Πλαίσιο: Η ελληνική εταιρεία – παράδειγμα με εντυπωσιακές πωλήσεις

Πλαίσιο: Η ελληνική εταιρεία – παράδειγμα με εντυπωσιακές πωλήσεις

Ένα success story της οικογένειας Γεράρδου με επενδύσεις πολλών εκατ. ευρώ και υψηλή κοινωνική προσφορά

Εάν θέλαμε να μιλήσουμε για ένα ελληνικό success story στον κλάδο των ψηφιακών οικοσυστημάτων, των τεχνολογικών προϊόντων και των ειδών γραφείου, τότε σίγουρα θα κάναμε αναφορά στην Πλαίσιο, μια αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία κόντρα στις αντιξοότητες της πανδημικής κρίσης καταφέρνει να πετύχει κέρδη – ρεκόρ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στους πρώτους έξι μήνες του 2021 (Ιανουάριος – Ιούνιος), τα καταστήματα Πλαίσιο έφθασαν σχεδόν τα 200 εκατ. ευρώ (199,2 εκατ. ευρώ) σε πωλήσεις, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση της τελευταίας 10ετίας, με την καθαρή ρευστότητα να αγγίζει τα 22 εκατ. ευρώ (21,8 εκατ. ευρώ), δείγμα μιας υγιούς οικονομικής κατάστασης.

Η εκρηκτική άνοδος των εσόδων αποτυπώνεται κυρίως στον κλάδο των οικιακών συσκευών, όπου οι πωλήσεις έφθασαν το +150% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2020. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι τους πρώτους μήνες του 2021, τα φυσικά σημεία πώλησης ήταν κλειστά στο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα λόγω του lockdown και του κορωνοϊού.

Δεν θα μπορούσαμε, επομένως, να χαρακτηρίσουμε ως υπερβολή το γεγονός ότι τα Πλαίσιο κατέχουν ηγετική θέση στις επιλογές των καταναλωτών, αποτελώντας μια αξιόπιστη λύση στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων τεχνολογίας και ιδίως, στα ψηφιακά οικοσυστήματα, τα προϊόντα ήχου και εικόνας, τα προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και τα είδη γραφείου.

Επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ

Άλλωστε, έχοντας ένα γερό και ισχυρό brand name, η αλυσίδα καταστημάτων έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνια στη συνείδηση του καταναλωτή, ηγούμενη της προσπάθειας μετάβασης στη μετα-Covid οικονομία. Η επιτυχία αυτή μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς συνιστά απόρροια της πολυετούς επενδυτικής στρατηγικής, η οποία ήδη μετράει 15 χρόνια.

Η διοίκηση της οικογένειας Γεράρδου πιστώνεται αναμφίβολα αυτό το επίτευγμα, καθώς οι διορατικές κινήσεις και οι αποτελεσματικές επενδύσεις έχουν οδηγήσει στο σημερινό success story. Κόντρα, μάλιστα, στις πολυάριθμες προκλήσεις των τελευταίων ετών (οικονομική κρίση, capital controls, lockdown).Ειδικότερα, με όπλο την ευελιξία και τις κατάλληλες υποδομές, τα Πλαίσιο αντεπεξήλθαν των διαδοχικών δυσχερειών και αναδείχθηκαν πιο δυνατά από ποτέ. Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά;

α) Η πελατοκεντρική στρατηγική ανάπτυξη, η οποία προσαρμόζεται διαρκώς στις ανάγκες της αγοράς,

β) Το πολυκαναλικό μοντέλο λειτουργίας, το οποίο εδράζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στα in-house call centers, στα logistics και στη διανομή,

γ) Οι άκρως αποτελεσματικές επενδύσεις, οι οποίες αγγίζουν τα 40 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια (ιδιόκτητο κτήριο 22.500 τετραγωνικών μέτρων στη Μαγούλα, ημιαυτόματο logistics center, αποθήκες 10.000 τετραγωνικών μέτρων στη Μάνδρα, enterprise πλατφόρμα για το e-commerce)

δ) Η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων.

Συνεχής προσφορά στην κοινωνία

Φυσικά, όλα τα παραπάνω μετακυλίονται και στην κοινωνία, μέσω της εθελοντικής προσφοράς της ομάδας «πλάι σου» σε βασικούς τομείς, όπως η εκπαίδευση. Ενδεικτικά, εν μέσω Covid, η εταιρεία έσπευσε να προσφέρει πολύτιμο τεχνολογικό εξοπλισμό, ο οποίος αξιοποιήθηκε στην τηλεκπαίδευση χιλιάδων μαθητών σε όλη την Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, σε μια προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση της ελληνικής παιδείας και γεφύρωσης της απόστασης με το εξωτερικό, προχώρησε:

α) στη δημιουργία της πρώτης STEM βιβλιοθήκης (από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) σε δημόσιο σχολείο,

β) στον σχηματισμό της αγωνιστικής ομάδας ρομποτικής Plaisiobots, η οποία απαρτίζεται από παιδιά συνεργατών της εταιρείας και η οποία προσφάτως κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής,

γ) στην περαιτέρω διείσδυση της ρομποτικής στην ελληνική κοινωνία, μέσω της διοργάνωσης του 1ου Open Call Διαγωνισμού Ρομποτικής και Επιχειρηματικότητας για Έλληνες μαθητές και φοιτητές.

Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί η διαρκής προσφορά προς τις λιγότερο ευνοημένες οικογένειας, με την Πλαίσιο να καλύπτει τις ανάγκες σε σχολικά είδη. Ταυτόχρονα, η εταιρεία έχει λανσάρει τη σειρά χρηστικών προϊόντων «Hugtag», με ένα μέρος των εσόδων να προσφέρεται σε κοινωνικούς φορείς με σημαντική και ευρεία κοινωφελή δραστηριότητα, όπως η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και το Ινστιτούτο Prolepsis.

Αλλά και στις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές στη βόρεια Εύβοια, η εθελοντική ομάδα της Πλαίσιο παρέδωσε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές της περιοχής, ως ένδειξη αλληλεγγύης, στήριξης και συμπαράστασης στους συνανθρώπους μας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα