Αποσύρεται το σποτ του Χρήστου Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Αποσύρεται το σποτ του Χρήστου Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Άρον άρον αποσύρθηκε η καμπάνια της ΓΓΠΠ με τον Χρήστο Λούλη μετά τις πολλαπλές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έκαναν λόγο για σεξισμό και αναπαραγωγή αναχρονιστικών στερεοτύπων. Η Κατερίνα Λέχου στο νέο σποτ.

Αποσύρθηκε η νέα καμπάνια της ΓΓΠΠ για το συνωστισμό στις πλατείες με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη μετά τις αιτιολογημένες αντιδράσεις περί σεξισμού, λίγες μόλις ώρες μετά την κυκλοφορία του βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας ήταν η εξής:

“Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας,  δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Οταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά”.

Μάλιστα μετά τις αντιδράσεις απενεργοποιήθηκαν τα σχόλια κάτω από το επίμαχο βίντεο, ενώ το πρωί της Κυριακής στο YouTube υπήρχαν μόλις 156 likes και τουλάχιστον 3,5 χιλιάδες dislikes από χρήστες που έδειξαν με αυτόν τον τρόπο την αποδοκιμασία τους.

Για το θέμα τοποθετήθηκε και η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, κάνοντας λόγο για στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου “με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία”.

“Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα “όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος” έγραψε η κ. Κούβελα ζητώντας παρέμβαση του ΕΣΡ.

Η καμπάνια συνεχίζεται με το νέο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου:

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα