Η ΙΚΕΑ αναδείχθηκε ως Performance Brand of the Year στα Peak Performance Marketing Awards 2022

Η ΙΚΕΑ αναδείχθηκε ως Performance Brand of the Year στα Peak Performance Marketing Awards 2022

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των σημαντικών βραβείων κατακτώντας έντεκα συνολικά βραβεία στα Peak Performance Marketing Awards 2022, τον θεσμό που διοργανώνεται από τη Boussias σε συνεργασία με τη Google και αναδεικνύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Η IKEA διακρίθηκε ως Performance Brand of the Year με έντεκα βραβεία (1 platinum, 4 gold, 2 silver και 4 bronze) στις εξής κατηγορίες:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία Best Use of Video for Performance Purposes για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Best Small Budget Campaign για την ενέργεια IKEA Live Shopping Events
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Best in Home & Garden για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Multi-Channel Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Best Omnichannel Campaign για το λανσάρισμα του καταστήματος IKEA «νέας γενιάς» στο The Mall Athens
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Campaign για το λανσάρισμα του καταστήματος IKEA «νέας γενιάς» στο The Mall Athens
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Technology για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Modern Search Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Media Efficiency Strategy για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»

Ακόμα, η καμπάνια της ΙΚΕΑ «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι» συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή ανάμεσα στο σύνολο των νικητών, σε κάθε ενότητα, αποσπώντας το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Campaigns in Performance Marketing».

Οι φετινές επιδόσεις αλλά και η ανάδειξη της ΙΚΕΑ ως Performance Brand of the Year επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη στρατηγική της στον τομέα του Digital Marketing, αναδεικνύοντας την ηγετική της θέση στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.

Focus: ikea, ikea.gr

Tags: ikea, ικεα, peak awards 2022, brand of the year 2022, peak performance marketing awards

#IKEA

#zoumemazi

Λεζάντα φωτογραφιών (από τα αριστερά προς τα δεξιά):

Καρολίνα Μιζάν – Digital Marketing Executive, IKEA Greece, Μάνος Κουφός – Web Performance Executive,

IKEA Greece, Μάρκος Μπλατσούκας – Performance Marketing Director, Ogilvy Greece, Νατάσα Χρηστοφή

– Marketing Manager, IKEA Greece, Έρη Δημητροπούλου- Head of Performance, Ogilvy Greece , Βασίλης

Δούμας- Performance Marketing Manager, Ogilvy Greece, Ελένη Πατσάκη- Performance Marketing

Specialist, Ogilvy Greece, Υβέτ Κοσμετάτου- Chief Marketing & Communications Officer, Lamda

Development S.A. Greece

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα