Το Πλαίσιο κερδίζει το στοίχημα στις πωλήσεις οικιακών συσκευών

Το Πλαίσιο κερδίζει το στοίχημα στις πωλήσεις οικιακών συσκευών

Η είσοδος της Πλαίσιο Computers στην αγορά των λευκών ηλεκτρικών συσκευών έγινε τον Ιούνιο του 2019- προ πανδημίας και της συνακόλουθης κρίσης- αλλά ήδη έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες που αρχικώς έθεσε η εταιρεία.

Τους καλοκαιρινούς μήνες από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο, διάστημα που η αγορά ασθμαίνουσα προσπαθούσε να διατηρήσει τις πωλήσεις, η αλυσίδα Πλαίσιο πέτυχε αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών συσκευών που ξεπερνά το 70%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2019, οπότε έκανε το «ντεμπούτο» της σε μια κατηγορία συσκευών με ισχυρό ανταγωνισμό.


Η επίδοση της Πλαίσιο στους εννέα μήνες -μιας από τις πιο δύσκολες ιστορικά χρονιές για το εγχώριο λιανεμπόριο- έχει αφενός επιβεβαιώσει την κίνηση της οικογένειας Γεράρδου να επενδύσει στην αγορά ηλεκτρικών, και αφετέρου την καθιστά ως έναν νέο «παίκτη». Μάλιστα, εισέρχεται με δυναμική στο δ’ τρίμηνο της χρονιάς έως και τον Δεκέμβριο, που παραδοσιακά θεωρείται το εμπορικότερο των προηγούμενων.

Μετά τις παραπάνω επιδόσεις, η εταιρεία επίσης αποφάσισε να επεκτείνει τη φυσική παρουσία των τμημάτων οικιακών συσκευών σε 3 ακόμα καταστήματα του δικτύου της, πέρα από τα πέντε που αρχικώς διέθεταν γκάμα ηλεκτρικών συσκευών (Μεταμόρφωση, Αγία Παρασκευή, Δάφνη, Καλαμαριά, Πέτρου Ράλλη). Έτσι, οι καταναλωτές βρίσκουν πια σχετικά προϊόντα και στα καταστήματα της Αργυρούπολης, της Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη και των Χανίων. Παράλληλα, η γκάμα των ηλεκτρικών – μεγάλων και μικρών- συσκευών είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Πλαίσιο, ένα από τα πλέον επισκέψιμα και επιτυχημένα της ελληνικής αγοράς.


Όλα τα παραπάνω αποτελούν απόρροια της στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας, η οποία στηρίζεται στη συστηματική επένδυση σε υποδομές logistics και e-commerce και δευτερευόντως σε λελογισμένη αύξηση του δικτύου των καταστημάτων Πλαίσιο, ενισχύοντας έτσι το μοντέλο omnichannel.

Εντυπωσιακά αποτελέσματα και στο lockdown

Πέρα δε από την επιτυχία διείσδυσης στην αγορά ηλεκτρικών, η στρατηγική της Πλαίσιο την ανέδειξε μεταξύ των ανταγωνιστών της και κατά τη δύσκολη περίοδο του lockdown, όπου η ζήτηση για προϊόντα τεχνολογίας ήταν στο «φόρτε» της. Η αλυσίδα μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος και των τηλεφωνικών παραγγελιών κατάφερε να συγκρατήσει το 80% των πωλήσεών της, ενώ το 90% των παραγγελιών κατά την περίοδο του lockdown παραδόθηκε μέσα σε 1-2 ημέρες στους πελάτες της.

Συνολικά στο πρώτο εξάμηνο του 2020, περίοδο που περιελάμβανε και την πρωτοφανή καραντίνα αλλά και την μεγάλη μετατόπιση της κατανάλωσης, η εταιρεία Πλαίσιο Computers πέτυχε εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα.

Οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 8%, στα 148,6 εκατ. ευρώ (από 137,5 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2019), τα κέρδη EBITDA σταθεροποιήθηκαν σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%) πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία σημείωσε αύξηση 85,5%. Βελτίωση σημειώθηκε και στην ταμειακή ρευστότητα, σε διψήφιο ποσοστό που υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ, με την σταθερή καθαρή ρευστότητα να φτάνει στα 29,2 εκατ. ευρώ. Σταθερά ισχυρά παρέμειναν και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου, ξεπερνώντας τα 93 εκατ. ευρώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα