Έλενα Ακρίτα για Κιμούλη: “Το ταλέντο δεν νομιμοποιεί καμία επίθεση”
"Ξέρετε πόσοι μέτριοι ηθοποιοί είχαν δουλειά χειμώνα καλοκαίρι μόνο και μόνο γιατί τα ‘πήγαιναν καλά με όλους; Κι ενίοτε έκαναν και θελήματα θιασαρχών;" γράφει μεταξύ άλλων η Έλενα Ακρίτα.
- 27 Ιανουαρίου 2021 19:51
Με μια ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η Έλενα Ακρίτα παίρνει εκ νέου θέση υπέρ της Ζέτας Δούκα αλλά και των υπόλοιπων ηθοποιών που τις τελευταίες ώρες προχωρούν σε καταγγελίες για κακοποιητική συμπεριφορά του Γιώργου Κιμούλη στο πλαίισιο της επαγγελματικής συνεργασίας τους.
Με τη φράση «Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος» ξεκινάει την ανάρτησή της η Έλενα Ακρίτα και τονίζει: «Μιλάμε για ταλέντα που καταστράφηκαν μεταξύ τυρού και αχλαδιού σε μεταμεσονύκτια στέκια θιασαρχών κι επιχειρηματιών. Υπήρχε θυμάμαι σπουδαία ηθοποιός που έφτασε να παίζει πόκερ για να ζήσει την οικογένεια της – κι όλα αυτά γιατί το κύκλωμα τής είχε κλείσει όλες τις πόρτες. Ξέρετε πόσοι μέτριοι ηθοποιοί είχαν δουλειά χειμώνα καλοκαίρι μόνο και μόνο γιατί τα ‘πήγαιναν καλά με όλους; Κι ενίοτε έκαναν και θελήματα θιασαρχών;»
Ακολουθεί η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:
«Παλιά λέγαμε το κλασικό “Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος”.
Ο Κιμούλης είναι ένας καλός ηθοποιός. Ενίοτε και εξαιρετικός, όταν η μανιέρα του δεν τον οδηγεί σε ασφαλεις ατραπούς. Έχω συγκλονιστεί σε παράσταση του – στον Βασιλιά Λιρ συγκεκριμένα.
Το ταλέντο όμως δεν νομιμοποιεί κανέναν να επιτίθεται λεκτικά ή σωματικά σε συνάδελφό του. Ο Κιμούλης χτες στο δελτίο του Mega δήλωσε ότι δεν θα δεχτεί την συγγνώμη της κυρίας Δούκα: μια συγγνώμη που έτσι κι αλλιώς δεν επρόκειτο να τού ζητηθεί ποτέ. Συνεπώς, η καταγγελία παίρνει τον δρόμο της Δικαιοσύνης με μάρτυρες που θα καταθέσουν, όταν έρθει η ώρα. Και τότε θα λάμψει η αλήθεια. Γιατί θα λάμψει.
(Κι άλλος μέγας σκηνοθετης που δεν είναι στη ζωή, τσιμπούσε την συνάδελφο του επί σκηνής με τέτοιο μένος που η γυναίκα πήγε κλαίγοντας σε εφημερίδα και το κατήγγειλε.)
Ενα τελευταίο γενικότερο σχόλιο που απαντάει στο ‘γιατί το θύμα το θυμήθηκε τωρα’. Ο λόγος είναι πως στο θέατρο υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη δύναμη που γκρεμίζουν καριέρες στο πεντάλεπτο κάνοντας απλώς δυο τρία τηλεφωνήματα.
Μιλάμε για ταλέντα που καταστράφηκαν μεταξύ τυρού και αχλαδιού σε μεταμεσονύκτια στέκια θιασαρχών κι επιχειρηματιών. Υπήρχε θυμάμαι σπουδαία ηθοποιός που έφτασε να παίζει πόκερ για να ζήσει την οικογένεια της – κι όλα αυτά γιατί το κύκλωμα τής είχε κλείσει όλες τις πόρτες.
Ξέρετε πόσοι μέτριοι ηθοποιοί είχαν δουλειά χειμώνα καλοκαίρι μόνο και μόνο γιατί τα ‘πήγαιναν καλά με όλους; Κι ενίοτε έκαναν και θελήματα θιασαρχών;
Γι’ αυτό κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει. Και στο θέατρο, αλλά και στην δημοσιογραφία όταν με το καλό, ανοίξουν κι εκεί τα στόματα.»
Υπενθυμίζεται ότι όταν έκανε τις καταγγελίες η ηθοποιός Ζέτα Δούκα, η Έλενα Ακρίτα είχε κάνει μια ακόμη ανάρτηση: «Ανοίγουν τα στόματα στο θέατρο. Άντε να ανοίξουν και στη δημοσιογραφία. Έντυπη και τηλεοπτική.».
*Η Έλενα Ακρίτα αφιέρωσε το πρώτο της άρθρο “Τι φορούσα όταν με βίαζες” στο news247.gr, στη Σοφία Μπεκατώρου και την φυλακισμένη Μελέκ Ιπέκ.
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr