Νέο τουριστικό λογότυπο για τη διαφημιστική εκστρατεία των Σκοπίων
Το πιθανότερο νέο σλόγκαν είναι το “I need North Macedonia”, δηλαδή "Χρειάζομαι την Βόρεια Μακεδονία" Οικονομικά και κοινωνικά οφέλη για τη γειτονική μας χώρα μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών, προβλέπουν τράπεζες και επενδυτικοί οίκοι.
- 16 Μαΐου 2019 07:10
Η κυβέρνηση Ζάεφ, πάντως, δείχνει να παραμένει πιστή στην εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών, παρά τις περί αντιθέτου εκτιμήσεις συντηρητικών και εθνικιστικών κύκλων, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα Σκόπια.
Σε φάση επεξεργασίας βρίσκεται το νέο τουριστικό λογότυπο και η εκστρατεία με το όνομα Βόρεια Μακεδονία, με στόχο να είναι έτοιμο στο τέλος του 2019. Το πιθανότερο σλόγκαν του νέου τουριστικού λογότυπου είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, το “I need North Macedonia” , δηλαδή «Χρειάζομαι την Βόρεια Μακεδονία». Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφημιστική εκστρατεία που γίνεται από τα Σκόπια για την Βόρεια Μακεδονία ως τουριστικού προορισμού πραγματοποιείται σε 13 χώρες.
Ταυτόχρονα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη για τη γειτονική μας χώρα, μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών, προβλέπουν τράπεζες και επενδυτικοί οίκοι.
Αυστριακή τράπεζα, για παράδειγμα, που δραστηριοποιείται στη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με 16,2 εκατομμύρια πελάτες, ο Όμιλος Erste Bank, με τη δημοσιοποίηση της νέας της Έκθεσης προβλέπει ότι μετά την επίλυση της σχεδόν τριακονταετούς διαμάχη της με την Ελλάδα για το θέμα του ονόματός της, μπορεί πλέον να αναμένει μία περίοδο επιτάχυνσης της ανάπτυξης μεσοπρόθεσμα, κάνοντας λόγο για μια δυναμική που οφείλεται στον τερματισμό της πολιτικής αβεβαιότητας, στην κατανάλωση και την ανανεωμένη επενδυτική δραστηριότητα.
Όπως εκτιμά η συγκεκριμένη Τράπεζα, φέτος το ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά 2,9% και το νέο έτος θα ανέλθει στο 3,3%, ενώ το ποσοστό της ανεργίας θα πέσει το 2019 κάτω από το 20% και η αύξηση της απασχόλησης θα ανέλθει στο 53% μέσω κρατικών επιδοτήσεων προς τους εργοδότες του ιδιωτικού τομέα.