Καραμανλής στην Πάτρα: Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής θα γίνει πραγματικότητα
Ο Κ. Καραμανλής παρουσίασε ως πιο εφικτή λύση για τη διέλευση του σιδηροδρόμου από το λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας, την υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων.
- 20 Νοεμβρίου 2019 22:46
Η μερική υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων είναι η επικρατέστερη και απολύτως εφικτή από τις λύσεις που εξετάζονται για την διέλευση του σιδηροδρόμου από το λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μετά τη συνάντηση που είχε το απόγευμα με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη , τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και φορείς της τοπικής κοινωνίας.
Ο κ Καραμανλής τόνισε συγκεκριμένα ότι “στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν μας απασχολούν οι επικοινωνιακές εντυπώσεις, αλλά η ουσία. Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής μας ενδιαφέρει και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε πραγματικότητα.”
“Γι΄ αυτό και δεσμευόμαστε , πρόσθεσε , το σχέδιό μας να είναι ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο. Μελετούμε συγκριτικά τις υπάρχουσες προτάσεις ώστε να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση για την πόλη. Από τις λύσεις που εξετάζονται, η επικρατέστερη προβλέπει τη μερική υπογειοποίηση της γραμμής, σε έκταση συνολικά περίπου 2 χιλιομέτρων. Το σημαντικότερο: Δεσμευόμαστε η λύση που θα προχωρήσει, να ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα, να περιλαμβάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης και να διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό.”
Ο υπουργός ανέφερε ότι ” μιλάμε για μια λύση απολύτως εφικτή, που να μπορεί να προχωρήσει γρήγορα και να εξασφαλίσει χρηματοδότηση. Εμείς αυτά που λέμε τα εννοούμε και μπορούμε να τα υλοποιήσουμε. Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση που έταζε στα λόγια «λύσεις» που δεν προχωρούσε στην πράξη. Η πραγματικότητα δυστυχώς είναι ότι για τη δήθεν «λύση» της πλήρους υπογειοποίησης, απλώς έλεγαν όμορφα λόγια του αέρα, αφού ουδεμία μελέτη είχαν εκπονήσει και ουδεμία πίστωση είχαν δεσμεύσει. Άλλωστε, ένας τέτοιος σχεδιασμός, εκτός του ότι θα καταργούσε στην πράξη τον Προαστιακό, δεν θα μπορούσε και ποτέ να προχωρήσει, γιατί ήταν ανεδαφικός τεχνικά και δεν μπορούσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση.
“Εμείς, τόνισε, δεν πρόκειται να κάνουμε τα ίδια… Με τις αδιαπραγμάτευτες αρχές στις οποίες δεσμευτήκαμε, στο αμέσως προσεχές διάστημα θα παρουσιάσουμε σε όλους τους πολίτες αναλυτικά το σχέδιό μας και θα είμαστε ανοιχτοί σε ειλικρινή διάλογο.”