Exit bee: Η εταιρεία που συστήνει την επόμενη γενιά των online διαφημίσεων

Exit bee: Η εταιρεία που συστήνει την επόμενη γενιά των online διαφημίσεων

Η εταιρεία που 'σερβίρει' διαφημίσεις πριν την έξοδο των χρηστών από μια ιστοσελίδα επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία.

Η επόμενη μέρα στην online διαφήμιση είναι αυτό ακριβώς που κάνει ήδη από το 2016 η Exit Bee, η εταιρεία που ‘σερβίρει’ διαφημίσεις στο ‘παρά πέντε’, λίγο πριν την έξοδο των χρηστών από μια ιστοσελίδα. Με αυτό το έξυπνο τρικ, μέσα σε λίγα χρόνια η Exit Bee έχει κατορθώσει να κάνει αισθητή την παρουσία της στον χώρο της online διαφήμισης και να αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλα brands και media agencies σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Κένυα και Νότια Αφρική. Επόμενος στόχος της είναι να ενισχύσει την παρουσία στις υφιστάμενες αγορές αλλά και να επεκταθεί σε αγορές της Ευρώπης και να εισέλθει στο μέλλον στην αγορά των ΗΠΑ. 

Τι είναι όμως ακριβώς αυτό που κάνει η Exit Bee και γιατί μιλάμε για μια ‘καινοτομία’ στην online διαφήμιση; 

H εταιρεία αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών, προβλέποντας τη στιγμή που ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα ώστε εκείνη τη στιγμή να του ‘σερβίρει’ το διαφημιστικό μήνυμα. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν το κοινό τους με κριτήρια όπως ενδιαφέροντα, σελίδες που έχουν ή δεν έχουν δει, τη σελίδα ή την κατηγορία από την οποία φεύγουν, τη συσκευή, το χρόνο που έχουν μείνει στη σελίδα, την τοποθεσία τους, τη συμπεριφορά τους σε προηγούμενες καμπάνιες και πολλά άλλα. 

Πρόκειται χωρίς αμφιβολία για έναν πολύ ευρηματικό και σίγουρα λιγότερο ενοχλητικό τρόπο για να προβάλλονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στις ιστοσελίδες που συνηθίζει να περιηγείται σε καθημερινή βάση ο χρήστης, αφού με τον τρόπο αυτό η διαφήμιση είναι live κατά την έξοδο. Αυτή η στιγμή της ‘εξόδου’ είναι πολύ σημαντική, ακριβώς επειδή ο χρήστης έχει δει το περιεχόμενο που επιθυμούσε χωρίς να ενοχλείται από κάποια διαφήμιση που ‘τρέχει’ να κλείσει. Σε αυτό το σημείο έχει πάρει την πληροφορία που χρειαζόταν και είναι περισσότερο δεκτικός σε νέες προτάσεις. Αυτό είναι που κάνει και τον συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης περισσότερο αποδοτικό. Σημειώνεται ότι η απόδοση των διαφημίσεων αυτών (smart exit ads) είναι έως και 40 φορές υψηλότερη σε σχέση με εκείνη των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών, ενώ παράλληλα δίνει νέες δυνατότητες στους διαφημιζόμενους με νέα, premium formats. 

Ακόμη ένα στοιχείο που μπορεί να αποτυπώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επιτυχία του συγκεκριμένου τρόπου διαφήμισης σε digital περιβάλλον, είναι το γεγονός πως σύμφωνα πάντα με τα στατιστικά, δεν υπάρχουν αυτό που λέμε ‘τυχαία’ κλικ. Όταν η διαφήμιση βγαίνει στην αρχή, την ώρα που ο χρήστης ανοίγει μια ιστοσελίδα, τότε είναι πολύ πιθανό να κάνει κατά λάθος κλικ και το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο να την κλείσει. Με τις διαφημίσεις της Exit Bee, αυτό δεν συμβαίνει πια. 

Με αυτό το σκεπτικό και τα εξαιρετικά βοηθητικά στοιχεία, η Exit Bee έχει αναπτύξει μία διαφημιστική πλατφόρμα για διαφημιζόμενους ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβληθούν, αλλά και μία νέα πηγή εσόδων για τους publishers και μεγαλώνει, επεκτείνοντας τη διεθνή της παρουσία. 

Επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία 

Μέσα στον Οκτώβριο, η Exit Bee ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ο Παύλος Λινός, CEO της Exit Bee δήλωσε σχετικά: “Έχοντας κάνει τα πρώτα επιτυχημένα βήματα σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε το άλμα σε μεγαλύτερες και στρατηγικές αγορές, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Έχοντας πρόσφατα ανοίξει το νέο μας γραφείο στο κέντρο του Λονδίνου, και με μία δυνατή ομάδα σε Ελλάδα και Αγγλία, στοχεύουμε ψηλά και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε”. 

Μπορεί ένας μεγάλος στόχος για την εταιρεία να επετεύχθη, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν ακόμα μεγαλύτεροι στόχοι και ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις. Έπεται και συνέχεια…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα