Αμερικανικές εκλογές: Το Facebook “παγώνει” τις πολιτικές διαφημίσεις
Το Fcaebook "παγώνει" τις πολιτικές διαφημίσεις μετά τις εκλογές της 3ης Νοεμβρίου, αλλά και μια εβδομάδα πριν από αυτές ώστε να περιοριστεί η σύγχιση και η παραπληροφόρηση.
- 08 Οκτωβρίου 2020 08:01
Το Facebook πρόκειται να μπλοκάρει προσωρινά τις πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σε όλες τις πλατφόρμες του, μόλις “κλείσουν” οι κάλπες των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ στις 3 Νοεμβρίου. Η ανακοίνωση έγινε δια στόματος της ίδιας της εταιρείας, η οποία διατείνεται πως έως ότου ανακοινωθούν τα αποτελέσματα θέλει να “μειωθούν οι πιθανότητας σύγχυσης και κατάχρησης”.
Οι περιορισμοί λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο μιας γενικότερης επιθυμίας να μειωθεί η πολιτική προπαγάνδα και παραπληροφόρηση, στην οποία συμβάλλει και το Facebook.
Η Σάρα Σιφ, product manager του Facebook, κατά τη διάρκεια συζήτησής της με δημοσιογράφους, σύμφωνα με το CNBC, είπε:
«Γνωρίζουμε ότι αυτές οι εκλογές θα είναι διαφορετικές σε σχέση με άλλες. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που προωθούν έγκυρες πληροφορίες σχετικά με τις εκλογές. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που προωθούν έγκυρες πληροφορίες σχετικά με τις εκλογές».
Ακόμα ανακοινώθηκε, πως “παγώνουν” οι πολιτικές διαφημίσεις και μια εβδομάδα πριν από τις προεδρικές εκλογές. Παράλληλα η εταιρεία, φαίνεται να έχει απομακρύνει περίπου 120.000 κομμάτια περιεχομένου, τα οποία παραβίαζαν την πολιτική της πλατφόρμας, ενώ περίπου 150 εκατομμύρια κομμάτια περιεχομένου έχουν κριθεί “ψευδή”, από “fact checking” οργανισμούς.
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.