Bluegr: Επενδυτικό πλάνο για τα ξενοδοχεία του ομίλου με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Bluegr: Επενδυτικό πλάνο για τα ξενοδοχεία του ομίλου με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Ο ελληνικός ξενοδοχειακός όμιλος παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη στρατηγικής της βιώσιμης ανάπτυξης.

Με επίκεντρο τον άνθρωπο, τον επισκέπτη, τον εργαζόμενο, την τοπική κοινωνία και τη βιώσιμη ανάπτυξη ο ελληνικός ξενοδοχειακός όμιλος της bluegr Hotels and Resorts, συνεχίζει να αναπτύσσεται στο μέλλον ακολουθώντας την ίδια στρατηγική επενδύοντας παράλληλα και στο επίπεδο των υποδομών.

Η bluegr, δημιούργημα της κας Τζίνας Μαμιδάκη, με 50 χρόνια παρουσίας στην ξενοδοχειακή αγορά της χώρας, σήμερα διαθέτει πέντε μονάδες σε Κρήτη, Ρόδο και Αθήνα. Τα τρία θέρετρα που βρίσκονται στην Κρήτη, το Minos Beach art hotel, το Minos Palace hotels & suites και το Candia Park village, στον κόλπο στο Μιραμπέλο κοντά στον Άγιο Νικόλαο και την Ελούντα, το Sunprime Miramare Park Suites & Villas στη Ρόδο και το Life Gallery Athens, το boutique design ξενοδοχείο πέντε αστέρων.

Η εταιρεία εκπονεί εδώ και 3 χρόνια επενδυτικό πλάνο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των ξενοδοχείων της στην Κρήτη. Συγκεκριμένα το Candia Park από ξενοδοχείο 4 αστέρων πρόκειται να αναβαθμιστεί σε 5άστερο, με την προσθήκη 15 σουιτών και 100 νέων δωματίων. Στις εγκαταστάσεις του πρόκειται να δημιουργηθεί και ένα σημαντικό μουσείο για την Ανατολική Κρήτη, σε χώρο 1.000 τετραγωνικών μέτρων. Το πλάνο των εργασιών θα έχει ορίζοντα 4 ετών.

Στο Minos Palace θα πραγματοποιηθεί ανακαίνιση, όπου θα δοθεί έμφαση στην ευζωία που «πατά» σε ανατολή και δύση, τις δυο κυρίαρχες κουλτούρες της Κρήτης. Η ανακαίνιση θα περιλαμβάνει αναβάθμιση των δωματίων, δημιουργία Spa και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 3 χρόνια. Η ταυτότητα του θα είναι πολύ διαφορετική από το Minos Beach, αφού θα δοθεί έμφαση στην αρχιτεκτονική και στην τέχνη τοπίου.

Η σεζόν του 2022, που για τα ξενοδοχεία της Κρήτης θα ολοκληρωθεί στις αρχές Νοεμβρίου, κινήθηκε σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα, φτάνοντας τα νούμερα του 2019, ενώ οι ενδείξεις για την επόμενη σεζόν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Τα θέρετρα θα ανοίξουν στις αρχές Απριλίου 2023, με κύριες αγορές την Γερμανική, τη Βρετανική και την Αμερικανική.

Στο κέντρο ο άνθρωπος και η βιώσιμη ανάπτυξη

Η στρατηγική της εταιρείας συνεχίζει να δίδει έμφαση στην τοπική κοινωνία, τους εργαζομένους, επιδιώκοντας ένα ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα, που αφορά το σύνολο της δραστηριότητας της, δηλαδή προμηθευτές, προϊόντα, κ.α.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην επιλογή του προσωπικού, με γνώμονα την εντοπιότητα, με την εταιρεία να καταφέρει να απασχολεί μεγάλο μέρος των εργαζομένων της από την τοπική κοινωνία. Με συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, η bluegr, δίνει κίνητρα και επιβραβεύει τους εργαζόμενους της.

Η φιλοσοφία και οι αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στις οποίες βασίζεται και η διατήρηση της αυθεντικότητας των τοπικών κοινωνιών, επιτυγχάνονται με την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της. Η προσέγγισή της για την παροχή υπηρεσιών βιώσιμης πολυτέλειας είναι ολιστική και επιφέρει θετική αλλαγή στην κοινωνία, η οποία συνοψίζεται στην «b-the-Change» στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εκφράζεται μέσα από τέσσερις θεματικούς άξονες: b-Green, b-Active, b-Proud & b-the Future.


Σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον, η bluegr Hotels and Resorts έχει θεσπίσει την «πράσινη» ατζέντα «b-Green!» στην κατανάλωση πόρων και ενέργειας, εισάγοντας καινοτόμες λύσεις μέσα από τα «έξυπνα δωμάτια», την υπεύθυνη διαχείριση των αποβλήτων, την ανακύκλωση και τη βέλτιστη διαχείριση της κατανάλωσης νερού, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνει συνεχώς μέτρα εφαρμόζοντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Χρησιμοποιούνται μόνο ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά και γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια για την εξάλειψη της χρήσης πλαστικού στο 100% μέχρι το 2023. Την ίδια ώρα, ο σεβασμός στο φυσικό πλούτο των γύρω περιοχών και η επιλογή πρώτων υλών από την τοπική αγορά αποτελούν βασική αρχή του Ομίλου.

Υποστήριξη και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς

Η υποστήριξη και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, της σύγχρονης τέχνης και του πολιτισμού, η μετάδοση γνώσης και η στήριξη της αέναης παιδείας πραγματοποιούνται με αρωγό το Ίδρυμα Γεωργίου & Αριστέας Μαμιδάκη, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό «δεσμό» με τις κοινότητες και τους επισκέπτες. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της πρωτοβουλίας αυτής είναι η δημιουργία του Sculpture Garden στο Minos Beach art hotel, που αποτελεί έναν τόπο έκφρασης και φιλοξενίας έργων τέχνης σύγχρονων ανερχόμενων καλλιτεχνών, ενώ παράλληλα είναι ένας χώρος ξενάγησης, έμπνευσης και εκπαίδευσης για τους μικρούς μαθητές της Κρήτης, ώστε να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.

Ανάμεσα στις δράσεις εθελοντισμού και αλληλεγγύης που πραγματοποιεί η εταιρεία, είναι οι συμμετοχές σε δρομικούς αγώνες, οργάνωση καθαρισμών δασικών εκτάσεων, παραλιών και βυθών, βιωματικές δραστηριότητες για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ετήσιο Βραβείο Τέχνης και Residency Program που υλοποιούνται από το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, καθώς και καλλιτεχνικά φεστιβάλ.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα