Στη διάθεση των πολιτών από σήμερα οι νέοι σταθμοί του Μετρό

Στη διάθεση των πολιτών από σήμερα οι νέοι σταθμοί του Μετρό
Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Κορυδαλλό και Νίκαια. Eurokinissi

Σε λειτουργία τίθενται από σήμερα τρεις νέοι σταθμοί του μετρό σε Αγία βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Θα εξυπηρετούν καθημερινά πάνω απο 60.000 επιβάτες.

Περισσότεροι απο 60 χιλιάδες επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από σήμερα απο τους τρεις νέους σταθμούς του μετρό σε Αγία βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια, ενώ ταυτόχρονα συνολικά 11.000 λιγότερα αυτοκίνητα αναμένεται να κυκλοφορούν.

Τη Δευτέρα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των σταθμών παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καρμανλής, τόνισε πως με την παράδοση των τριών νέων σταθμών, που αποτελούν ουσιαστικά την επέκταση της γραμμής 3 «Χαϊδάρι-Πειραιάς, «κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα του πολίτη».

Παράδοση των νέων σταθμών του μετρό Αγία Βαρβάρα Κορυδαλλός και Νίκαια παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη Eurokinissi

Ο Σταθμός Αγ. Βαρβάρα έχει χωροθετηθεί κάτω από την πλατεία της Αγ. Βαρβάρας, σε βάθος 20 μέτρων. Η κατασκευή του σταθμού έγινε με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut & cover).

Ο ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ Eurokinissi

Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Κορυδαλλό και Νίκαια. Eurokinissi

Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας τοποθετήθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.

Ο ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ Eurokinissi

Ο ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ Eurokinissi

Ένα αίθριο που απολήγει στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων με βαθμιδωτή φυτοκάλυψη θάμνων αποτελεί το βασικότερο στοιχείο του σταθμού. Οι κατακόρυφες επιφάνειες του αιθρίου φέρουν υαλοστάσια για το φωτισμό των χώρων κυκλοφορίας κοινού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.

Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού προβλέπονται με μεταλλικά πανέλα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.

Η αποκατάσταση της πλατείας μελετήθηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις υποδείξεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη των μνημείων και διαμόρφωση χώρου νερού (σιντριβάνι).

Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Κορυδαλλό και Νίκαια. Eurokinissi

Ο Σταθμός Κορυδαλλός έχει κατασκευασθεί κάτω από την πλατεία Ελευθερίας, επίσης με την μέθοδο cut & cover.

Ανελκυστήρας και 2 στεγασμένες είσοδοι με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγ. Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται επί της πλατείας, οδηγούν στις αποβάθρες στο βάθος των 26 μέτρων.0

Βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του αποτελεί η ύπαρξη δυο φεγγιτών σχήματος κόλουρου κώνου χωροθετημένων στον άξονα του Σταθμού για την είσοδο φυσικού φωτισμού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.

Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Κορυδαλλό και Νίκαια. Eurokinissi

Οι επενδύσεις του Σταθμού συνδυάζουν αναρτήσεις γρανιτών/ μεταλλικών πανέλων και τμημάτων εμφανών σκυροδετήσεων. Η αποκατάσταση της μεγάλης πλατείας έχει γίνει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Δήμου και περιλαμβάνει χώρους παιδικής χαράς, υπαίθρια καθιστικά και χώρους πρασίνου.0

Ο Σταθμός Νίκαια χωροθετήθηκε κάτω από την πλατεία Ελ. Βενιζέλου, σε βάθος 22 μέτρων. Εξαιτίας του περιορισμένου μεγέθους της η κατασκευή του σταθμού έγινε με μικτή μέθοδο, περιλαμβάνοντας τμήμα με υπόγεια διάνοιξη και τμήμα με την μέθοδο cut & cover.

Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Κορυδαλλό και Νίκαια. Eurokinissi

Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγ. Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας, στεγασμένη. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας εγκαταστάθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.

Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φεγγίτες με υαλοπετάσματα χωροθετημένοι εν σειρά, για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού σε χώρους κυκλοφορίας κοινού. Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού περιλαμβάνουν μεταλλικά πάνελα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα. Η αποκατάσταση της πλατείας αλλά και του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Τσαλδάρη πλησίον της εκκλησίας έχει μελετηθεί σε απόλυτη συνέργεια με την τοπική αυτοδιοίκηση και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη μνημείων καθώς και χώρο παιδικής χαράς.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα