας μόνο πτήσεις επείγουσας ιατρικής μεταφοράς (Medevac) και VIP πτήσεις.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα