Μια νέα Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης Κοινού για τη Μηνιγγιτιδοκοκκική Νόσο τύπου Β ξεκινά στην Ελλάδα

Μια νέα Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης Κοινού 
για τη Μηνιγγιτιδοκοκκική Νόσο τύπου Β ξεκινά στην Ελλάδα
Event & Corporate Photography / www.elisseoskontis.com

Η πλειοψηφία των γονέων (60%) δεν γνωρίζει ότι διαφορετικά εμβόλια μηνιγγίτιδας*, προστατεύουν έναντι διαφορετικών τύπων μηνιγγίτιδας.

Μόλις 1 στους 3 γονείς γνωρίζουν ότι τα παιδιά που έχουν ήδη εμβολιαστείέναντι της μηνιγγίτιδας, ενδέχεται να μην προστατεύονται από συγκεκριμένουςτύπους μηνιγγίτιδας.

3 στους 4 γονείς δεν γνωρίζουν ότι ο τύπος Β είναι ο πιο συχνός τύπος μηνιγγίτιδαςκαι ο εμβολιασμός έναντι των άλλων τύπων δεν προστατεύει από αυτόν.

*Γενικός όρος για τη μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο

Η GSK ξεκινά στην Ελλάδα μια νέα παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού γιατην Μηνιγγιτιδοκοκκική Νόσο τύπου Β. Σκοπός της εκστρατείας είναι ηευαισθητοποίηση των γονέων αναφορικά με την μηνιγγίτιδα Β, μια σπάνια αλλά μεσοβαρές επιπλοκές και δυνητικά θανατηφόρο νόσο, ούτως ώστε να συμβουλευτούν τονΠαιδίατρό τους για το πώς μπορούν να προστατέψουν τα παιδιά τους.

Η εκστρατεία έχει τίτλο «Missing B» και έρχεται να καλύψει το κενό στην ενημέρωση των γονέων αναφορικά με τηύπαρξη διαφορετικών τύπων μηνιγγίτιδας και ειδικά του τύπου Β, στον οποίο οφείλεταιτο 90% των κρουσμάτων.[1] Πράγματι, βάσει ευρημάτων έρευνας αγοράς, 3στους 4 γονείς δεν γνωρίζουν ότι ο τύπος Β είναι ο πιο συχνός τύποςμηνιγγίτιδας και ο εμβολιασμός έναντι των άλλων τύπων (A, C, W, και Υ) δεν προστατεύει από αυτόν.[2]

Η εκστρατεία προτρέπει τους γονείς να συμβουλευτούν τον Παιδίατρό τους γιατο πώς μπορούν να προστατέψουν τα παιδιά τους έναντι της μηνιγγίτιδας Β.

Τα υλικά της εκστρατείας περιλαμβάνουν σκηνές από την καθημερινότητα παιδιώνμε διαφορετικές ηλικίες, που βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο γιαμηνιγγιτιδοκοκκική νόσο, σύμφωνα με την επιδημιολογία (βρέφη, νήπια καιέφηβοι).

Το κεντρικό πρόσωπο της εκστρατείας είναι ο Σάκης Ρουβάς, ένας καλλιτέχνηςπου διαχρονικά έχει επιδείξει υψηλή ευαισθησία σε θέματα που αφορούν στην υγείατων παιδιών και είναι και ο ίδιος πατέρας, ο οποίος αναμένεται να συμβάλλει μετην παρουσία του στη διάχυση των μηνυμάτων της εκστρατείας και ευαισθητοποίησητων γονέων.

Η εκστρατεία θα προβληθεί ευρέως από διαφορετικά μέσα ενημέρωσης, όπως ητηλεόραση, ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, καθώς και τα μέσα κοινωνικήςδικτύωσης, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το μήνυμα της πρόληψης έναντι τηςμηνιγγιτιδοκοκκικής νόσου θα φτάσει σε όσο γίνεται περισσότερους γονείς.

Η Ιατρική Διευθύντρια της GSK, Σοφία Ευκλείδου, κατάτην παρουσίαση της εκστρατείας, σχολίασε: «Στη GSK είμαστε υπερήφανοι για την έναρξη της εκστρατείας ενημέρωσης του κοινούγια την Μηνιγγιτιδοκοκκική Νόσο τύπου Β στην Ελλάδα, καθώς και στην χώρα μας οιγονείς φαίνεται να μην γνωρίζουν τις διαθέσιμες επιλογές πρόληψης της νόσουέναντι διαφορετικών τύπων μηνιγγίτιδας. Ευελπιστούμε ότι η εν λόγω εκστρατείαθα συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση τωνγονέων, παρακινώντας τους να συμβουλευτούν τον παιδίατρό τους αναφορικά με τιςσυνέπειες της νόσου και τον τρόπο προστασίας των παιδιών τους».

Επιπρόσθετα, ο Σάκης Ρουβάς, ανέφερε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά αποδέχτηκατην πρόσκληση της GSK να αποτελέσω τοκεντρικό πρόσωπο αυτής της εκστρατείας. Τα παιδιά αποτελούν το μέλλον τηςκοινωνίας μας και εμείς ως γονείς οφείλουμε να τους παρέχουμε όλα τα δυνατάεφόδια, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας έναντι σοβαρών νοσημάτων που μπορούννα προληφθούν. Ευελπιστώ ότι με την συμμετοχή μου θα συμβάλλω ενεργά στην ενημέρωσητων γονέων για αυτή τη σοβαρή νόσο».

Σχετικά με την έρευνα αγοράς που υποστήριξε την εκστρατεία [2]:

· Η έρευνα διεξήχθη σε 3.600 γονείς (ή κηδεμόνες) παιδιών ηλικίας 2 μηνών έως 23 ετών στις χώρες: Ελλάδα, Αυστραλία, Βραζιλία, Γερμανία,Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

· Για να μπορούν νασυμμετάσχουν στην πλήρη έρευνα, οι γονείς έπρεπε να είναι από 18 έως 65 ετώνκαι να έχουν αποκλειστική ή από κοινού ευθύνη για τη λήψη αποφάσεων σχετικά μετον εμβολιασμό του/των παιδιού/ών τους.

· Η έρευνα πραγματοποιήθηκεαπό τις27 Μαρτίου έως τις 15Απριλίου του 2019.

· Η αναλογία συμμετοχήςμεταξύ γυναικών και ανδρών, ορίστηκε υποχρεωτικά σε 70%και 30% αντίστοιχα σε κάθε χώρα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα