ΤΑΠ: 13% η αύξηση των εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους
Σημαντική η αύξηση εσόδων και εισιτηρίων, χάρη στο ηλεκτρονικό εισιτήριο. ‘Όχι η αναμενόμενη, ελλείψει διαφήμισης, παραδέχτηκε στο ραδιόφωνο News 24/7 η πρόεδρος του ΤΑΠ Αθηνά Χατζηπέτρου.
- 10 Σεπτεμβρίου 2018 11:29
Με 13% αύξηση των εισιτηρίων και 600.000 περίπου ευρώ αύξηση στις εισπράξεις , το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων (ΤΑΠ) εισήλθε στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως τόνισε στην εκπομπή «Πεζοί στον αέρα», με την Ιωάννα Κλεφτόγιαννη στο ραδιόφωνο News 24/7 στους 88,6, η πρόεδρος του ΤΑΠ Αθηνά Χατζηπέτρου, με αφορμή το εντυπωσιακό high teck περίπτερο με το οποίο έκανε το Ταμείο την έξοδό του, μετά από 3 δεκαετίες ξανά, στην 83η ΔΕΘ.
Ο επισκέπτης παρακολουθεί σε αυτό με ιδεογράμματα τον τρόπο εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 11 αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία (στην Αθήνα, στο Ηράκλειο και στην Αρχαία Μεσσήνη, για την ώρα, τη στιγμή που ο ΤΑΠ διαχειρίζεται 270 περίπου μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της επικράτειας).
«Μπαίνουμε σε μια καινούρια δυναμική που λέγεται ψηφιακή τεχνολογία, digital e-ticket. Οι επισκέπτες μπορούν στο εξής να εκδίδουν από το ίντερνετ το εισιτήριό τους. Κι αυτό που βλέπουμε είναι όχι απλά αύξηση εσόδων, αλλά μια στρατηγική επισκεπτοκεντρική , με τον επισκέπτη στο κέντρο» πρόσθεσε η κα. Χατζηπέτρου, εστιάζοντας στην μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και στην άψογη συνεργασία με τους δωρητές και δη την ανάδοχο Cosmote.
Παραδέχτηκε ωστόσο ότι ακόμη σχηματίζονται ουρές έξω από τους top επισκέψιμους χώρους της επικράτειας, όπως η Ακρόπολη και η Κνωσσός.
«Δεν έχει γίνει ευρέως δυστυχώς γνωστή η λειτουργικότητα του ίντερνετ, δεν παύουμε να είμαστε ένας δημόσιος φορέας που έχει κάποιους περιορισμούς. Δεν έχουμε βγει πολύ δυνατά με διαφήμιση , ο κόσμος δεν το πολυξέρει ότι μπορεί να αγοράσει εισιτήρια και μέσω ίντερνετ», παραδέχτηκε η κ.Χατζηπέτρου. Τις αμέσως επόμενες βδομάδες, όπως ανέφερε, σχεδιάζεται σχεδιάζεται να γίνει καμπάνια.
Τα μεγάλα ανοικτά μέτωπα του ΤΑΠ, πέρα από την επέκταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου , όπου σαν «μια πλατφόρμα lego» θα προστίθεται βαθμηδόν o επόμενος χώρος, είναι το «στοίχημα της αναδιοργάνωσης. Το έργο που αναλάβαμε εξαρχής λέγεται «αναδιοργάνωση των υπηρεσιών», όπου ένας πυλώνας ήταν το ηλεκτρονικό εισιτήριο .Από εκεί και πέρα, στους επόμενους πολύ λίγους μήνες θα έχουμε την εφαρμογή ενός συστήματος business intelligence».