Τσίπρας: Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη Μητσοτάκη

Τσίπρας: Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη Μητσοτάκη
Ο Αλέξης Τσίπρας στο εργοτάξιο του μετρό. MotionTeam

Αιφνιδιαστική επίσκεψη Τσίπρα στο εργοτάξιο του σταθμού ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ. Έκανε λόγο για "απάτη της κυβέρνησης Μητσοτάκη" και εξέφρασε τον φόβο του για την απόσπαση των αρχαίων.

Ως την μεγαλύτερη απάτη της κυβέρνησης χαρακτήρισε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας σε αιφνιδιαστική επίσκεψη που πραγματοποίησε στο εργοτάξιο του σταθμού ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ σήμερα.

Αφού ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών ο κ.Τσίπρας προέβη σε δηλώσεις, λέγοντας πως το έργο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη και πως θα μπορούσε να ολοκληρωθεί το Φθινόπωρο του 2020 με 12 από τους 13 σταθμούς και με το σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ να ολοκληρώνεται το 2023. Υποστήριξε δε πως τώρα δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα και πως το έργο παίρνει παράταση συνολικά.

Εξέφρασε επίσης το φόβο του για την απόσπαση των αρχαίων του σταθμού. “Αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν μετρό αλλά θα κοστίσει και δεκάδες εκατομμύρια στο ελληνικό δημόσιο” είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τσίπρας υποστήριξε πως εδώ και ένα χρόνο δεν γίνονται εργασίες κάνοντας λόγο για απόφαση που είναι εις βάρος του λαού και της πόλης της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζοντας χείριστη και επονείδιστη την επιλογή της κυβέρνηση για το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Καραμανλής: Ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινίασε μουσαμάδες

Ακολούθησε απάντηση στον Αλέξη Τσίπρα, για όσα δήλωσε από τον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.

“Η μια κυβέρνηση εγκαινίασε μουσαμάδες. Η άλλη κάνει έργα που εξασφαλίζουν και Μετρό και αρχαία. Βρείτε την πολιτική απάτη» σχολίασε ο υπουργός. Σημερα το πρωί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκεπτόμενος το εργοτάξιο του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης είχε δηλώσει πως «το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς».

Μάλιστα ο κ.Τσίπρας υποστήριξε ότι «ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη, ποιότητα ζωής για τους Θεσσαλονικείς και θα ολοκληρωνόταν το φθινόπωρο του 2020, με 12 στους 13 σταθμούς, ενώ  ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωνόταν το 2023. Τώρα παίρνει συνολικά παράταση μέχρι το 2023» χαρακτηρίζοντας χείριστη και επονείδιστη την επιλογή της κυβέρνηση για το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Από το υπουργείο ΥΠΟΜΕ δόθηκε στη δημοσιότητα και η παρακάτω φωτογραφία:

Απάντηση Ταχιάου

Άμεση ήταν η αντίδραση της Αττικό Μετρό μέσω του προέδρου της Νίκου Ταχιάου που δήλωσε πως “Δυστυχώς, η σημερινή αιφνιδιαστική επίσκεψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν επέτρεψε στην «Αττικό Μετρό Α.Ε.» να του κάνει μία σοβαρή ενημέρωση για την πορεία του μετρό της Θεσσαλονίκης. Αν η μέχρι σήμερα επαφή του με το έργο ξέφευγε από την λογική των επικοινωνιακών σόου, ο κ. Τσίπρας θα διαπίστωνε την πραγματικότητα:

Αν κατέβαινε στις σήραγγες, θα έβλεπε ότι η ολοκλήρωση το 2020του έργου που μας παραδόθηκε πέρυσι, μόνο ως χοντροκομμένο ανέκδοτο ακούγεται. Αν επισκεπτόταν το αμαξοστάσιο, θα αντιλαμβανόταν ότι χωρίς οργανωμένο και εκπαιδευμένο φορέα λειτουργίας, του οποίου η δημιουργία απαιτεί περισσότερο από δύο χρόνια, κανένα μετρό δεν μπορεί αν λειτουργήσει.

Αν αναζητούσε πόσο είχαν προχωρήσει οι δήθεν λύσεις για την Βενιζέλου που σερνόταν σχεδόν πέντε χρόνια, από το 2015 μέχρι τον περυσινό Δεκέμβριο, θα συμφωνούσε στην μία και μοναδική τεχνικά εφικτή και οικονομικά αντιμετωπίσιμη μέθοδο της ασφαλούς απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων.

Αντιθέτως, o κ. Τσίπρας επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην αλήθεια, γνωρίζοντας προφανώς ότι σε αυτήν θα αντίκρυζε τις ευθύνες της δικής του περιόδου διακυβέρνησης. Οι καθυστερήσεις και οι όποιες επιβαρύνσεις που κατατρύχουν σήμερα το μετρό της Θεσσαλονίκης φέρουν την υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ.

Η σημερινή διοίκηση της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» παρέλαβε ένα έργο με τεράστιες εκκρεμότητες καλυμμένο έντεχνα με μία ομίχλη ψεμάτων και μύθων. Διαβεβαιώνουμε τους Θεσσαλονικείς ότι θα το ολοκληρώσουμε στον χρόνο που δεσμευτήκαμε, με απόλυτο σεβασμό στη διαφάνεια και τη χρηστή διαχείριση του ευρωπαϊκού και δημοσίου χρήματος”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα