Παγκόσμιοι πρεσβευτές τα ελληνικά ξενοδοχεία μέσω Instagram – Ποιο ξεπερνά και τον Τσιτσιπά σε ακόλουθους
Πόσο βοηθούν τα social media τα ξενοδοχεία στο να γίνουν γνωστά και να φέρουν κρατήσεις.
- 12 Ιουλίου 2022 06:36
Τις πιο «δυνατές» εικόνες του ελληνικού καλοκαιριού μοιράζονται μέσω των social media καναλιών τους, χιλιάδες ξενοδοχεία στη χώρα μας, παρουσιάζοντας ζωντανές στιγμές που είναι ικανές να προκαλέσουν ακαριαίες κρατήσεις από ξένους και Έλληνες τουρίστες.
Το Instagram είναι το κοινωνικό μέσο με τη μεγαλύτερη απήχηση αυτή τη στιγμή στο ταξίδι, αφού η φιλοσοφία του είναι τέτοια, ώστε να παρουσιάζει σχεδόν αποκλειστικά ωραίες εικόνες, αλλά και τις γνωστές ιστορίες (stories) που μοιάζουν τις περισσότερες φορές ότι συνέβησαν εκείνη τη στιγμή. Χιλιάδες ελληνικά ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, διαθέτουν ενεργούς λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλά να έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα σε περιεχόμενο και «χτίσιμο» πιστών ακολούθων. Οι μεγάλες αλυσίδες, αλλά και μεμονωμένα καταλύματα έχουν προσλάβει εταιρείες και ειδικούς για να διαχειρίζονται τα social media τους, όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι που είτε τα διαχειρίζονται μόνοι τους, είτε τα αφήνουν ανενεργά για μεγάλο διάστημα. Πολυτελή ξενοδοχεία, κυρίως σε Μύκονο και Σαντορίνη προσλαμβάνουν ακόμα και εσωτερικούς συνεργάτες κατά τη διάρκεια της σεζόν, σχεδόν αποκλειστικά για να διαχειρίζονται τα κοινωνικά τους δίκτυα, οι οποίοι παράγουν πρωτογενές περιεχόμενο που το ανεβάζουν στις διάφορες πλατφόρμες.
Τα social media πάντως αποδείχτηκαν σωτήρια κατά τα δυο χρόνια της πανδημίας, αφού ήταν ο μόνος τρόπος επικοινωνίας των ξενοδοχείων με τους ακολούθους τους και όσοι ξενοδόχοι είχαν επενδύσει σε αυτά, βγήκαν κερδισμένοι.
Το facebook, που μοιάζει να μην έχει τόση επιρροή στα νεανικά κοινά, «βλέπει από μακριά» εδώ και καιρό το αδελφάκι του instagram να γιγαντώνεται στον τομέα των ταξιδιών.
Τα ελληνικά ξενοδοχεία με του περισσότερους followers
Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στο νησί των ανέμων, είναι αυτή τη στιγμή ίσως ο ελληνικός λογαριασμός με τους περισσότερους ακολούθους, αφού ξεπερνά ακόμα και αυτούς του τενίστα Τσιτσιπά και του διάσημου τηλε-σεφ Πετρετζίκη. Το Cavo Tagoo (@cavotagoomykonos) στη Μύκονο, έχει αυτή τη στιγμή 2 εκατομμύρια ακολούθους με το αδελφάκι του στη Σαντορίνη να ξεπερνά τις 400.000. Το ξενοδοχείο φιλοξενεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού πολλούς διάσημους αλλά και Influencers από το εξωτερικό, με χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακολούθους, που με μια ιστορία, μπορούν να φέρουν πολλούς followers. Το ξενοδοχείο Astarte Suites Hotel στη Σαντορίνη έχει 297.000 ακολούθους, ενώ και το Canaves Oia στο νησί ξεπερνά τις 210.000. Τα βίντεο, όπως δείχνουν τα στοιχεία έχουν μεγάλη απήχηση.
Όπως δηλώνει στο NEWS 24/7, ο Δημήτρης Σερίφης διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας Nelios, μια από τις μεγαλύτερες στη χώρα τον τομέα του τουριστικού ψηφιακού μάρκετινγκ, τα social media είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τα ξενοδοχεία για να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα. «Κάποιος από οποιοδήποτε σημείο της γης, βλέπει μια πολύ όμορφη εικόνα, μια στιγμή, κάτι που έχει να προβάλει μια επιχείρηση και που δημιουργεί αμέσως μια αίσθηση επιθυμίας. Νιώθει ότι ταυτίζεται, ότι θα ήθελε να είναι εκεί, να επισκεφτεί αυτό το μέρος. Είναι βέβαια πολύ δύσκολο να μετρήσουμε το πώς μεταφράζεται όλο αυτό σε κρατήσεις στο ξενοδοχείο, όμως το κάνουμε γιατί βοηθά πολύ. Βοηθά στο να αναδείξει το κάθε ξενοδοχείο την προσωπικότητα και την ταυτότητα του και αυτό δυνητικά και εφόσον βλέπουμε αλληλεπίδραση από το κοινό, αποδίδει».
Ο κ. Σερίφης εξηγεί ότι αυτό που είναι στο DNA των social media και δεν πρέπει ο ξενοδόχος να αγνοεί, είναι σίγουρα το “community”. Δηλαδή σε ποιους ανθρώπους επικοινωνώ αυτά που «ανεβάζω», πόσο κοντά είναι αυτοί στο κοινό – στόχο μας και άρα θα γίνουν πελάτες μας μελλοντικά. «Γνωρίζω ότι πολλοί λογαριασμοί ξενοδοχείων με μεγάλο αριθμό ακολούθων, έχουν πολλούς ψεύτικους, που μπορείς με λίγα δολάρια να αγοράσεις από το διαδίκτυο. Πρέπει λοιπόν οι ξενοδόχοι να μην ενδιαφέρονται για τον όγκο των ακολούθων τους, αλλά για την ποιότητα τους», λέει ο κ. Σερίφης και επισημαίνει ότι πρέπει οι ακόλουθοι να είναι εκείνοι που πραγματικά μπορούν να ταυτιστούν με το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. «Είναι προτιμότερο να έχουμε 100 σωστούς, ταιριαστούς με το προϊόν μας ακόλουθους παρά 1.000 που ναι μεν θα ήθελαν αλλά δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν κράτηση», λέει χαρακτηριστικά. Όπως τονίζει οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρειάζεται να παρακολουθούν την αλληλεπίδραση με τους ακολούθους τους, στοιχείο που δείχνει την ανταπόκριση και να ανεβάζουν όσο μπορούν περισσότερα βίντεο, αλλά και αληθινές, χωρίς παρεμβάσεις εικόνες.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις