Σακελλαροπούλου σε Κεραμέως: Ήταν πολύ κρίσιμο να ξεκινήσουν τα σχολεία
Η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, αναφέρθηκε στην επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, πάντοτε στη βάση των οδηγιών από τους ειδικούς.
- 27 Μαΐου 2020 16:07
Την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να την ενημερώσει για τα τρέχοντα θέματα της εκπαίδευσης, όπως διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξαιτίας του κορονοϊου Covid-19, καθώς και για τον άμεσο σχεδιασμό του υπουργείου.
«Είναι μεγάλη τιμή και χαρά που συνάντησα σήμερα την πρώτη Πολίτη της Χώρας, την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, και τυγχάνει μάλιστα, για πρώτη φορά, να βρίσκεται στο ύπατο αυτό αξίωμα μια γυναίκα», ανέφερε μετά το πέρας της συνάντησης η κ. Κεραμέως και ευχαρίστησε την Πρόεδρο της Δημοκρατίας για το ενδιαφέρον της για τα θέματα της Παιδείας. «Για εμάς (σ.σ. η Παιδεία), συνιστά μία από τις μεγαλύτερες, μακροπρόθεσμα, επενδύσεις για τη χώρα», υπογράμμισε.
Η υπουργός Παιδείας ενημέρωσε την Πρόεδρο για τη σταδιακή επαναλειτουργία όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, όπως αποφασίστηκε από την κυβέρνηση, κατόπιν της ομόφωνης, θετικής εισήγησης της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες. Στη συνέχεια ανέπτυξε τα μέτρα πρόληψης και προστασίας που λαμβάνονται για όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικούς, μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και τις οικογένειές τους.
Η κ. Κεραμέως χαρακτήρισε τα έως τώρα δείγματα της επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών όλων των βαθμίδων «ιδιαίτερα ενθαρρυντικά». «Προχωρούμε σταδιακά, προσεκτικά, στη βάση των οδηγιών των ειδικών, αξιολογώντας κάθε βήμα», δήλωσε μετά τη συνάντηση με την κ. Σακελλαροπούλου.
Επιπλέον, η υπουργός παρουσίασε τις βασικές καινοτομίες και μεταρρυθμίσεις που εισάγει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αναβάθμιση του σχολείου, το οποίο αναμένεται άμεσα προς κατάθεση στη Βουλή. «Πρόκειται για μια μεταρρυθμιστική προσπάθεια από κάτω προς τα πάνω, από τα κρίσιμα χρόνια του νηπιαγωγείου μέχρι και το πανεπιστήμιο», ανέφερε η κ. Κεραμέως.