Καμπάνια της ΟΝΝΕΔ για “το σχολείο που θες” και εξόρμηση για διάλογο με μαθητές
Η νεολαία της ΝΔ ξεκινά εκστρατεία για τη διαμόρφωση προτάσεων για το σχολείο του μέλλοντος. Έμφαση στις ψηφιακές δεξιότητες, την οδηγική συμπεριφορά, τη σεξουαλική αγωγή, τη διατροφή, τα επαγγελματικά λύκεια και τα τεχνικά επαγγέλματα.
- 04 Νοεμβρίου 2019 14:28
“Στον αέρα” είναι από σήμερα η καμπάνια της ΟΝΝΕΔ με τίτλο «Το σχολείο που θες».
Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο project της νέας διοίκησης της νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας, η οποία επέλεξε να εστιάσει στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όπως αναφέρουν στελέχη της ΟΝΝΕΔ, στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πρότασης με έμφαση στα προγράμματα σπουδών και την εισαγωγή σε αυτά πρακτικής διδασκαλίας ψηφιακών δεξιοτήτων, μαθημάτων για την οδική συμπεριφορά, τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, τη διατροφή και την υγεία, ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται στα επαγγελματικά λύκεια και την κατεύθυνση προς τα τεχνικά επαγγέλματα.
Η ΟΝΝΕΔ υπογραμμίζει πως “η Ελλάδα σήμερα δεν έχει ανάγκη από άλλους άνεργους πτυχιούχους, αλλά από ένα σχολείο που θα παράγει πολίτες με κοινωνική και πολιτική συνείδηση, έτοιμους για τις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.”
Οι προτάσεις αναμένεται να συνδιαμορφωθούν μέσα από ευρεία διαβούλευση με φορείς της πολιτείας, αλλά και με τους ίδιους τους μαθητές, και να παρουσιαστούν σε κεντρική εκδήλωση στα μέσα του Δεκεμβρίου.
Στελέχη της ΟΝΝΕΔ λένε ότι για πρώτη φορά νεολαία κόμματος διαμορφώνει μια συνολική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τονίζουν ότι το εν λόγω εγχείρημα αποτελεί προσωπικό στοίχημα του νέου προέδρου της γαλάζιας νεολαίας, Παύλου Μαρινάκη.