Όσκαρ 2025: Στον Σον Μπέικερ για το “Anora” το βραβείο Σκηνοθεσίας
Διαβάζεται σε 2'
Νικητής του πολυπόθητου Όσκαρ Σκηνοθεσίας αναδείχθηκε ο Σον Μπέικερ για το “Anora” κάτι που ήταν μεγάλη έκπληξη.
- 03 Μαρτίου 2025 05:32
Και φτάσαμε στο Όσκαρ Σκηνοθεσίας που ήταν η έκπληξη της βραδιάς. Νικητής του πολυπόθητου Όσκαρ Σκηνοθεσίας αναδείχθηκε ο Σον Μπέικερ για το “Anora” κάτι που ήταν μεγάλη έκπληξη.
Η κατηγορία για το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας είναι πάντα μία από τις πιο σημαντικές και συναρπαστικές της βραδιάς, καθώς αναγνωρίζει το όραμα και την καλλιτεχνική δεξιοτεχνία του σκηνοθέτη, ο οποίος καθοδηγεί την αφήγηση και δίνει ζωή σε κάθε πτυχή της ταινίας. Φέτος, ο σκηνοθέτης που ξεχώρισε και τελικά πήρε το πολυπόθητο αγαλματίδιο ήταν ο Σον Μπέικερ.
Όσκαρ 2025 -Υποψήφιοι για το Βραβείο Σκηνοθεσίας και ο νικητής.
Φέτος, οι υποψήφιοι ήταν εξαιρετικοί και ο καθένας τους μας πρόσφερε μία μοναδική κινηματογραφική εμπειρία. Ο Σον Μπέικερ με το “Anora” δημιούργησε μια ατμοσφαιρική και συναισθηματικά έντονη ταινία, ενώ και ο Μπρέιντι Κορμπέ εντυπωσίασε στο καλογυρισμένο υπέροχο “The Brutalist”.
Ο Τζέιμς Μάνγκολντ με το “A Complete Unknown” προσέφερε μια δυναμική και γεμάτη ένταση ταινία σκηνοθετώντας τον Τιμοτέ Σαλαμέ, ενώ ο Ζακ Οντιάρ στο “Emilia Perez” μας ξένισε ευχάριστα με ένα… περίεργο μιούζικαλ. Η Κοραλί Φαρζά με το “The Substance” μπορεί να έκανε χαμό λόγω της μεγάλης επιστροφής της Ντέμι Μουρ, αλλά δεν τα κατάφερε να διακριθεί και να πάρει Όσκαρ Σκηνοθεσίας.
.